Mirns, wie gaat er kiten

Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #3375 Oktober 21, 2008, 18:50:29
edit2Rapporteer  
Goedesmogges allemaal!
Even een berichtje uit het paradijs! Kom net van het water, stond knoopje of 25 dus lekker dubbele kiteloop barspinnetjes met grab enzo lopen draaien in m'n zwembroek =P
Morgen maar een dagje rust, 4 dagen non stop kiten en feesten ga je toch wel voelen, me kont is letterlijk blauw van het crashen hier...

Succes allemaal in Nederland en een update met foto's en movietje volgt snel!
Keep it rasta!
Ik geloof er niks van Tongue kan gewoon niet Tongue

En als je nog een keer update hoeft het niet met dat soort berichten wij willen het alleen horen als het niks is Tongue
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #3376 Oktober 21, 2008, 19:05:13
edit2Rapporteer  
Vandaag Mirns geweest het was weer eens SUPER gezellig en gelachen om Goonie met zijn nieuwe sponsor hij heeft een board gekregen om uit teproberen Grin
Rond een uur of drie op mirns 12m opgepompt en het water op,het was een aan uit Woeitje de eerste sessie daarna kwam alles goed de WOEI ging aan en lekker gevaren,lekkere hoge sprongen, ff in de branding gevaren met Tom,Guus,Patrick,en zijn broertje ging voor mij niet echt lekker constant de golfen over mijn board heen het was net een wasmachine Tongue Aan het einde van mijn tweede sessie heb ik nog lekker ff wat loops er uit geknalt,een keer goed op mijn plaat gegaan maar de rest van de loops kon ik mooi landen echt SUPER Joepie En voor de Mirns local's die morgen gaan ragge,ramme,knalle veel plezier ik zal aan jullie denken en tot de volgende sessie ThumpsUp

Ja ja bedankt shockman... ik ben er ook apetrots op dat ik nu eindelijk een goeie sponsor heb.. hellaas mag ik dit nog niet bekend maken op het internet.. Maar een tipje van de sluier mag misschien wel maar we zijn te hard bezig met de nieuwste ontwikkelingen van een speciaal board wat dus ook zeer geschikt moet zijn voor in de winter dit in verband met de koude voeten en ik de sponsor heb aangegeven dat het echt belangrijk is om door te kunnen varen in de winter met blote voeten omdat dit meer stabiliteit geeft tussen de kiter en de plank.. Ik kan je wel zeggen dat het geen allerdaagse sponsor is in de kitewereld maar we gaan er snel en veel van horen hoop ik.. binnen kort mag ik het filmpje vrijgeven over de eerste test die we hebben gedaan met dit high perfomance board... Deze heb ik zelf gedaan en ik kan je wel zeggen... onwijs veel grip en heeeeerlijke warme voeten.. de pop???? dat mag een ander voor me testen.. ik vond hem super...

later meer nieuws.. :-)
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #3377 Oktober 22, 2008, 03:38:22
edit2Rapporteer  
Goon... Wat loop jij weer ouderwets uit je nek te kletsen :-) Dat board waar jij het over hebt dat heb ik al  schater Ps... Wanneer moet je custom board klaar zijn  Huh

Ik had maandag ook ff een stunt..... had ik mijn board, kite en harnas tegen de muur bij het restaurant van Wiebe laten staan. Ik was al op de terugweg naar huis toen ik een telefoontje van een van onze mede-kiters kreeg...Ik had mijn vrouw uit het restaurant opgepikt en was al kletsent in de auto gestapt en had mijn gear helemaal vergeten Undecided
Nu kan ze nooit meer zeggen ik alleen maar aan kiten denk schater
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #3378 Oktober 22, 2008, 09:22:37
edit2Rapporteer  
haha mine me ... je moet ook nooit je meisje vergeten alleen jammer dat zij je gear is vergeten.. na ja hoe dan ook gelukkig zijn er wel weer mensen die je dan ff bellen.. wat een heerlijke sport ook he ..

eeuh wat dat board betreft mine me.. das niet het board waar joosdo mee bezig is.. nee deze heb ik kunnen testen... maar wat ik al zei... binnen kort meer nieuws hierover

g
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3379 Oktober 22, 2008, 12:13:14
edit2Rapporteer  
Donderdag nog iemand @ Mirns ????
McBridges

