|
McBridges
|
@ Mcbridges
moet nog kijken wat het probhleem is. Merkte alleen dat mij joggingsbroek wel heel erg vochtig was. Denk wel dat het verstandig is om met een extra short te varen te veel over het zand schuren met je achterste is niet aan te raden.
Had ik de laatste keer ook, wel een behoorlijke crash gemaakt, thermo ondergoed is nagenoeg wel droog. Met name bij de onderkant van de pijpen is het vochtiger (wel vreemd, laarsjes aan en sluitverder goed af). Misschien de condens die naar beneden zakt?? Echter ondanks de kleine vochtprobleempjes super tevreden over het pak en zeker niet koud...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
@ Mcbridges
moet nog kijken wat het probhleem is. Merkte alleen dat mij joggingsbroek wel heel erg vochtig was. Zal van de week het pak eens oppompen en dan inhet bad ondedompelen kijken of ik het lek boven kan krijgen. Denk wel dat het verstandig is om met een extra short te varen te veel over het zand schuren met je achterste is niet aan te raden.
Niet plassen kan ook helpen
|
|
|
Idefixe
|
Idefixe gaat met winterstop dan: Kreeg net de prijs door van de bladder voor in m'n Fuel. F*CKING over de 100 euries ff gekeken naar het totaal plaatje: 2e hands fuel gekocht voor 450, vlieger knalt doormidden een nieuwe met bijbetaling van 80,- . Naden struts laten los, bij de middelste strut dusdanig dat m'n bladder ook knalt. Nieuwe bladder ( ik moet dus een hele set afnemen ) 64 euro. Bladder L.E. begint te lekken ( randje deflate ventiel / krijg het niet meer geplakt) krijg net de prijs door: F*CKING 110 eurie. Heb ik strakkies voor over de 700 euries een gerepareerde vlieger............. Ben voorlopig dus even helemaal klaar met het hele verhaal kitesurfen.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Idefixe gaat met winterstop dan: Kreeg net de prijs door van de bladder voor in m'n Fuel. F*CKING over de 100 euries ff gekeken naar het totaal plaatje: 2e hands fuel gekocht voor 450, vlieger knalt doormidden een nieuwe met bijbetaling van 80,- . Naden struts laten los, bij de middelste strut dusdanig dat m'n bladder ook knalt. Nieuwe bladder ( ik moet dus een hele set afnemen ) 64 euro. Bladder L.E. begint te lekken ( randje deflate ventiel / krijg het niet meer geplakt) krijg net de prijs door: F*CKING 110 eurie. Heb ik strakkies voor over de 700 euries een gerepareerde vlieger............. Ben voorlopig dus even helemaal klaar met het hele verhaal kitesurfen. Ongeacht de prijs of de deal die jij hebt kunnen sluiten..... Jij hebt toch een nieuwe kite gekregen en dan begint de garantie dus helemaal opnieuw te tellen. Of is de garantie bij SS niet meer gelding wanneer je korting hebt gekregen bij de aanschaf Dus met andere woorden !!!!! Je hebt nog garantie of iedere SS bezitter moet zich zorgen gaan maken aangezien niemand de volle 100% betaald bij aanschaf....
|
|
|
Jambo
|
Welk merk stelt er nou eens een setje kites beschikbaar voor deze topperrrrrrr!!! Er zijn tegenwoordig genoeg relatief kleinere merken die zichzelf (vaak terecht)bombproof noemen. Wellicht kunnen deze merken straks TOMproof kites verkopen......
