Idefixe
|
Naar de gegevens van kitehigh is tie vandaag jarig. En alhoewel die nu waarschijnlijk met z'n luie **** in de zon op het strand van Mauritus ligt te bakken is het toch wel een echte Mirns local Vincent van harte gefelie! Oeps: nog eentje Goonie van Harte ???? of heb je nu stiekum een verkeerde datum ingevuld ?
|
|
|
|
|
Goonie
|
Eeey dankje wel jongens en ja ik heb de goeie datum ingevuld tom whahaha En ik wil alle medekiters ook een onwijs goed 2009 toe wensen en dat we waanzinnig veel lol mogen hebben Mijn wintersportupdate is onder weg ik ben alwel terug maar ga proberen dit weekend de filmpjes klaar te hebben.. Nogmaals.. thanks... ps @tom gaan we nog naar wijk dit weekend???
|
|
|
Idefixe
|
de bedoeling is zondag. FF afwachten hoe ik me voel : begin aardig grieperig te worden
|
|
|
KappuhH
|
Iedereen nog de beste wensen! En nu maar wachten op de dooi! Watertemperatuur volgens KHdinges: 0,3 graden
|
|
|
job
Geen avatar
|
Ik heb Tom wel gespot op wijk... Was Sietse dr ook nog?
|
|
|
|
Goonie
|
GAAAAAAAAP............................. ...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
GAAAAAAAAP............................. ...
winter slaapje??? Waar zijn je snowkitepics Sietze?
|
|
|
job
Geen avatar
|
damn... Tsjechisch ritme is een term die ik heb horen langskomen....
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ja Sietse ben ik een keer op wijk... om 2009 goed te beginnen en om ff lekker lol te trappen met ons allen Ben je er niet (Tjechisch ritme)
|
|
|
Guus91
|
Allemaal nog gelukkig nieuwjaar!! Ook nog gefeliciteerd Sietze! Vandaag even 'Boven op het Water' gekiteschaatst . Knoopje of 5 denk ik. Te weinig om de kite in de lucht te houden maar het ging gewoon!!! Eerst ff een stukje schaatsen zodat de kite omhoog ging en zodra je snelheid kreeg kreeg de kite meer kracht en het ging nog behoorlijk hard ook (schijnbare wind ). Heerlijk wat kilometertjes gecruised , nu weer leren voor SE (schoolexamens) week volgende week...
|
|
|
|
|
Idefixe
|
het ijs begint nu dus te kruien Krijg je dus voor Mirns weer een hele berg met ijs. Gaat weer lang duren voordat die zooi weg is. linkje
|
|
|
KappuhH
|
het ijs begint nu dus te kruien Krijg je dus voor Mirns weer een hele berg met ijs. Gaat weer lang duren voordat die zooi weg is. linkje Dat betekend dat er aan de rand een laag ijs ligt maar daarachter gewoon water? Kunnen we geen gang door het ijs graven? Dan kunnen we daarachter gewoon varen
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wijk aan zee (Pier) zondag 18 januari WIE nog meer van de MIRNS locals en hoe laat ,ik wil de hele dag meenemen uur of 10 present Zondag kan ik niet maar misschien zaterdag present
|
|
|
KappuhH
|
Als ik zaterdag heel vroeg uit mn werk ben kan ik misschien, en anders misschien maandag of pas over een paar weken als Mirns gewoon weer dooi is!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Als ik zaterdag heel vroeg uit mn werk ben kan ik misschien, en anders misschien maandag of pas over een paar weken als Mirns gewoon weer dooi is!
Voor mij voorlopig geen MIRNS... Het ijs kan dan straks wel weg zijn maar het water is nog altijd een stuk kouder dan de Noordzee. Ik wacht ff tot dat het IJsselmeer weer een graadtje of 5C is
|
|
|
KappuhH
|
Voor mij voorlopig geen MIRNS... Het ijs kan dan straks wel weg zijn maar het water is nog altijd een stuk kouder dan de Noordzee. Ik wacht ff tot dat het IJsselmeer weer een graadtje of 5C is Ah joh, het water is al weer 0,9C en je hebt niet voor niks een droogpak. Of heb je je netpanties aan?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zaterdag waarschijnlijk Wijk aan Zee.... Wie nog meer
|
|
|
KappuhH
|
Nog iemand die vanuit het noorden naar Wijk rijdt en met wie ik kan carpoolen?
|
|
|