McBridges
|
. Als het weer meezit (geen onweer, eindeloos veel regen) dan ben ik waarschijnlijk morgen vanaf 12.00 uur van de partij @ Mirns
Voor mij dezelfde argumenten, met alleen een andere starttijd, zal rond 13.30 zijn
|
|
|
McBridges
|
Na 11.30 uur ziet het er aardig schoon uit op buienradar, oftewel; " count me in"
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Na 11.30 uur ziet het er aardig schoon uit op buienradar, oftewel; " count me in" Dan kloppen de voorspellingen aardig.... Rond 12.00 uur zou de wind een beetje gaan liggen (gemiddeld 24 knp) Op dit moment is er een donkere wolk boven het Wolderwijd. Ik hou mijn pijlen nog steeds gericht op Mirns en hoop er rond 12.00/12.30 uur te zijn Windstoten Mirns 38 knp
|
|
|
Jambo
|
Wind zou in de loop van de middag iets in kracht afnemen. Ik hoop er ook rond 12.00/12.30 te zijn.
|
|
|
Kevin
|
Zo ik zeg top kiteloops gedaan vandaag lekker windje niet hard of zo haha Later
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zo ik zeg top kiteloops gedaan vandaag lekker windje niet hard of zo haha Later Die loopjes waren lekker Kevin.. Zijn de foto's nog gelukt Ik zat net aan een bak koffie bij Wiebe en moest wel lachen om die reactie van die oudtjes De wind is achteraf niet echt gaan liggen maar tussen de buien door was het wel lekker. Was ongeveer tussen de 25 en 35 knp.. Heb ff kunnen kijken wat de 9m2 Rippher allemaal in huis heeft See you
|
|
|
Kevin
|
Paar fotos zijn gelukt maar net toen tim fotos ging maken was de wind minder beetje jammer want 10min daarvoor gingen ze op z'n hoogst haha Ik moet fotos nog krijgen maar als ik ze heb post ik ze meteen. Beeetje fijn die rippehr? Later Kevin
|
|
|
FonezzzZz
|
Gaan er mensen nog morgen middag?! ik wil er rond een uurtje of 13.00 op het water staan
|
|
|
Idefixe
|
helaas pas zaterdag . ga zaterdagavond maar ff de echte highend van m'n Fueltje uit testen dan ( geintje )
|
|
|
[Pepper]
|
Gaan er mensen nog morgen middag?! ik wil er rond een uurtje of 13.00 op het water staan
Vergeet dan niet een 16 of 18 mee te nemen want volgens de verschilende weer- en windsites staat er morgen slechts een knoopje of 12 (max!).
|
|
|
FonezzzZz
|
Ik sla over! morgen maar eens weer studeren!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Als het goed is dan staat er nu een windtje van 18-22 knoop... Wie-o-wie gaan er nog ri Mirns?
|
|
|
McBridges
|
Las het ook, klinkt mooi. Ik haal Sherida ff op uit lelystad en we zijn er rond 15.30 uur, eerder lukt helaas niet aan de andere kant, om 19.30 uur is het pas donker , alleen k*kt die win wel in om 18.00 uur............
|
|
|
Idefixe
|
morgen weer een goede combinatie van niet werken & wind: daggie Mirns dus! overdag een lekker windje om weer ff te wennen hoe het ook al weer is ( 4 weken niet gevaren ) om aan het einde van de dag helemaal uit m'n dak te gaan dan ( tot zo'n 30 knp. )
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Wat voor een wind richting is het s'morgens op Mirns want de weersvoorspeller's zijn niet duidelijk en hoeveel knoopjes staan er dan want ik kan alleen s'morgens tot een uur of 12.30 Tom weet jij meer
|
|
|
Idefixe
|
De woei gaat van noordwest naar west naar zuidwest. Zodra er een beetje redelijke west inzit kun je @ Mirns lekker varen. Grote vraag is nu "hoe laat gaat die wind draaien". Morgenochtend dus teletekst 707 ff sjekke dan. Ik denk zelf vanaf een uurtje of 12 lekker varen ( ik kan er helemaal naast zitten dan )
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Bedankt man ik ga morgen ochtend ff tsjekken Ik wil mijn nieuwe speeltje nu wel eens een keer testen Als het morgen ochtend niks wordt, dan zondag maar ff ragge en ramme
|
|
|
FonezzzZz
|
En hoe was de wind in mirns, voor deze keer maar gekozen voor wijk aan zee!
Lekker windje opgeven moment ^^ vol power aan de 8
|
|
|
Idefixe
|
En hoe was de wind in mirns, voor deze keer maar gekozen voor wijk aan zee!
Lekker windje opgeven moment ^^ vol power aan de 8
eigenlijk best wel pittig ( voor 'n 13m dan ) Afgezien van het feit dat het een behoorlijke klotsbak was met aan het begin van de middag een aan/uit woei en het gewoon F*CKING KOUD was , had ik het toch wel ff nodig dan. Ik heb genoten
|
|
|
FonezzzZz
|
HAhaha wanneer een keer niet aan de 13.... hahahha
klotsbak @ mirns ? KOUD ik zeg het is weer tijd vooooooor......
WARME CHOCOLADE MELK OF SCHOENTJES :S :S :S
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Tom.... dat jij het koud hebt had ik niet verwacht Gisteren heb ik ook nog even kunnen varen maar de wind kakte halverwegen de middag in. Hoe zijn de voorspellingen voor morgen (zondag)
|
|
|
Idefixe
|
Ik had het ook niet echt koud maar wel met handschoentjes gevaren. ( en da's dan weer ff minder) Als ik morgen ga, dan ook echt vroeg: woei kapt er in de middag mee.
verandering: Ik moet trouwens nog maar zien of ik morgenochtend ga. Die fijne vlieger van mij is ook weer eens lek en heb ook nog een beste bak "huiswerk" liggen.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik had het ook niet echt koud maar wel met handschoentjes gevaren. ( en da's dan weer ff minder) Als ik morgen ga, dan ook echt vroeg: woei kat er in de middag mee.
Dat ga ik niet fixen want ik kom morgen uit de nacht en wil wel ff een paar uurtjes slapen. Have fun
|
|
|
naja
|
En of het koud was goeiedag zeg! Toch nog zonder laarsjes gevaren,maar het voelde zeker niet fijn. ondanks dat weer lekker bezig geweest.
|
|
|