|
|
Goonie
|
Whaha eeuh richardt.. als je te laat komt dan is er niemand meer idd.. maar die dag op wijk was toch echt een top sessie en hebben dankzij de gele ola heerlijk kunnen varen.. of niet job.. en die dag ben ik er ook achter gekomen dat mijn kite kan wokkelen in het water.. dusssssssssssss hahaha
|
|
|
Idefixe
|
hhhmm dringen de "de groene contrôlerende mannetjes " nu ook al door op de kitesurf site's maar eeuh Richard volgens mij waren Job en Goonie echt wel op Wijk. En ikkie had geen auto dus op het fietsie is dan iets te ver hè.
|
|
|
|
Goonie
|
Whaha jij ook richard.. en de rest ook natuurlijk..
|
|
|
Idefixe
|
iedereen fijne dagen! ( en nu maar hopen dat de temp snel omhoog gaat )
|
|
|
Goonie
|
nee tom.. de temp moet om 0 graden blijven ... want ik ga hopelijk snowkiten in tsjechie met oud en nieuw iedereen fijne jaarwisseling enz enz enz....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ja fijne dagen en goed uiteinde. Goonie... pas op met dat snowkiten want die vorige snowactie was niet helemaal oke See you
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
mannen fijne feestdagen En Sietse veel plezier in tjechie en een goed uiteinde 2008 trouwens heb je de cam ook mee voor een leuke movie
|
|
|
Idefixe
|
Morgen nog iemand zo idioot om @ Mirns te gaan varen? ( 't is alweer een week geleden dat ik op het water heb gestaan...) verandering: we zijn nu met z'n drietjes Peter , Guus en Moi stralend blauwe lucht , knoopje of 13 uit oost. Gaat helemaal goed komen
|
|
|
LF Ruud
|
En Mannen lag er al ijs op mirns of hebben jullie een thuis wedstrijd gehouden Ik had wel gewilt maar had verplichtingen helaas :'(
|
|
|
Idefixe
|
Mrns was helemaal toppie zoals verwacht een strak blauwe lucht. Een mooi zonnetje. Bij het verlaten van de polder zagen we op het Ketelmeer al mooie witte koppies staan. Guus z'n nieuwe LF materiaal mee. Hoe mooi kan zo'n daggie zijn! Echter één klein probleempje..........
|
|
|
LF Ruud
|
Zo de knetters zo te zien op de foto's de eerste 100m met ijs en een mooie dikke laag of niet Tom
|
|
|
|
Idefixe
|
In ieder geval weer even wat van die grote stenen d'r uit gehaald
|
|
|
|
LF Ruud
|
He sietse nice pica's idd mooie weer daar en veel sneeuw (up_kitesmiley)en is het een beetje verse sneeuw of kei hard, jammer van de wind (down_kitesmiley)is het nog opkomst de komende dagen of valt het echt tegen. Op mirns hoef je ook niet te wezen er ligt heel veel ijs dus als je de foto's gezien hebt van tom,peter en guus. He veel plezier daar nog en maak er wat mooi's van HAVE FUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ziet er goed uit Sietze... Nu maar ff wachten op de movie... Heb je je melk al gehad vandaag
|
|
|
KappuhH
|
Volgende week ijskiten op Mirns? Vorst gaat nog wel ff doorzetten helaas!
|
|
|
Idefixe
|
Volgende week ijskiten op Mirns? Vorst gaat nog wel ff doorzetten helaas!
ik zat te denken aan een oud board met daaronder wat ijzers gemonteerd: kun je zo van het ijs het water en vice versa
|
|
|
Idefixe
|
alle Mirns locals in het bijzonder: een goed uiteinde , een super goed begin en voor het nieuwe jaar veel gezondheid en super veel toffe uurtjes op en boven het water toegewenst
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ook namens mij een voorspoedig, gelukkig en winderig 2009 toegewenst
|
|
|
LF Ruud
|
Ook van mij een heel goed uiteinde, en een gelukkig 2009 toegewenst En dat we veel lol mogen hebben in MIRNS aan en op het water
|
|
|