Mirns, wie gaat er kiten

Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #3200 September 06, 2008, 13:35:44
edit2Rapporteer  
Heb nog zin!

Wie maakt me gek ?! (A)

sorry maar wordt vandaag dus helemaal niks misschien nu nog ff naar schel dan
om vijf uur al weer op verjaardag moeten opdraven Sad
RRA

Berichten: 148
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3201 September 06, 2008, 18:11:17
edit2Rapporteer  
Nou net terug van een mega druk Mirns, maar goed dat dat extra stuk erbij is gekomen maar ook nu lagen er veel kites voor het restaurant  helaas

Wind was top, werd nog een dame over het veld gesleurd liep gelukkig net goed af vlak voor de paaltjes.

Verder nog wat kites die voor de kant met de lijnen in elkaar kwamen ,ook dit liep volgens mij allemaal met een sisser af

morgen helaas niet ..............

famlie verplichtingen ........................ook mooi  Undecided
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3202 September 06, 2008, 18:34:42
edit2Rapporteer  
morgen hoop ik er bij te zijn.
LF Ruud

Berichten: 1301
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #3203 September 06, 2008, 20:46:29
edit2Rapporteer  
Ik om een uur of 9.00 aanwezig heb s'middags een verjaardag dus moet ik vroeg ThumpsUp
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #3204 September 07, 2008, 01:34:53
edit2Rapporteer  
Hoe zijn de verwachtinge voor morgen? Ga eerst ff uitslapen want heb nachtdienst. Miss ben ik om 15.00 uur present  loser
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #3205 September 07, 2008, 10:57:46
edit2Rapporteer  
Gloeiende! Ik ben net wakker, nu is het voor mij niet meer de moeite om naar Mirns te rijden
want het is bijna 2 uur rijden helaas.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #3206 September 07, 2008, 15:54:14
edit2Rapporteer  
Zijn er maandag in de ochtend nog gasten aanwezig..
Ben misschien om 10.30 aanwezig en moet om 15.00 uur weer van het water af.
See you
DaanD

Berichten: 602
Antwoord #3207 September 07, 2008, 17:02:44
edit2Rapporteer  
Vandaag 3 uurtjes lekker kunnen varen, voorspelde buien/narigheid vielen nog erg mee. Was wel weer kneiterdruk, vooral met lessers en beginners met kites op 12 uur. Een gast met een BLAUWE BEST WAROO flikte het weer om gewoon keihard het natuurgebied in te knallen! Erg jammer dit.... en weer veel mensen in de bufferzone. ThumpDown
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3208 September 07, 2008, 17:55:57
edit2Rapporteer  
waren vandaag veel gasten hun uiterste best aan het doen om de spot dicht te krijgen. Als het zo door gaat , gaat dat nog lukken ook.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #3209 September 07, 2008, 18:06:22
edit2Rapporteer  
Ik voel met je mee TOM maar het is overal het zelfde verhaal....
Stranhorst varen ze meer dan ooit in de vaargeul.
Oostvoorne en Schellinkhout weer een ongeluk enz enz  Roll Eyes
Het wordt tijd dat het weer 6C gaat worden want dan hebben we de plas weer voor onszelf  ThumpsUp

Ps wie morgen aanwezig
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #3210 September 07, 2008, 18:07:00
edit2Rapporteer  
eey.. was vandaag en gisteren en vrijdag ook weer eens aan het varen met normale wind maar eeuh zeer zeker supper sessie's gehad.. ThumpsUp ben weer helemaal  Joepie

Thanks to job en schockwave kon ik vandaag nog varen want mijn voetpad was los gegaan (lijm). na ja geen schade verder..

Tja daan wat betreft de kite zone??? hmm tis eeerg jammer dat het allemaal zo gaat maar laten we er ook duidelijk over zijn dat de informatie er ook niet echt is en ja wij als ervaren kiters komen op een spot en vragen gewoon ff een local wie wat en hoe het hier gaat voor we het water op gaan.. maar wat ik niet begrijp is als het kneiter drukl is en iedereen links aan het varen is en je vaart dan heerlijk naar rechts omdat het daar lekker rustig is... dan ga je toch eens nadenken waaron het hier nou zo rustig is.. of zouden al die anderen zo dom zijn daar in die drukte... whahaha ja dat antwoord werd gegeven ja.. maar goed... moet echt korte metten mee gemaakt worden binnen kort anders gaat het zeker verkeerd...

respect voor de kitescholen die achterin en in de kitezone bezig waren waar niemand last van had ThumpsUp
en ja Manfred hoorde daar ook bij...

