VincentC
|
Zeg, wanneer gaan we weer is wat doen?
|
|
|
Idefixe
|
Zeg, wanneer gaan we weer is wat doen?
wat dacht je van "een beetje woei" lijkt me wel zo makkelijk dan! ( en wat fatsoenlijke ribben )
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zijn je ribjes nog niet hersteld Tommie.. Ja komt door de leeftijd ( en drank ) he dan geneest het niet meer zo snel. Heb ik ook last van hoor,
|
|
|
Idefixe
|
Tja "no pain no gain" zullen we dan maar zeggen........
|
|
|
|
FonezzzZz
|
WIND WIND WIND WIND WIND !! WIE OW wie BRENGT DE wind?! @ IDEFIX NO PAIN NOG GAIN....maaar je hebt wel verdomde mazzel dat het niet van de planeten waait nu je met zure ribben zit think about that ^^
|
|
|
Idefixe
|
@ IDEFIX NO PAIN NOG GAIN....maaar je hebt wel verdomde mazzel dat het niet van de planeten waait nu je met zure ribben zit "geluk" bij een ongeluk en anders ga ik wel filmpie maken hoor
|
|
|
VincentC
|
@ IDEFIX NO PAIN NOG GAIN....maaar je hebt wel verdomde mazzel dat het niet van de planeten waait nu je met zure ribben zit "geluk" bij een ongeluk en anders ga ik wel filmpie maken hoor Tom, wordt het vanavond nog wat op de jeweetwelwelke geile spot? Wind ziet er wel oke uit, zeker met die warmte van nu?
|
|
|
Idefixe
|
teletekst 707 : periode tot 1800 WIND: Noordelijk 5-10 kn. In de tweede helft van de periode afnemend 4-6 kn. Op de Wadden aan het eind van de periode variabel 2-4 kn. lijkt er nie echt op hè ......... het zag er gisteravond ( hier thuis) ook lekker uit . ff naar het water gereden maar was dus zwaar ........
|
|
|
|
Jambo
|
Wordt er nog gekite Eerst 3 weken vakantie....
|
|
|
FonezzzZz
|
Zie ik nu net dat er op watersportweer.nl 18 knopen woensdag middag 15.00 worden voorspelt?? of ben ik nu gek want dan wil ik nog wel ergens ff heen !
|
|
|
Idefixe
|
woensdagmiddag noordwest : of ik ga zelf even aan de Fuel hangen en als m'n ribbetjes niet meewerken dan maar ff filmen dan..... ( en kan allemaal gewoon lekker thuis dan )
|
|
|
FonezzzZz
|
Waar ga je heen idefix? en hoelaat ik ben vrij namelijk en ga al gewoon vroeg, want moet met me pa meerijden
|
|
|
DaanD
|
Ik morgen (@ 2 uur ongeveer) gewoon ff thuis dus! F-onezz gaat ook, maar uhm Tom..... F-onezz moet dan wel ff door de 'ontgroening' heen!!!
|
|
|
Idefixe
|
Waar ga je heen idefix? en hoelaat ik ben vrij namelijk en ga al gewoon vroeg, want moet met me pa meerijden moet je anders even kijken of MINI-ME vrij is..... Ik ga vanaf uurtje of 13.00 ( mits er woei is) locatie heb je een PB tje van locatie is overigens avatar van Daan ( als ik mij niet vergis)
|
|
|
FonezzzZz
|
Wow ik heb je bericht gelezen nouw ik ben er zoiezo en ik ben optijd! ik zie je wel verschijnen
|
|
|
DaanD
|
Waar ga je heen idefix? en hoelaat ik ben vrij namelijk en ga al gewoon vroeg, want moet met me pa meerijden moet je anders even kijken of MINI-ME vrij is..... Ik ga vanaf uurtje of 13.00 ( mits er woei is) locatie heb je een PB tje van locatie is overigens avatar van Daan ( als ik mij niet vergis) Klopt! Morgen, tussen 12.00 en 13.00 present. Ontgroening (F-onezz) voor de spot morgen: gehele dag kites oplaten ongeacht of je al staat te knallen met je kadaver. Ennnnn red-bull die koud moet staan... Hehehe just kiddin' .. heb zin
|
|
|
FonezzzZz
|
OWH GOD IK GA NIET 130 kites oplaten hoor !!! reddbull die koud moet staan uhmmm who knoow's.....
|
|
|
Idefixe
|
en alles natuurlijk er van uitgaande dat er woei is.....
|
|
|
Hattori Hanzo
|
is er nog wel"ruimte "bovenop het water dan?"
zit te denken...of dichtbij..of toch even naar het ijselmeer rijden.....
|
|
|
Idefixe
|
normaal gesproken is er bovenop zat ruimte! Het is daar nu echter één grote groene waterplanten drekzooi bende...................
|
|
|
FonezzzZz
|
inderdaad alles onder voorbehoud, maar ik ben vrij en heb vandaag hard gewerkt ^^ dus ga zoiezo kijken !! want volgensmij neemt dat koude front WOEI MEE
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Staat nu ook een lekkere woei op Muiderberg
|
|
|