KappuhH
|
Als het vrijdag nog waait hoop ik er te kunnen zijn... nog ff voor de winter echt begint ;-)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik zal morgen eens kijken of ze me vrijdag kunnen missen. Weer eens varen met m'n nieuwe aanwinst.
En wat een aanwinst Ik moet even kijken wanneer de beste voorspellingen zijn maar ik kan doenderdag en/of vrijdag van de partij zijn @KappuhH.. Als we dezelfde winters krijgen als de afgelopen paar jaar dan kunnen we gewoon doorvaren
|
|
|
Jambo
|
Donderdag vrij gaat niet lukken. Waar is de wind voor vrijdag gebleven....
|
|
|
Marko
|
hopelijk komt er wind voor zondag en hard ook wil voor de 1ste keer met me 8 varen. Zo te zien word het niks =( ook niet met me 10. Michien volgende week
|
|
|
Morres
|
Als het vrijdag nog waait hoop ik er te kunnen zijn... nog ff voor de winter echt begint ;-)
Zaterdag vergeten ?
|
|
|
KappuhH
|
Zaterdag vergeten ? Nee, maar verzin steeds weer iets om naar het water te rijden
|
|
|
Hattori Hanzo
|
donderdag nog mensen naar Mirns? ziet er goed uit....
|
|
|
Sherida
|
Jaja donderdag weer van de partij! Morgen even een nieuwe (test) kite ophalen, dus ben benieuwd. We zijn er rond 2 uur denk ik aangezien we vanuit A'dam moeten komen..
|
|
|
Vinni
|
Iemand met wie ik donderdag mee kan rijden? Staat echt fijne wind voorspeld! Ik kom uit Nijkerk.
|
|
|
LOEN
|
Iemand met wie ik donderdag mee kan rijden? Staat echt fijne wind voorspeld! Ik kom uit Nijkerk.
Misschien ga ik donderdag ook wel even, dan kun je sowieso mee. Zit alleen meer te denken aan zee ivb met koude water?
|
|
|
Vinni
|
Nice! Maar met 30 knopen sta ik liever op binnenwater dan in de golven
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Jaja donderdag weer van de partij! Morgen even een nieuwe (test) kite ophalen, dus ben benieuwd. We zijn er rond 2 uur denk ik aangezien we vanuit A'dam moeten komen..
Wat gaan we testen... heb je de nieuwe 8m2 binnen @ Lorenz... Donderdag is het ZW dus aan welke spot zat je te denken dan
|
|
|
LOEN
|
Wat gaan we testen... heb je de nieuwe 8m2 binnen @ Lorenz... Donderdag is het ZW dus aan welke spot zat je te denken dan Uhm wijk aan zee (scheveningen/noordwijk) bijvoorbeeld http://www.kitehigh.nl/showspot.php?s=wijk_aan_zee_kitesurf_locatie_spot
|
|
|
KappuhH
|
Het 'hardewindpunt' verschuift al iets richting vrijdag Dan kun je wel met mij meerijden Vinni, als ik ga iig...
|
|
|
Idefixe
|
wie morgen hoe laat @ Mirns?
|
|
|
Hattori Hanzo
|
aanwezig.... denk dat ik tussen 1 en half 2 daar ben....
|
|
|
Sherida
|
Morgen rond een uurtje of 2 @ Mirns. Komen vanuit A'dam dus dat is eerst nog even een stukkie rijden. Jazeker! De Thruster 8, prototype.. en de nieuwe Nano 9.. Kijken hoe het geworden is..
|
|
|
Idefixe
|
Ik ga er vroeg zijn dan : mot ook weer vroeg weg want de verlichting van m'n auto is nog steeds bagger......
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wij, Vinni en ikku, zullen er morgen omstreeks 11.30 uur zijn
|
|
|
Jambo
|
Ik hoop er morgen tussen 2 en half 3 te zijn.
|
|
|
KappuhH
|
Hoop met Jambo mee te komen!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Het wordt nog druk....moet er dan niemand werken
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Het wordt nog druk....moet er dan niemand werken bank CAO.... werelds!!!!!!! ga nu mn spullen pakken en die kant op.....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
TOP dag gehad vandaag... Was best druk voor z´n koude dag. Stonden ongeveer 10 kites op het water. Lekker windtje en heb lekker kunnen springen vandaag.. Was ook minder ondiep dan de laatste keer. Groetjes en het was weer gezellig
|
|
|