Stanley
|
Ik wil het niet weten wat ik heb gemist.
kom op met die foto's
|
|
|
VincentC
|
Ik wil het niet weten wat ik heb gemist.
kom op met die foto's
Foto's is zooo 2007, staat allemaal op camera, maarja dat duurt wat langer om online te krijgen dan foto's he =)
|
|
|
FonezzzZz
|
yooo maandag wel van de aprtij!
|
|
|
Idefixe
|
HHHmmmm Mirns 20 januari 2008......... Ik hoorde nog iemand roepen: kijk die ouwe! Vervolgens hoorde ik nog iemand: WTF da's 95 KG aan 8 meter Vandaag was zo'n daggie dus..... één van de spaarzame dagen dat ook ikkie met m'n vette pens heel braaf de 8 meter maar opgepompt heb. Ik kreeg het zowaar voor elkaar om bij een beste crash een mystic schoen gewoon ff door midden te jassen, ben ongeveer 5 minuten bezig geweest om mezelf te checken of alles het nog deed Alles wat er werd gesprongen ging gewoon automatisch op 5 meter. ( het meeste ver daarboven !!! ) Vincent & Job vet respect dude's. D'r werden dus echt MONSTERLOOPS geproduceerd !!!! Was weer helemaal whoopie de whoopie vandaag. Ga nu maar ff rustig aan de filmbeelden aan elkaar plakken dan.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
He Tom was echt een TOP dagje, helemaal niet druk vette hoge sprongen en een bak met woei beter kon niet Ik ben erg benieuwd naar je beelden ik hoop dat ik me zelf ook nog tezien krijg, het zal wel een lachertje zijn. maar dat maakt me niet uit ik ben benieuwd, in ieder geval tot de volgende sessie.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gisteren was geschiedenis en morgen zal er toekomst geschreven worden
|
|
|
Guus91
|
Hij was inderdaad super lekker!! wel niks dat ik me warrior heb gesloopt, hopen op garantie dan maar Gewoon samen met Vincent een nieuwe PAt Love kopen Waar zijn die foto's van vandaag zodat ik kan zien wat ik gemist heb Ik had gister al bij de eerste sessie me trapeze gesloopt, daarna gelukkig een zit trapeze kunnen lenen (bedankt Sietze! ) en de laatste sessie met een pat love gevaren (bedankt Job! ) ik was echt verbaast over die trapeze, super lekker pasvorm zit ook veel beter om mijn rug, kruipt niet zo veel omhoog dan me warrior dus helemaal top Ben benieuwd naar de beelden
|
|
|
McBridges
|
Mmmh weer een hoop gemist als ik het zo lees, is helaas niet anders en gelukkig komen er nog een hoop mooie (woei)dagen aan Woensdagmiddag.....................iema nd??????????
|
|
|
Goonie
|
Noo prob Guus... als het maar een top dag was voor ons allen.. en dat was het zeker... thnx to job kon ik 7 meter varen en was dat echt even de beste kite op dat moment.. En ik ben heel erg benieuwd wat onze T.O.M. Productions (Totaly . Osome . Media . Productions) heeft geschoten met zijn camera crew.. respect dat ie in het water stond te klapperen. Thnx tom. Laterrrrr :-)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hij was inderdaad super lekker!! wel niks dat ik me warrior heb gesloopt, hopen op garantie dan maar Gewoon samen met Vincent een nieuwe PAt Love kopen Waar zijn die foto's van vandaag zodat ik kan zien wat ik gemist heb Ik had gister al bij de eerste sessie me trapeze gesloopt, daarna gelukkig een zit trapeze kunnen lenen (bedankt Sietze! ) en de laatste sessie met een pat love gevaren (bedankt Job! ) ik was echt verbaast over die trapeze, super lekker pasvorm zit ook veel beter om mijn rug, kruipt niet zo veel omhoog dan me warrior dus helemaal top Ik heb toen ook de trapezes "back-to-back" getest en kwam tot dezelfde conclussie. Door de zachte rand van de Pat love blijft hij beter op z'n plek zitten en voelt minder stug aan. Ook zit is lekkerder wanneer er weer warme dagen aan komen en je alleen met lycra of zonder shirt het water op gaat... Maar waar blijven de beelden
|
|
|
Idefixe
|
vandaag gewoon weer werken dus.misschien vanaaf ff filmpie plaatsen dan. ( ik heb niet zoveel materiaal ) Zoals het er nu uitziet: woensdagmiddag raggen dan maar weer
|
|
|
Guus91
|
Hij was inderdaad super lekker!! wel niks dat ik me warrior heb gesloopt, hopen op garantie dan maar Gewoon samen met Vincent een nieuwe PAt Love kopen Waar zijn die foto's van vandaag zodat ik kan zien wat ik gemist heb Ik had gister al bij de eerste sessie me trapeze gesloopt, daarna gelukkig een zit trapeze kunnen lenen (bedankt Sietze! ) en de laatste sessie met een pat love gevaren (bedankt Job! ) ik was echt verbaast over die trapeze, super lekker pasvorm zit ook veel beter om mijn rug, kruipt niet zo veel omhoog dan me warrior dus helemaal top Ik heb toen ook de trapezes "back-to-back" getest en kwam tot dezelfde conclussie. Door de zachte rand van de Pat love blijft hij beter op z'n plek zitten en voelt minder stug aan. Ook zit is lekkerder wanneer er weer warme dagen aan komen en je alleen met lycra of zonder shirt het water op gaat... Maar waar blijven de beelden Hoorde net van mijn vader dar hij naar telstar was geweest met de trapeze en dat ik komende week een nieuwe krijg (Garantie dus!! )
|
|
|
Stanley
|
Guus
hoe beviel je 7m met die bak wind? Als Tom al onder zijn 8 hing
Trouwens Telstar levert weer topservice af
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Guus
topservice???dat is imo als je meteen 'n nieuwe mee krijgt!!! nu moet je 2 x rijden!!!