Zo en nu nog ff een leuk verhaaltje van gisteren hi hi...

Einde van de dag sta ik te kletsen met ralf en zie ik plotseling iemand mijn kite afknopen opruimen en was ook nog netjes gedaan ook... maar ik bleef mooi staan kijken want deze DUITSER had exact de zelfde kite als ik alleen 4 meter groter.. maar best een mooi gezicht als iemand je kite opruimd voor je.. net voor dat ie hem in de tas wilde doen liep ik er maar eens heen en tikte hem op het schouder... ik zei: "volgens mij he......... is die 13 meter die daar ligt van jou?"  verdammte sjeise klonk er over mirns maar wel met een lach...  (schater_kitesmiley)en van mij ook hi hi..

next week
terrorwally
Gast
Antwoord #3211 September 07, 2008, 18:53:07
edit2Rapporteer  
Vandaag 3 uurtjes lekker kunnen varen, voorspelde buien/narigheid vielen nog erg mee. Was wel weer kneiterdruk, vooral met lessers en beginners met kites op 12 uur. Een gast met een BLAUWE BEST WAROO flikte het weer om gewoon keihard het natuurgebied in te knallen! Erg jammer dit.... en weer veel mensen in de bufferzone. ThumpDown

ik ben naar hem toe gegaan en uitgelegd dat hij daar niet mag kiten. Hij dacht dat hij tot die andere palen mocht en was er niet van op de hoogte. Het was een duitser, daarnaa heeft hij daar niet meer gevaren.
DaanD

Berichten: 602
Antwoord #3212 September 07, 2008, 19:34:48
edit2Rapporteer  
Vandaag 3 uurtjes lekker kunnen varen, voorspelde buien/narigheid vielen nog erg mee. Was wel weer kneiterdruk, vooral met lessers en beginners met kites op 12 uur. Een gast met een BLAUWE BEST WAROO flikte het weer om gewoon keihard het natuurgebied in te knallen! Erg jammer dit.... en weer veel mensen in de bufferzone. ThumpDown

ik ben naar hem toe gegaan en uitgelegd dat hij daar niet mag kiten. Hij dacht dat hij tot die andere palen mocht en was er niet van op de hoogte. Het was een duitser, daarnaa heeft hij daar niet meer gevaren.

Ok top dat je het ff hebt gezegd, wij hadden net onze kites opgeruimd dus.

Er moet inderdaad iets van een duidelijk bord komen of rode boeien om de 50/100 meter naast de bufferzone zodat ook de freshmens op de spot (die nog geen informatie hebben verschaft bij een local) weten waar ze WEL en waar ze NIET mogen varen!
LF Ruud

Berichten: 1301
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #3213 September 07, 2008, 21:04:25
edit2Rapporteer  
Vandaag Mirns geweest was er vroeg bij gelukkig maar want het was erg druk toen ik om een uur of 14.00 weg ben gegaan Shocked En het was weer eens ouderwets gezellig op de home spot  (up_kitesmiley)Maar het was ook weer eens een trieste dag er zijn altijd kiter's die niet snappen dat er een natuurgebied is je haalt ze eruit en ze doen net of ze stom zijn en varen er gewoon weer in het natuurgebied sommigen moet en gewoon over de kurken lijn heen springen en dan snappen ze het nog niet waarom die daar in het water ligt en die we er uit gehaalt hebben waren voornamelijk DUITSERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ListenToMe
Maar toch ik heb een TOP DAG gehad en was helemaal gesloopt vooral toen ik met Tom en Daan in de branding heb gevaren Joepie Joepie
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3214 September 07, 2008, 21:12:11
edit2Rapporteer  
 Grin   ThumpsUp

Het was overigens wel een gigantische BAGGER wind. Leuk om heen en weer te varen maar te instabiel om leuke tricks te oefenen......
Henning

Berichten: 581
Antwoord #3215 September 08, 2008, 09:56:37
edit2Rapporteer  
Damn kei hard gewerkt op school dus geen HW.
Staat er te harde wind voor me ! Angry Angry Angry Angry

Hopelijk is het morgen iets afgenomen!

