Marko
|
F*CK F*CK EN NOG EEN KEERTJE F*CK. De eerste de beste keer dat ik m'n Fueltje crash ( het ging niet eens hard verdulle) LIGT DIE VLIEGER BIJNA DOOR MIDDEN DAN ......................................
Wtf en hij is net nieuw?? Wat is er gebeurd??? Wat is er kaot???? Zekker garantie !!!!!!!
|
|
|
Idefixe
|
nop => 2e hands gekocht dus das wsch pech hebben.............. vlieger crashte gewoon ( mislukte backloop en vlieger vliegt door naar het water) in 1 klap vlieger helemaal leeg en naast de middelste strut helemaal gescheurd, m'n "kitesurf budget" voor 2008 is op dus dat wordt wsch een klote seizoen............
|
|
|
Marko
|
Tering man dat is echt balen. Aan de kite mankeerde eest niks?
|
|
|
Idefixe
|
zondag dan weer aan de Cabrinha gaan hangen dan ( je mot wat hè )
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Klote man dat je Fueltje aan gort is :'( Maar je kunt toch nog varen met je Cabrinha's , zondag lijkt wel oké alleen misschien wel wat regen en onweer! Kan wel weer wat vaar minuten gebruiken lang niet op het water gestaan veel aan de klus geweest dus misschien tot zondag
|
|
|
Marko
|
Welke cabrinha's heb je dan idefixe??
|
|
|
Idefixe
|
Welke cabrinha's heb je dan idefixe??
dat wil je niet weten CO2 2005 6.5 m en 18 m Nitro 2004 14 m Nitro 2005 8, 10 en 12 m Revolver 2006 14m ( spontaan LE ontploft) en dan nu een fuel 13 2007 met veel depower :'(
|
|
|
Marko
|
wow jij hebt veel kites Die revolver gaat nog wel maar erg grote maat. Echt goede sportschool kites wat je zelf al zij. Maar echt giga balen van je fuel
|
|
|
FonezzzZz
|
F*CK F*CK EN NOG EEN KEERTJE F*CK. De eerste de beste keer dat ik m'n Fueltje crash ( het ging niet eens hard verdulle) LIGT DIE VLIEGER BIJNA DOOR MIDDEN DAN ......................................
FUCKING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! K_T IS DAT ik hoop dat die vlieger snel weer in de lucht komt te hangen !!
|
|
|
|
|
FonezzzZz
|
Mooie foto's , ik zit te denken om morgen ook maar te gaan kiten en niet te veel zuipen 23 knoopjes ziet er leuk uit! gaan er mensen nog naar mirns?? aan de kust wordt het in de middag droger + geen onweer?
zou dat ook zo op mirns zijn? ben der al een tijdje niet geweest!
|
|
|
Marko
|
Morgen 23 knopen op mirs??? IK BEN ER !!!!!!!!
|
|
|
FonezzzZz
|
rond een uurtje 14.00 zal ik er wel zijn, als ik niet naar zee ga
|
|
|
Idefixe
|
BTW : wat was het gisteren echt GRUWELIJK VLAK @ Mirns....................... heb het maar zelden ZO meegemaakt. De eerste 200 meter => spiegeltje dus. ( BIJNA, met de nadruk op BIJNA , beter dan sex )
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen sla ik ff over maar maandag en dinsdag ben ik vrij... @ Tom donderdag ochtend met die 30 knoop was het ook al zo vlak
|
|
|
FonezzzZz
|
ik zag het al aan die foto's ik vond het zooo verdacht vlak
|
|
|
Stanley
|
Wordt morgen best wel heftig zie voorspelling KNMI
WIND: ZUID 6-12 KN, LANGS DE KUST 12-16 KN. AAN HET EIND VAN DE OCHTEND 13-18 KN, UITSCHIETERS TOT 25 KN, LANGS DE KUST 18-22 KN EN VANUIT HET WESTEN RUIMEND NAAR ZUIDWEST. IN DE MIDDAG IN HET NOORDWESTEN TOENEMEND NAAR 20-25 KN, LANGS DE KUST EN OP HET IJSSELMEER 25-30 KNOPEN, UITSCHIETERS TOT CIRCA 40 KN. IN HET MIDDEN EN OOSTEN UITSCHIETERS BIJ BUIEN TOT 45 KN.
wordt waarschijnlijk voor het eerst onder de 7m Bullaroo
|
|
|
Goonie
|
goonie is er vandaag... ga ik eindelijk mijn high end eens testen van mijn 24 meter wipika wahahaha
|
|
|
Idefixe
|
tot straks dan
|
|
|
Guus91
|
wordt gewoon een brute drukke dag!!! 12:30 present @ Mirns!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gaan er morgen, maandag, nog gasten kiten enhoe laat aanwezig??
|
|
|
|
Idefixe
|
de planning is 1400 aanwezig! Overigens wat was dat een SUPER DAGGIE vandaag. ( weer stom stom stom de kleinste maatjes thuisgelaten 8 en 6.5 ) Woei gemeten van 25 tot 35 knp gemiddeld! 41.5 was de hardste vlaag. D'r werden er weer aardig wat vanaf geblazen. Gelukkig geen ernstige ongelukken... Mooiste moment vd dag de SUPER HOGE sprongen Guus en Vincent met een paar GRUWELIJKE loops Meest hilarische moment vd dag: wind kakte iets in dus ikkie snel het water. De 10 m en voor de zekerheid maar even richting het water oplaten dan. Zodra de vlieger was gestart had ik ( in het water zittend) met m'n 95 KG een enkeltje richting IJsselmeer te pakken. Peter met een rotgang achter mij in het water zitten mij vasthouden => met z'n tweetjes dus gewoon verder het IJsselmeer in. Vervolgens ging Vincent er nog ff aanhangen en ook hij kon gewoon gezellie mee liften met de Nitro 10m Gelukkig had toen iemand van de kant het top idee om de vlieger aan te pakken dan...... iemand heeft wat laten liggen dat heb ikkie mee genomen ( ik denk Stanley) Schockwave : je pet ligt bij Wiebe verder ook nog 2 trapeze's ( ook afgegeven bij Wiebe)
|
|
|