VincentC
|
Ziet dr strak uit, zal ze binnenkort eens aan de grote test onderwerpen als je het goed vindt Mini!
|
|
|
Marsie
|
@MINI-ME ik zeg: "skitterend".
|
|
|
Guus91
|
Zoooowww super strakke kites ben zeer benieuwd Heel vet kleurtje die 10 Toch wel tevreden met die kleur van die 14?
|
|
|
FonezzzZz
|
Fucking brute kites mini me !!
|
|
|
Jambo
|
Vette kites HJ.
Nu nog wachten op de wind die het even laat afweten. Beide kites compleet met barretjes erbij gekocht? Hoe zien de barren eruit, net zo goed als de kites?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Thx gasten.. Ik heb nu eindelijk weer de beschikking over een pomp Zal binnenkort even een review en detailpics posten op het forum. Nu nog hopen op wind. @ Vincentt NP jij altijd maar ik eerst natuurlijk @ Jambo hoe is het met je revalidatie en ja ik heb de kites inclusief bar gekocht. @ Guus... Rood is niet mijn kleur maar het moet maar Groetjes
|
|
|
Goonie
|
Gaat het waaien??? jaaaaaaaaaaaaa wie gaat er derde kerstdag ook mee... Lekker knallen met mijn ozne en brunottie board op het witte schuim... wil er nog iemand mee poolen??? dat kan hoor maar dan ben je niet voor 5 januari weer thuis... Goonie gaat snowkiten.... yesssss en daar bij.. zou het niet eeerg fris zijn op mirns???
|
|
|
Sjemmel
|
Zooo zeg dat ziet er errug fijn uit! Gefeliciteerd
|
|
|
|
VincentC
|
Respect voor Peter die op dit moment op Enkhuizen aan het varen is!
|
|
|
TijN
|
Lui sporen niet!!! tot in maart ofzo
|
|
|
|
Guus91
|
Respect voor Peter die op dit moment op Enkhuizen aan het varen is!
Ja inderdaad hij belde mij ook nog, ik had nog wel een uurtje kunnen skippen op school maar ik vond het toch echt te koud Respect Peter
|
|
|
|
LOEN
|
Was meer bedoeld van, het gaat fucking hard vriezen... (zou me er zelf niet aan wagen) Maar anders is dit misschien ook een optie
|
|
|
Jordi_1990
|
ik wil het met mn 2meter foil wel eens proberen haha
|
|
|
Idefixe
|
volgende week vakantie, temp gaat weer iets omhoog. KNMI zit voor de lange termijn de laatste tijd behoorlijk goed. Een goede kans dus dat de woei weer een beetje aangaat en we nog ff 2007 op een fatsoenlijke manier kunnen afsluiten dan.
|
|
|
|
|
|
Bummer
|
JAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. ...........
Idefixe al op de 100 sessies??? Het kan nog.......
|
|
|
Idefixe
|
Voor de 100 nog 3 te gaan......................... ( gaat de lange termijn verwachting van de KNMI toch weer goed komen dan )
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
JAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. ...........
Idefixe al op de 100 sessies??? Het kan nog.......
Ik neem de pomp mee
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Voor de 100 nog 3 te gaan......................... ( gaat de lange termijn verwachting van de KNMI toch weer goed komen dan ) dude...WTF ik ben mischien net over de 50!!!
|
|
|