To
|
denk dat ik ook die kant op cross. heb geen zin om alleen op zee te kiten, liever met ze 2en!
|
|
|
To
|
wind is al weg:(
|
|
|
Goonie
|
Wie gaat er morgen (donderdag) naar mirnsssss....
|
|
|
To
|
14 knopen.....
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Als het voor zondag zo rond de 4-5 graden blijft ga ik het wel proberen. Ik hoop dat de wind nog iets beter wordt.
|
|
|
vissie
|
Ja misschien dat ik die kant dan ook nog even op ga
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik hoop dat de wind nog een beetje aantrekt voor zondag morgen , in de middag heb ik verplichtingen helaas
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Debeun is in lemmer dit weekend bij kennissen op bezoek zaterdag effe gezellig naar sneek en zondag als de wind het toelaat effe varen op mirns
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Moet helaas werken dit weekeinde.... Have fun
|
|
|
vissie
|
Zondag 16 knopen.. Tenminste dat staat nu aangegeven.. Weet iemand of het ijs vrij is?
|
|
|
To
|
16 knopen? waar haal jij dat vandaan ?
|
|
|
LF Ruud
|
Voor wie naar mirns gaan veel plezier (up_kitesmiley)Ik heb verplichtingen :'(
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo word er nog gevaren vandaag ?
|
|
|
LF Ruud
|
Je bent toch in lemmer HP Beun ga je gewoon toch ff kijken en dan neem je je gear mee
|
|
|
Idefixe
|
vandaag met de rv's van Mirns een kleine bijeenkomst gehad ( waarover binnenkort meer info ) Sietse is in de ochtend nog heel even het water op geweest. Hij moest wel eerst even een flinke baan ijsvrij maken om weg te kunnen varen. Wind was bagger.
|
|
|
Goonie
|
Ja wind was idd niet veel meer tegen lunchtijd. daarvoor heb ik toch best wel ff lekker gevaren Idd moest ik eerst even ijsbreken maar het was zeker de moeite waard... Bummer en Idefix.. thanks Eeuh job... Jou lycra zit straks in de was dus die krijg je weer als ik je weer tegen kom.. Hij lag daar maar wat zielig half onder zand en de takken...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was rond 12 uur in mirns maar was niet veel wind om te varen we zijn naar stavoren en hindelopen geweest leuke rondtoer in friesland daarna nog even naar mirns geweest waren een stuk of 3 aan het klunen door het ijs een met een witte waroo was het volgens mij jammer had wel even willen varen maar ja volgende keer beter OAT MOAN
|
|
|
LF Ruud
|
Sorry mannen had er graag ff bij willen zijn ik hoor of lees het wel van één van jullie aan de waterkant of op het forum
|
|
|
KappuhH
|
Nog mensen die woensdag naar Workum gaan? Lijkt leuk dagje te worden...
|
|
|
Hattori Hanzo
|
woensdag vrij... dus met een beetje geluk ga ik effe die kant op.....
|
|
|
KappuhH
|
Verder nog mensen die morgen naar Workum gaan? Hoop er smorgens vroeg te zijn, dan is er nog wind...
|
|
|
|
zjunnusun
|
ik mischien ook, maar dan rond midden van de dag daar, hoewel de wind alweer ruk lijkt.
|
|
|
Vinni
|
Ligt er nu geen laag schnee daar? Niet dat je er veel last van hebt op het water, maar toch.
|
|
|