piede
|
pbtje van idefix:
Joh doe ff lekker normaal. Bij deze nodig ik jou persoonlijk uit om bij het eerstvolgende overleg ( of de keer dat wij door de gemeente op het madje worden geroepen) gewoon knalhard aanwezig te zijn!!! Wanneer dit is? geen idee. Besef je echter wel dat je op dat moment niet kunt zeggen "ik kan niet"/ "ik heb geen tijd" / "ik heb geen vervoer" bla bla enzovoort je moet er dan dus gewoon zijn met je klus. Durf jij deze afspraak / uitdaging aan? ( Wij van het team Mirns hebben dit al een paar keer gehad en zijn er iedere keer nog geweest.) Blijkbaar wel want jij kunt goed beoordelen of iemand terecht of onterecht uit "z'n slof schiet ". Jouw uitdaging ligt hier ............ ( denk ik zo ) En als er dan zo'n fijne ambtenaar jou wijst op het feit dat er nog steeds veel kitesurfes in het natuurgebied / zwemmerszone zitten en zo'n verwijzing wordt ondersteund door divers fotomateriaal en men vervolgens jou mededeeld dat bij herhaling van dit soort zaken de locatie Mirns in de toekomst voor het kitesurfen definitief gesloten wordt ben ik zee benieuwd naar jouw reactie als je ziet dat iemand die zeer goeed op de hoogte is van de regels het natuurgebied invaart.........
op je tenen getrapt???:S:S Ik vind dit nergens over gaan! take it easy man, chill out!!!!
@ Ikeman2: Jij moet es ff dimmen man. Je weet niet waar je over praat. Die spot wordt met man en macht open gehouden, en dat laten we niet verpesten door weer zo'n beginner die niet nadenkt. Heb je je kite nog niet helemaal onder controle? Kom dan niet eens in de BUURT van verboden gebied!!
|
|
|
Goonie
|
IKE MAN what the f*ck are you talking about??? Ja sorry dat ik het ff zeg hoor maar hier kan ik dus echt ongelofelijk pist over worden dat je zoo respectloos met iemand om gaat.. Idefix stuurt je een pb .. en niet omdat vervolgens open te gooien maar om je iets duidelijk te maken en als je nou gaat zeggen dat iedereen dat ook moet weten??? nou drop.. maar ik zal ff je aller eerst kitehighpost hier ff neer zetten die jezelf openbaar hebt gemaakt. Bij deze: "beste kiters uit limburg, waar gaan jullie altijd kiten, ik wist helemaal niet dat je in limburg ergens kon kiten? meestal ga ik na mirns ook omdat k nog n redelijke beginner ben. greetz ike" Ga jij dan maar ff uitleggen hoe we het dan aan moeten pakken op mirns en ook andere lokaties.. zijn we er gelijk van af en hebben we binnen een jaar 100 kitespots erbij... Whaaaaaaaaaaa
|
|
|
ikeman2
Geen avatar
|
ik ben het zeker met jullie eens maar die manier van reageren vind ik belachelijk. Kan toch ook gewoon op een normale toon. Maar als julile denken dat dat nodig is dan moet je dat vooral doen.
|
|
|
ikeman2
Geen avatar
|
IKE MAN what the f*ck are you talking about??? Ja sorry dat ik het ff zeg hoor maar hier kan ik dus echt ongelofelijk pist over worden dat je zoo respectloos met iemand om gaat.. Idefix stuurt je een pb .. en niet omdat vervolgens open te gooien maar om je iets duidelijk te maken en als je nou gaat zeggen dat iedereen dat ook moet weten??? nou drop.. maar ik zal ff je aller eerst kitehighpost hier ff neer zetten die jezelf openbaar hebt gemaakt. Bij deze: "beste kiters uit limburg, waar gaan jullie altijd kiten, ik wist helemaal niet dat je in limburg ergens kon kiten? meestal ga ik na mirns ook omdat k nog n redelijke beginner ben. greetz ike" Ga jij dan maar ff uitleggen hoe we het dan aan moeten pakken op mirns en ook andere lokaties.. zijn we er gelijk van af en hebben we binnen een jaar 100 kitespots erbij... Whaaaaaaaaaaa Borden of iets dergelijkes plaatsen. Ik ben geen betweter!!Vind die toon van reageren zo overdone.
|
|
|
Goonie
|
Het is nodig dat beginners gewoon vragen aan de local's waar en hoe het hier gaat.. en daar heb je je aan te houden om de spot's te behouden.. ik heb dat gedaan idefix heeft dat gedaan en jij doet dat ook gewoon en als het niet zo is dan lig je gewoon te spartelen in het water en kom je geen steek verder en als er op den duur harde woorden moeten vallen om het te beschermen dan zei dat zo... maar ik denk dat het wel duidelijk is..
respect en ga lekker genieten van het seizoen en zeur niet zo...
|
|
|
ikeman2
Geen avatar
|
ik heb nog nooit in het verboden gebied gehangen en zal t zeker ook niet riskeren, nam t alleen ff op voor die die t voor t eerst doen en voor manfred. Maar laat maar zitten, genoeg erover, t is me al duidelijk.