|
|
|
KappuhH
|
Idefixe gaat met winterstop dan: Kreeg net de prijs door van de bladder voor in m'n Fuel. F*CKING over de 100 euries ff gekeken naar het totaal plaatje: 2e hands fuel gekocht voor 450, vlieger knalt doormidden een nieuwe met bijbetaling van 80,- . Naden struts laten los, bij de middelste strut dusdanig dat m'n bladder ook knalt. Nieuwe bladder ( ik moet dus een hele set afnemen ) 64 euro. Bladder L.E. begint te lekken ( randje deflate ventiel / krijg het niet meer geplakt) krijg net de prijs door: F*CKING 110 eurie. Heb ik strakkies voor over de 700 euries een gerepareerde vlieger............. Ben voorlopig dus even helemaal klaar met het hele verhaal kitesurfen. Ongeacht de prijs of de deal die jij hebt kunnen sluiten..... Jij hebt toch een nieuwe kite gekregen en dan begint de garantie dus helemaal opnieuw te tellen. Of is de garantie bij SS niet meer gelding wanneer je korting hebt gekregen bij de aanschaf Dus met andere woorden !!!!! Je hebt nog garantie of iedere SS bezitter moet zich zorgen gaan maken aangezien niemand de volle 100% betaald bij aanschaf.... Dat schreeuw ik nu ook al ik weet niet hoevaak Je hebt een nieuwe kite gekregen en die behoord gewoon van goede kwaliteit gekregen. Ik snap wel dat je niet zo heel makkelijk voor garantie teruggaat omdat je een hele goeie deal gehad hebt toen maar volgens mij is het absoluut een garantiegeval! Ik denk zelfs dat Roy Zoon liever heeft dat je terugkomt voor garantie dan dat op internet te zien is hoe binnen een paar maanden een Fuel (wat toch wel het paradepaardje van Slingshot is) helemaal afgetakelt. Dus waarom zou je niet teruggaan voor garantie?
|
|
|
piede
|
Ja man, gewoon terug gaan en niet je gal op het internet spuien, dat kan altijd nog! Het is niet dat mij dat wat uitmaakt, maar als Roy zo loyaal tegen je is gebleken, waarom niet weer? Hij wil dus een naam hooghouden en voor die garantie heb jij bij je eerste ss al betaald ook al was die 2ehands!
Ik neem aan dat Roy niet tegen je gezegt heeft dat, omdat je hem voor 80 euro kreeg, de garantie dan niet geldig was. Die vlieger moet gewoon goed zijn! Gewoon nog een keer 80 euro neerleggen voor een 2009!
Hup, ff bellen en zeggen dat je een u-tube filmpje opstuurd met het bewijs. Want die had je gemaakt zag ik. Ff vragen hoe Roy tegenover NKV staat en misschien kun je volledig gesponsord worden. Winterstop. Doe ff normaal.
|
|
|
Idefixe
|
heb voor publicatie van m'n vlieger ellende eerst contact gezocht met de leverancier.....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
"veranderingen"? lijkt me eerder "repareringen", en als je dat netjes doet hoeft het toch niet uit te maken... maar ja je bent er al klaar mee zie ik.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
He idefix is er dan ECHT niets meer aan te doen man :'( want als je nu met winterstop gaat is het wel een hele lange tijd dat je niet op het water staat, dat is zonde Maar je moet eens naar intersurf sneek bellen met ROB, toen ik mijn strut lek had van mijn shockwave moest ik ook een complete set kopen. Maar gelukkig hadden ze er nog een liggen. Toen vertelde hij mij dat hij met een bedrijf bezig was die universele L.E Bladders en struts gingen maken maar ik weet nu niet in hoe ver stadium dat is dus je kan een poging wagen en kwa kosten weet ik niet. Als je belt (moet je zelf weten nartuurlijk) kun je mijn naam wel gebruiken (Rudy) want Rob heeft er met mij overgesproken VEEL SUCCES
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Er is al zo'n bedrijf...kun je je blader laten fixen maar ze maken ook nieuwe...binnen een week heb je hem binnen! staat wel over op dit forum.... aquila bladders heeft het of zo....
|
|
|
Sherida
|
Er is al zo'n bedrijf...kun je je blader laten fixen maar ze maken ook nieuwe...binnen een week heb je hem binnen! staat wel over op dit forum.... aquila bladders heeft het of zo....