|
|
|
VincentC
|
Guus
topservice???dat is imo als je meteen 'n nieuwe mee krijgt!!! nu moet je 2 x rijden!!! Zeikerd! Maar jij bent ook invalide he, voor jou is het allemaal erger =) Lekker hoor Guus, toch jammer dat je geen Pat L0ve scoort...
|
|
|
LOEN
|
Guus
topservice???dat is imo als je meteen 'n nieuwe mee krijgt!!! nu moet je 2 x rijden!!! Zullen ze vast een reden voor hebben (niet alles op voorraad hebben ofzo) Ze zijn niet echt dik bevoorraad in de wintermaanden qua kitestuff... Vind het wel goede service, je weet iig dat je een nieuwe krijgt.
|
|
|
Stanley
|
topservice???dat is imo als je meteen 'n nieuwe mee krijgt!!! nu moet je 2 x rijden!!!
Misschien zijn maat niet op voorraad. Trek geen conclusie als je niet alle feiten weet. Bottomline hij krijgt een nieuw trapeze en weet dat nu al vind ik goede service.
|
|
|
Idefixe
|
hoe beviel je 7m met die bak wind? Als Tom al onder zijn 8 hing Is niet met elkaar vergelijken: Fuel 2007 en Nitro 2005. Vwb trapeze Guus / Telstar: goede service! Volgens de garantie wetgeving had Telstar kunnen verlangen dat de gebruiker in dit geval had moeten aantonen dat het een garantie geval is. Tevens had Telstar dan nog kunnen aanbieden om de boel te laten repareren. Gewoon hardstikke nette service dus
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Misschien zijn maat niet op voorraad. Trek geen conclusie als je niet alle feiten weet. Bottomline hij krijgt een nieuw trapeze en weet dat nu al vind ik goede service. als iets kapot gaat binnen de garantie periode , ne het word vervangen is dat gewoon sevice!. krijg je nou meteen 'n nieuwe mee dan vind ik dat top! LET OP:ER ZIT DUS VERSCHIL IN! ik kreeg ook 'n nieuwe warrior bij telstar, en moest ook 2 x rijden(das 'n uur rijden voor mij) terwijl ze m gewoon hadden hangen hoor!!!
|
|
|
VincentC
|
hoe beviel je 7m met die bak wind? Als Tom al onder zijn 8 hing Is niet met elkaar vergelijken: Fuel 2007 en Nitro 2005. Tom vloog aan z'n 8je gewoon omhoog als hij stillag met kite op 12 uur, Guus ging lekker hoog met Fuel met wat depower drop, ik vloog m'n Furia zonder depower was nice! En ook Peter sprong ruim 5 meter! Tom.. Al wat ruw filmmateriaal voor me? [A]
|
|
|
Guus91
|
Misschien zijn maat niet op voorraad. Trek geen conclusie als je niet alle feiten weet. Bottomline hij krijgt een nieuw trapeze en weet dat nu al vind ik goede service. als iets kapot gaat binnen de garantie periode , ne het word vervangen is dat gewoon sevice!. krijg je nou meteen 'n nieuwe mee dan vind ik dat top! LET OP:ER ZIT DUS VERSCHIL IN! ik kreeg ook 'n nieuwe warrior bij telstar, en moest ook 2 x rijden(das 'n uur rijden voor mij) terwijl ze m gewoon hadden hangen hoor!!! Was nog wel ff trickie of ik wel garantie zou krijgen want de trapeze is iets meer dan een jaar geleden gekocht, dus wel top zo! Gelukkig werkt mijn vader in harderwijk dus kan hij er gewoon even na het werk heen @Rob het ging prima hoor, wel soms een beetje dik op de rem, heb de kiteloops ook maar even gelaten (had ook al een hele tijd geleden voor het laatste gevaren)
|
|
|
Jordi_1990
|
woensdag iemand vanaf t noorden naar mirns? ik zoek nog vervoer...
|
|
|
Idefixe
|
PPfff mot nog maar zien dat ik er wat fatsoenlijke beelden uithaal....... ( bagger opname's / goed filmen is dus duidelijk een kunst )
|
|
|
FonezzzZz
|
Pfff net terug @ mirns 30 a 20 minuten gebeuld met me 8 meter....en toen maar gestopt omdat het allemaal te bont werd!!! pfff geen windmeter... geen idee.... hoe hard het ging.... maar het ging te hard voor mijn inimini 8 meter kite tribal II met mijn 70 kg !! potverdikkeme het was zelfs nog droog in de onbekende harde vlagen!!!! woensdag waarschijnlijk present !!!
|
|
|