Idefixe
|
hij was gezellie
|
|
|
Vinni
|
Idd! Topdag gehad vandaag! Aah, nu herken ik je Was inderdaad een fijne dag
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Was zeker lekker.....
Meer van dit soort dagen!!!!!!!
|
|
|
shannon89
Gast
|
yeah eindelijk weereens een keertje, was weer heerlijk, lekker de hele middag in t koude water dobberen nu nog leren landen benjoooh ga je vandaag nog die kant op?
|
|
|
Benjooh
|
Aah, nu herken ik je Was inderdaad een fijne dag Its's me idd Heb je btw ook ma eem toegevoegd aan msn benjoooh ga je vandaag nog die kant op? Nee, vandaag ff heerlijk uitgeslapen! Volgende week maar weer eem kiekn!
|
|
|
|
shannon89
Gast
|
liever op jouw hoofd dan zoals vorige keer in de boom die daar staatnee grapje!!! Ik zal vorige keer oppassen voor je hoofd;) en voor andere mensen/bomen/wat er ook in een straal omheenstaat ongeleid projectiel, maarrrrrr er zit progressie in;)
|
|
|
Marko
|
aankomende zondag word een mooi dagje ik ben van de partij 7 dec. Hopen dat het zo blijft als ze hu opgeven
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
aankomende zondag word een mooi dagje ik ben van de partij 7 dec. Hopen dat het zo blijft als ze hu opgeven Wind is dan NW en is Mirns dus geen optie.. Eerst maar even afwachten maar van mij mag de winter op 6 C blijven steken.. Met NW misschien naar IJmuiden
|
|
|
vissie
|
Whoo ik miss ook wel dan:P zeg me verjaardag wel af
|
|
|
Idefixe
|
Voor het komende weekend ziet het er inderdaad wat beter uit dan:
|
|
|
Marko
|
workum kan ook toch? daar kan je wel met nw
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
workum kan ook toch? daar kan je wel met nw
Ja dat kan ook maar dat is voor mij weer een stuk verder rijden en ga dan liever naar Zee. Het water van de Noordzee is stukje warmer en je kunt met NW goed op IJmuiden varen. Maar eerst nog ff een week afwachten
|
|
|
Marko
|
ja hopen dat het zo blijft of harder word dan kunnen we weer het water op. 7 graden. Zou een 6-4 pak genoeg zijn of eerder een 8-6? droog pak heb ik nog niet :S.
|
|
|
Idefixe
|
wind kakt er weer helemaal uit. SH*TZOOITJE
|
|
|
Sherida
|
Een droogpak heb je niet nodig hoor om de winter te overleven.. Afgelopen donderdag stond ik met m'n 4/3 op het water, maar dat werd toch wel een beetje afzien.. Volgende keer gewoon mn winterpakkie aan! (Mocht het nog gaan waaien, anders gewoon in m'n shorty in El Gouna!)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Onder de 6 C is een droogpak misschien wel lekker.. Boven de 6 c ben ik nog steeds blij met mijn wetsuite. Heb alleen soms koude handen en voeten. Afgelopen week ben ik ff bij Decathlon geweest om die windjack te halen. Bij de kassa waren kleine zakjes (handverwarmers) verkrijgbaar. Dat zakje moet je ff schudden en dan komt er 5 uur warmte vanaf. Zal het binnenkort maar ff testen.
@Sherida...Wanneer gaan jullie naar Egypte?
|
|
|
Sherida
|
Jaaa dat is zeker waar, maar hoevaak is het nog 'echt' koud.. En anders even 2 uur knallen, kopje chocolademelk, auto in en kachel op 10! Dat windjack heb ik vorige week ook gehaald, toch wel ideaal, wanneer het weer gaat waaien maar eens even kijken of het werkt. HJ- 16 t/m 30 december..
|
|
|
McBridges
|
Dat windjack heb ik vorige week ook gehaald, toch wel ideaal, wanneer het weer gaat waaien maar eens even kijken of het werkt.
Mmmh, als JIJ er ook één hebt gehaald breng ik die andere maar terug die ik heb gekocht..............
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
@ Marcel... Ik ben af en toe wel jalours op dat pak jouw pak.. @ Sherida.. Have fun in Egypte. Gaan jullie met de hele familie of word je los gelaten tussen al € die Egytenaren Ging Marco ook naar El Gouna of had ik dat verkeerd begrepen
|
|
|
Sherida
|
We gaan met de familie, dus ik hoef me (als het goed is) geen zorgen te maken.. Marco gaat rond 10 januari, die dealersmeeting bedoel je toch? Daarna zal het niet lang meer duren voordat we de nieuwe Thruster hebben! Ennee.. dat nieuwe boardje, jij had hem al besteld toch?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Eind december zullen alle kites en boards klaar zijn. Mijn Pro staat idd in de bestelling. Ik begrijp dat de afmeting iets worden bijgesteld. De pro wordt 132x40,5 ipv 132x42 Gelukkig maar want ik had mijn ongenoegen(bedenkingen) al geuit over de 42 cm. Ik vond het Skywalker board 127x42 (2008) van vorig jaar ook niet fijn.. Ik bedoelde idd de dealers meeting in El Gouna
|
|
|