Je bedoelt denk ik U-stick? www.u-stick.nlMoet je daar eens kijken, misschien dat je dan deze winter toch het water nog op kan!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb dus bij de eerste lekkage Roy al benaderd: Mail gestuurd met daarin bericht dat de stiksels loslaten. tevens vermeld dat ik die stiksels zelf kan repareren maar dat de bladder van de middelste strut ook aan gort was. vervolgens werd ik doorverwezen naar de detaillhandel en moest daar m'n setje bladders bestellen.Vervolgens begon ook de L.E. Bladder te lekken. Ik heb al geinformeerd bij m'n rechtsbijstand: omdat ik 80 euro betaald heb is er sprake van een koopovereenkomst en valt het hele gebeuren onder garantie. Doordat ik zelf echter "veranderingen" aan het product heb aangebracht ( ik heb zelf de losgelaten stiksels genaaid ) kan ik geen ( wettelijke) aanspraak meer maken op de garantie. Als je dan het volle bedrag moet betalen terwijl ik op dit moment echt superdruk met NKV zaken ben , schiet mij dat dus gewoon even verkeerd. Ik heb geen zin in acties of wat dan ook. Hoe aardig en lief ook bedoeld: Ik ga gewoon "rustig " door met NKV zaken een beetje sparen en sta in het voorjaar wel weer met een setje (misschien nog wel fuels ook ) op het water. Klaar Hoe raar dan ook maar het klinkt logies. Er zijn al meer fabrikanten die zich daarop beroepen. fabrikanten willen hun producten in originele staat behouden en kunnen (willen) anders niet garant staan voor verdere gevolgen. Heb ook al van een jongen gehoord dat hij geen garatie kreeg na het breken van zijn board omdat hij andere pads op zijn board had genonteerd. Erg kinderachtig en absolute niet klant vriendelijk!!!!!!!!
|
|
|
KappuhH
|
Hmm... volgens de voorspellingen had NK speed morgen wel gevaren kunnen worden. Eens kijken waar ik morgen naartoe ga want Mirns is aflanding en Horst is niet genoeg wind
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik denk dat Medemblik the place to be is
|
|
|
KappuhH
|
Medemblik is voor mij een beetje ver weg. Zijn er morgen nog mensen op Mirns of is het een echte no-go? Windfinder geeft namelijk een oostenwindje met vrijwel geen N erin.
|
|
|
Idefixe
|
watersportweer is een stuk actueler dan windfinder. Zoals het er nu uitziet is het een noordoost.
|
|
|
piede
|
hoe is het op mirns met NO? Echt ondoenlijk vlagerig of wel te doen?
|
|
|
Idefixe
|
No is @ Mirns knal aflandig. Is wel te doen maar bij materiaal pech ( vlieger los) ben je de sjaak. Oplaten / starten is tricky: je staat met je vlieger onder aan de dijk waar de wind overheen komt. In mijn ervaring is de wind met Noordoost erg vlagerig. Herstarten vanuit het water is lastig. Extra lange lijnen is wel lekker. Water is super laag! BTW : zoals het er nu uit ziet hangt Idefixe ( op korte termijn) gewoon weer onder / achter / aan een vlieger. Dat doet me dus wel weer goed dan
|
|
|
|
Stanley
|
Jongens veel plezier de komende maanden. Ben zelf met vervroegde (winster)stop gestuurd. afgelopen vrijdag bleek en een hele week met basrstende koppijn dat ik afgelopen zondag een hersen bloeding heb gehad. Gelukkig geen verlammingsverschijnselen maar mag sowieso de eerste 6 maanden geen auto rijden. Ga eerst van de schrik bekomen en van de week wat meer duidelijkheid verkrijgenin wat straks qua sporten nog gezond wordt geacht. hopellijk zie ik jullie weer van het voorjaar.
groetjes Rob
|
|
|
vissie
|
sterkte rob tot volgend jaar dan maar!
|
|
|