(HJ) MINI-ME
|
Tja vertel wat nieuws over Horst :-)
Ik heb nu nog maar de beschikking over 2 x 10m2 en wanneer het morgen harder waait dan 16 knoop dan ben ik van de partij. Zal er ongeveer 10 a 11 uur zijn want moet om 15.15 uur weer in de auto zitten.
@KappuhH. Maandag ben ik vrij maar het moet wel waaien.
Dit is de foto van mijn nieuwe test kite 2009 Rise 10m2 van OC
See you.
|
|
|
Sherida
|
MINE-ME, anders doen we weer de grote wisseltruc met de 12/10.. Heb nu alleen een 12, of ik moet mijn vader even lief aankijken.. Zaterdag wordt voor mij niks, maar zondag moet zo te zien ook goedkomen! (Zolang het een beetje droog blijft)
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Sherida... Zondag kan ik helaas niet maar maandag kan ik wel weer van de partij zijn. @ Tom Kun je morgen niet alvast de helft van de aktie opbrengst claimen (14m2 max)
|
|
|
naja
|
tom moet ik morgen mijn co2 nog meenemen?
|
|
|
Idefixe
|
tom moet ik morgen mijn co2 nog meenemen?
Ik heb een 12 m Nitro ( wel een beetje gefrutseld / zit de LE van een 14 in ) bij me. Ik ga er van uit dat die het houdt. Gaat dat ding kapot en heb jij toevallig die 14 in de auto liggen is dat "niet vervelend" gaat goedkomen. Hoor net op het nieuws dat morgen de zon gaat schijnen
|
|
|
KappuhH
|
@ MINIME: hmm is inderdaad een beetje ingekakt... hoelaat ben je er anders?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
@ MINIME: hmm is inderdaad een beetje ingekakt... hoelaat ben je er anders?
Wat bedoel je? maandag of morgen? Ik kijk altijd de avond voordat ik ga en kijk op de site voordat ik in de auto stap. Ik weet het dus nog niet precies maar stuur ander ff je 06 nr via pb en ik geef je een belletje als ik weet hoe laat ik aanwezig ben
|
|
|
KappuhH
|
Sjek pb. Bedoel maandag. Als er genoeg wind is ben ik er denk ik tussen 10 en 11 ofzo.
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
Kun je beter ff hier vragen dan. Overigens is zuid nu niet echt een super windje op Horst. ( F*cking vlagerig dus) ja sorry mijn fout ik ga nu naar mirns zie jullie zo wel
|
|
|
|
|
Stanley
|
have fun. zit me maar achter de geraniums te verbijten
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Sorry verjaardag maar als de wind goed is dan ben ik erg morgen. FF vraagje.
Wie van de locals doen allemaal mee met de NK en hoe staan ze er voor?
|
|
|
Marko
|
Heerlijk dagje gehad vandaag op mirns. Was rustig . mooie fotos erbij. tot volgende week gasten als er wind staat.
|
|
|
Idefixe
|
Guus heeft NK gevaren
|
|
|
McBridges
|
have fun. zit me maar achter de geraniums te verbijten
Mag je helemaal niks doen Rob? Is het in afwachting van (verdere) onderzoeken of sowieso? Anyhow, 't blijft sowieso balen..
|
|
|
Vinni
|
Ik ben er morgen ook, een kijken of het wat word!
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Guus heeft NK gevaren
Zijn dit ook niet onze locale helden Uitslagen NK Kitesurf Freestyle 2008 1. Klaas-Einte Adema 2. Johno Scholte 3. Tijn van Esch 4. Jerrie van der Kop 5. Koen van Bolhuis 6. Jelle Hak Klasse mannen
|
|
|
job
Geen avatar
|
zoetwaterratje op nummer 1! ik zeg top gefeliciteerd Klaas!
|
|
|
Idefixe
|
zoetwaterratje op nummer 1! ik zeg top gefeliciteerd Klaas! ik denk dat het op de gemiddelde zoetwaterstek met een beste bak wind moeilijker is om je "afzet moment " te vinden dan op het zoute water. Je mot natuurlijk wel ff wat met de branding kunnen doen dan
|
|
|
Vinni
|
Lekker dagje vandaag! Met z'n 3'tjes op het water en 27 knoopjes aan wind
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hij was idd lekker Vinni. Thx voor de gezelligheid. We waren idd met ons drietjes en hadden onze eigen beachboy die de kites opliet en aanpakte. Jammer dat ik ff mijn rug verrekte toen ik, nog niet eens omgekleed, bijna op mijn plaat ging. Heb de grote sprongen dus maar ff achterwegen gelaten maar volgens mij heb jij de 7a8 meter wel gesticked
|
|
|