KappuhH
|
Ze waren goed maar zie net dat ze minder zijn geworden
|
|
|
Marko
|
Word het vannavond nog wat ?? op minrs
|
|
|
Benjooh
|
Hm alleen KNMI geeft goede wind aan voor morgen @ ijsselmeer
|
|
|
|
Idefixe
|
Btw: ondanks m'n bezoek aan de kaakchirurg later toch nog behoorlijk kunnen ragge, ramme en de rauze @ Mirns was wel een bagger woei dan: snel wisselend van hard naar knalhard. Ging af en toe wel lekker hoog dan
|
|
|
KappuhH
|
Hmmm... windguru geeft nu betere wind voor morgen. Denk dat het te doen is. Wat denken jullie?
|
|
|
Benjooh
|
... en KNMI en de site van NOS zijn ook behoorlijk positief Ik gok het dr morgen op!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Als er morgen geen onweer is en/of harde regen dan ben ik ook van de partij.. Moet daarna nog de nachtdienst in
|
|
|
KappuhH
|
Volgens Windguru gaat het pas aan het eind van de dag regenen dus ben hoogstwaarschijnlijk ook van de partij. Nog iemand die vanaf begin van de middag mee wil rijden vanaf Staphorst/Meppel of iets anders in de buurt? Of met wie ik mee kan rijden? Scheelt weer in de kosten
|
|
|
Idefixe
|
volgens teletekst gaat het 't hem niet worden vandaag:
KNMI Luchtvaart
*************************************** WIND: Zuidoostelijk, 5-10 kn, in de kustgebieden 10-15 kn, in het noordwestelijk kustgebied enkele kn meer. Bij buien kans op uitschieters tot ca. 25 kn.
|
|
|
KappuhH
|
Hmm voorspellingen zijn nog wisselend, volgens Windguru is het wel te doen. Ik wacht nog even af, misschien dat ik eind van de middag/begin van de avond ga. Er moet gewoon gevaren worden
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik sla ff over.... Ga niet 200 km rijden voor Grtz
|
|
|
Idefixe
|
morgen raggen, ramme en de rauze ( als de pijn in m'n kaak weg is dan.........)
|
|
|
Henning
|
Wie rijd er morgen door Lelystad of Emmeloord en heeft er nog ruimte voor een verstekeling ??
(Ben zelf in lelystad!)
Liefst einde van de ochtend (rond 11.00 ofzo) maar ben zeer flexibel!
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
He kitedude's voor zondag lijkt het ook prima met de woei (up_kitesmiley)ik ben er om een uur of 9.00 WIE nog meer
|
|
|
KappuhH
|
Net nog van 5 tot 8 wezen knallen! Lekker windje, alleen beetje regen. Maarja, nat word je toch.
|
|
|
Benjooh
|
Was lekker idd, vanaf halverwege de middag KappuhH waar vloog jij mee?
|
|
|
KappuhH
|
BoxerSLE 12m oranje/blauw. En jij?
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zou het zondag te doen zijn? Kan ik is kijken of ik hier een beetje mooie beelden krijg met mijn kitecam op de filmstand in plaats van de foto stand.
|
|
|
Henning
|
Heb nog zin!
Wie maakt me gek ?! (A)
|
|
|
Idefixe
|