Berichten: 365
Antwoord #3380 Oktober 22, 2008, 12:45:12
edit2Rapporteer  
Yep, eerst ff werken en dan hopelijk rond 12.00 uur richting Mirns............ ETA: 14.00 uur  Cool
Vrijdag late dienst dus lekker eerst in de ochtend ff naar het water............ Joepie
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #3381 Oktober 22, 2008, 12:54:24
edit2Rapporteer  
eeuh wat dat board betreft mine me.. das niet het board waar joosdo mee bezig is.. nee deze heb ik kunnen testen... maar wat ik al zei... binnen kort meer nieuws hierover
Ik weet alleen dat LF actief zieltjes aan het winnen is @ Mirns maar je hebt mij nieuwsgierig gemaakt... Moet ik maar weer ff een fotoshoot maken van je nieuwe gear.. Gaat dat bouwproject met Joost nog wel door? See you  ThumpsUp
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #3382 Oktober 22, 2008, 13:09:07
edit2Rapporteer  
zeker weten... dat board van joost is een persoonlijk design en die wil ik erg graag onder mijn voetjes hebben binnen kort maar geduld is een schonezaak...
FonezzzZz

Berichten: 515
Antwoord #3383 Oktober 22, 2008, 15:25:39
edit2Rapporteer  
Vrijdag ochtend drie man sterk @ mirns !
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #3384 Oktober 22, 2008, 17:23:38
edit2Rapporteer  
Vrijdagochtend ws ook present, uurtje of 9 als het ff kan Wink
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3385 Oktober 22, 2008, 21:14:17
edit2Rapporteer  
bomb proof  ( ben er dus echt helemaal sch**tziek van dan  ThumpDown )  De stiksels op de L.E. en de middelste strut heb ik zelf gerepareerd. Helaas knalde bij het loslaten van de naad van de middelste strut ook de bladder. Nadat ik dat ding had geplakt liep m'n vlieger nog steeds leeg. Ik dacht dat dat aan die bladder lag. Nieuwe besteld ( moest verdulle een hele set afnemen a € 64,- ) bleek later dat het deflate ventiel lek was........
Baggerzooitje dus  ThumpDown     ( yup,  ik ben zwaar pissed)


http://vimeo.com/2038832
 

het goede bericht :
 ListenToMe er is nog één strut waarvan de naden / stiksels nog steeds goed zijn
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #3386 Oktober 22, 2008, 21:24:09
edit2Rapporteer  
Idefix, valt hiervoor niet wat te regelen met Roy Zoon? Net als toen je deze kite nieuw 'kreeg' in de garantie?

Je moest maandag trouwens ook niet met een 13 in zulke harde wind gaan varen, dat is helemaal niet goed voor zo'n kite, die is bedoeld voor lowend
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #3387 Oktober 22, 2008, 21:26:04
edit2Rapporteer  
bomb proof  ( ben er dus echt helemaal sch**tziek van dan  ThumpDown )  De stiksels op de L.E. en de middelste strut heb ik zelf gerepareerd. Helaas knalde bij het loslaten van de naad van de middelste strut ook de bladder. Nadat ik dat ding had geplakt liep m'n vlieger nog steeds leeg. Ik dacht dat dat aan die bladder lag. Nieuwe besteld ( moest verdulle een hele set afnemen a € 64,- ) bleek later dat het deflate ventiel lek was........
Baggerzooitje dus  ThumpDown     ( yup,  ik ben zwaar pissed)



het goede bericht :
 ListenToMe er is nog één strut waarvan de naden / stiksels nog steeds goed zijn

Dat lijkt echt nergens op zeg je liet het op Mirns al zien maar wat een K zooi zeg :S
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #3388 Oktober 22, 2008, 21:45:01
edit2Rapporteer  
Toen ik hem op Mirns aanpakte knakte hij al dubbel ja.. Ik zag je wel varen, en toen leek het of je de 5elijn heel strak had staan, misschien dat het daardoor komt?

Ik weet ook niet hoe je het voor elkaar krijgt, ik heb altijd al met Fuels gevaren maar er nog nooit een kapot gehad. En ik ik ga er echt niet als een van de zuinigste mee om Tongue
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3389 Oktober 22, 2008, 21:54:07
edit2Rapporteer  
Toen ik hem op Mirns aanpakte knakte hij al dubbel ja.. Ik zag je wel varen, en toen leek het of je de 5elijn heel strak had staan, misschien dat het daardoor komt?
Dat komt dus doordat die langzaam maar zeker leeg loopt ( en dat loopt is niet van loopen dan  Angry )
Ga dus nu maar een beetje sparen en beunen voor wat anders..... ( iemand een alternatief ??? / C-shape)

Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #3390 Oktober 22, 2008, 22:28:02
edit2Rapporteer  
He Tommeke,

morgenmidag nog van de partij dan?
Als die fuel het begeeft mag je nog wel onder een Bul hangen.