9 M Rebel 63 kilo ! Angry Angry Angry Angry

Had makkelijk gekunt! Wind was enorm ingekakt...
naja

Berichten: 355
Antwoord #3216 September 08, 2008, 13:39:16
edit2Rapporteer  
Heb zelf ook tientallen kiters aangesproken op hun varen in de verboden zone.op een paar mensen die dit in hetalgemeen ook altijd doen als het noduig is  viel het mij wel op dat met name zaterdag ondanks dat het zo druk is er bijna niemand was die deze sufkoppen aanspreken waarmee ik maar wil zeggen mensen met z'n allen blijfen aanspreken!!!!
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #3217 September 08, 2008, 13:53:47
edit2Rapporteer  
Face it, het is BIZAR slecht aangegeven...
terrorwally
Gast
Antwoord #3218 September 08, 2008, 14:22:26
edit2Rapporteer  
Grin   ThumpsUp

Het was overigens wel een gigantische BAGGER wind. Leuk om heen en weer te varen maar te instabiel om leuke tricks te oefenen......

hoe gaat het met je gaatje? Smiley
naja

Berichten: 355
Antwoord #3219 September 08, 2008, 14:35:13
edit2Rapporteer  
Wordt aan gewerkt Vincent als het goed is.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3220 September 08, 2008, 20:57:54
edit2Rapporteer  
net een mailtje de deur uit gedaan richting rijskwaterstaat:
verwijderen van die idiote rood/witte boei die ineens midden in de kitesurfzone ligt?????? en een 2e gele boei aan de noordwestzijde ( zodat er een duidelijk waarneembare lijn ontstaat)

 
job

Geen avatar

Berichten: 248
Antwoord #3221 September 09, 2008, 12:28:10
edit2Rapporteer  
No problem Goonie!!! Hopelijk heb je dr lekker op gevaren!!!

Wanneer komt u een bak koffie halen???!
pigs

Geen avatar

Berichten: 74
Antwoord #3222 September 10, 2008, 14:04:46
edit2Rapporteer  
@Idefix
Je qoute: "Het was overigens wel een gigantische BAGGER wind. Leuk om heen en weer te varen maar te instabiel om leuke tricks te oefenen......"

Volgens mij was je met een 13m2 aan het varen... stabiel was de wind niet, maar was het niet een beetje te grootte vlieger voor die wind? Trucks met die wind worden bij een fout idd enorm afgestraft. Ik heb echt een heerlijke sessie gemaakt en heb nog nooit zulke lekkere hooked raileys gemaakt. Ik was overigens met een Bandit 9m2 aan het varen. Zoals bijna iedereen een 9m2 aan het varen was.

Groet,

Pigs
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3223 September 10, 2008, 14:16:11
edit2Rapporteer  
HHmmm de hoeveelheid wind viel wel mee hoor. Ik vaar de 13 tot zo'n 25knp.  Daarbij denk ik ( weet bijna wel zeker) dat een fout met een kleine ( veel snellere) vlieger veeeel harder wordt afgestraft dan met een tragere 13 meter. Met baggerwind bedoel ik dus het aan / uit effect waardoor het enorm lastig wordt om bijv rotaties te contrôleren ( bij nieuw aan te leren tricks dus.
En inderdaad waren de meesten met iets van 9 meter bezig. De meesten wegen echter geen 95 kg zoals ikkie  Grin en daarbij houd ik gewoon van een flinke bak druk in m'n vlieger
en m'n "gaatje"  is gemaakt  ThumpsUp
LF Ruud

Berichten: 1301
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #3224 September 10, 2008, 20:58:04
edit2Rapporteer  
Na de ingreep nog een sessie gemaakt of was de energie op in je lijf Idefixe ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.