|
|
|
Stanley
|
@ikeman2 PB staat voor PERSOONLIJK BERICHT. is dus niet de bedoeling om die dan weer naar het forum te knallen. is simply not done. Mag het dan niet altijd eens zijn met het qua volume aanpak van ons Idefixe maar bewonder hem wel voor zijn inzet. En hoezo borden plaatsen? Had je str... in je ogen op Mirns. Bord kan echt niet missen en ook bij Wiebe hing een a4tje met de regels. Dat mensen te lax zijn omdeze te lezen en na te komen ja daar wordt weleens moedeloos van. Als een local dan ook nogeens flink in het natuurgebied aan het varen is, kan ik de reactie van Idefixe ook best begrijpen. Als elke kiter net zo gedreven zou zijn als Idefixe waren er geen problemen op spots betreffende niet nakomen van regels. Mocht je de volgende keer op Mirns zijn zou ik Idefixe maar snel een biertje aanbieden en je excuses. Ohja Idefixe kanje niet missen vaart altijd met een blauwe cabrinha 14m revolver. Buiten deze reprimande mijnerzijds ben je natuurlijk van harte welkom op Mirns. Maar de "oudere" locals worden er zo moe van om iedere keer weer de regels uit te leggen terwijl deze echt op de spot gemakkelijk te vinden zijn
|
|
|
ikeman2
Geen avatar
|
ben dit jaar nog niet daar geweest maar k dacht zelf aan een bord bij het water vlak voor die scheidingsdraad in het water om de zwemmers en surfers te scheiden. Op knokke (surfers-paradise) hebben ze hele mooit duidelijk onmisbare borden dichtbij het water. Maar zoals k al zei ben k lang niet meer daargeweest en misschien staan zulke dr al.
|
|
|
LOEN
|
ik heb nog nooit in het verboden gebied gehangen en zal t zeker ook niet riskeren, nam t alleen ff op voor die die t voor t eerst doen en voor manfred. Maar laat maar zitten, genoeg erover, t is me al duidelijk.
Mooi Het is zo vaak voorbij gekomen, en als je hier wat langer had gezeten had je ook geweten dat Idefix (in zijn vrij tijd) zijn uiterste best doet voor de spot! En als hij dan uit zijn slof schiet zal dat niet voor niets zijn. ik denk dat hij je dat gewoon duidelijk wilde maken met de BP. Als ik voor het eerst naar een nieuwe spot ga post ik ook even mijn vragen over de spot. Dat deed ik ook de eerste keer over mirns en kreeg ook weer van Idefix een berichtje met alles wat ik moest weten. Maargoed hangloose En voor mij, respect voor Idefix
|
|
|
Bummer
|
ALLEMAAL!!!!! Om het een en ander kort te sluiten: OP MIRNS: - Vaar NIET in het vogelgebied - Vaar NIET in de zwemmerszone Kiten is leuk Terug naar Topic: Wie gaat wanneer naar Mirns?????
|
|
|
|
Bummer
|
Vanaf afgelopen Maandag ging de wind elke dag aan tussen 1600-1800
16m-14m is goed te doen
dussss.................
|
|
|
Bummer
|
Iemand morgenmiddag?????
|
|
|
Goonie
|
ja ik bummer... haal je me ff op want mijn golf ligt nog half uitelkaar en mijn lease bak staat in makkum... bel maar ff hoe laat je hier bent whahahahaha
|
|
|
Idefixe
|
lekker dan zo'n IP adres ............... als de zaken slecht gaan leg het dan niet bij een ander neer.
|
|
|
|
Marko
|
Heey wie gaat er zaterdag naar mirns?? Komt volgens mij wel aardige wind 14-17 knopen er kan dus lekker gevaren worden.
|
|
|
DaanD
|
Heey wie gaat er zaterdag naar mirns?? Komt volgens mij wel aardige wind 14-17 knopen er kan dus lekker gevaren worden.
Waar haal je die 14-17 knopen vandaan? Ben wel ff benieuwd...
|
|
|
Idefixe
|
Morgenmiddag maar weer ff wat flyers gaan plakken dan en met een beetje mazzel wat woei mee pakken. ( en anders gewoon ff lekker biertje bij Wiebe) ben er om iets 1400 ps vanaaf ff thermische toestanden gaan zoeken @ Enkie
|
|
|
Idefixe
|
ik begin overigens steeds meer een hekel te krijgen aan deze ADS dagen!!!!!!!!!
|
|
|
FonezzzZz
|
Allemaal opzoek naar die thermische woei! nouw mensen ik kom pas weer bij goede voorspellingen en dan gaan we uitgehaakte tricks probereen want die bezoekjes aan de wakeboard baan gaan lekkkkeeer.... railey railey railey's vandaag ^^ en idefix wanneer laat jij je railey zien aan de baan
|
|
|
Bummer
|
Mirns-gangers... De woei ging om 1600 weer aan en was noord-oost.(zie windfinder) Super met de 16m kunnen varen 14 en 12 waren waarschijnlijk prima te doen The place to be is net over de dijk in de eerste bocht voor Mirns (is nog in de kitezone) Spiegelwater met 17-20 kts steady Mirns zelf is minder wind en vlagerig. Neem de shorty ook maar mee, water is tropisch warm Tot morgen en de gehele week daarna
|
|
|
Idefixe
|
was vandaag dus ff Enkhuizen aan het checken dan. Bij enkie was er ( nog) geen woei en ben toen maar doorgereden naar Andijk. En ja hoor daar ging de woei behoorlijk aan. Een uurtje lekker gevaren en daarna de meest variabele scheisse woei die ik ooit heb meegemaakt. ( bummerd 'k ben er mogen om iets van 14.00 )
|
|
|
PeterKite
|
gast, je had ook medemblik op moeten zoeken. topsessie gehad gisteravond!!!!
gr. Peter
|
|
|