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #3391 Oktober 22, 2008, 22:53:03
edit2Rapporteer  
Je liet het idd op Mirns zien.... dat ziet er gewoon waardeloos uit en is absolute geen gebruikers fout !!!!!! SS heeft altijd al problemen gehad met naden maar jij hebt wel de loterij gewonnen qua waardeloze afwerking... In 3 maanden tijd is je kite naar de klote en vaar je met een cabrinha bar  ThumpDown  Damn...
Joosdo

Berichten: 748
Antwoord #3392 Oktober 22, 2008, 23:28:36
edit2Rapporteer  
Tja, de een heeft blijkbaar altijd geluk, nu 3 van die apparaten in de kofferbak en niks geen last. En ook intensief gebruikt en zeker wel hard gecrashed zo nu en dan.

Waar komt die bomproof reputatie dan vandaan? Vinni die vaak op horst vaart heeft zelfs modelletjes van 2004 die het nog prima doen.

Tom is geen lucky guy wat kites betreft.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #3393 Oktober 23, 2008, 11:37:55
edit2Rapporteer  
Citaat
Tom is geen lucky guy wat kites betreft. 


Das mooi kl...te allegaar  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Shit happens  ThumpDown ThumpDown ThumpDown
 
 
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #3394 Oktober 23, 2008, 11:50:23
edit2Rapporteer  
eey tom kerel ik vind het ook echt klote voor je man.. en aangezien je je erg veel inzet voor het kitesurf gebeuren en de spots is het mischien een idee om eens iemand te gaan zoeken die je een deal kan maken waar je op kan vertrouwen en je kite gear kan krijgen waar je tenminste een trick kan doen zonder er bij hoeven na te denken dat het stuk gaat bij een crash.. wat zou het beste idee zijn denk je...
Misschien als jij nou eens een feestje organiseerd en we betalen allemaal 15 euro entree misschien kun je daar goeie gear van kopen? of een ander idee.. ik denk dat wij locals van mirns je zeker niet willen missen op mirns en wellicht is het mogelijk om iets op touw te zetten voor je.. althans ik ben voor.. mensen met andere ideeen altijd welkom natuurlijk..

Ik bedoel dus dat tom diep in de kitewereld is beland... een voorbeeld is dat het tegenwoordig niet meer bomproof is maar idefixproof moet zijn.. nog een paar maanden en dan komt ook zeker de naam tomloop op duiken...

:-)

O ja ff voor de duidelijkheid... goonie is ff uit de running want de rikketik wil ff niet op normaal loop tempo draaien whahahaha
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #3395 Oktober 23, 2008, 12:00:32
edit2Rapporteer  
O ja ff voor de duidelijkheid... goonie is ff uit de running want de rikketik wil ff niet op normaal loop tempo draaien whahahaha

Wat the fuck !!!!!!!!!!!  vertel of bel ?? Sterkte man !!!!!!!!!!

Wij hebben TOM allemaal al wat tips gegeven maar het is aan hem om er wat mee te doen :-)
Hij zal toch echt eens iets met een Hybride/SLE kite moeten gaan proberen want dan zijn er veel meer opties.....
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #3396 Oktober 23, 2008, 12:57:21
edit2Rapporteer  
Ik heb het al eerder gevraagd maar was niet op gereageerd volgens mij: waarom krijg je hier geen garantie op van Slingshot? Toen je vorige scheurde 'kreeg' je een nieuwe. Nu is het duidelijk dat je nieuwe kite duidelijk gebreken vertoond die neit aan jou te wijten zijn. Dus waarom zou je nu niet weer een nieuwe krijgen in de garantie?
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #3397 Oktober 23, 2008, 18:09:22
edit2Rapporteer  
He he eindelijk mag de promo video op het net...

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,33214.0.html
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #3398 Oktober 23, 2008, 20:38:31
edit2Rapporteer  
He he eindelijk mag de promo video op het net...

https://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,33214.0.html

He is geniaal  ThumpsUp
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3399 Oktober 23, 2008, 20:40:24
edit2Rapporteer  
Wat een gruwelijk lekkere dag was het vandaag. Nadat ik eerst te horen kreeg dat naast de radiator ook de koppakking van de auto stuk was en ik de L.E. van m'n Fuel maar niet dicht krijg, besloten om toch maar naar Mirns te gaan. Auto via Guus geregeld en echt:

 ListenToMe Helemaal super gevaren!!! Topdag met een heerllijke constante wind van zo'n kleine 20 knp  ThumpsUp Uitgehaakte raily's gaan steeds beter, backroll ook lekker, springen was helemaal te woopie ThumpsUp Ik zit dus nu een beetje tegen dat ene "moment"  aan te hikken: een goede sprong en rond raggen die vlieger.....  Hopelijk morgen weer ff


P.S>  ListenToMe  het is duidelijk merkbaar dat RWS weer het "winterpeil" heeft ingesteld. ( minus 20 cm) op sommige plaatsen , ook ver uit de kant dan, is het weer gevaarlijk ondiep.  ThumpDown  take care
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.