vissie
|
@ goonie.. Nou veel vaar uurtjes met het board.. En tot snel op mirns. WANT IK WIL KITENNN!!!
|
|
|
Marko
|
echt IK WIL KITE!!!!! wanneer komt er nou weer een keer dikke wind.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
echt IK WIL KITE!!!!! wanneer komt er nou weer een keer dikke wind.
woensdag en/of donderdag... Ik hoop donderdag van de partij te zijn
|
|
|
Sherida
|
Woensdag en donderdag mogen van mij zo blijven! Hopen dat het net zo'n lekker dagje wordt als eergister!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Woensdag en donderdag mogen van mij zo blijven! Hopen dat het net zo'n lekker dagje wordt als eergister! Dan niet zo snel weer weg he Hier nog een plaatje van eergister
|
|
|
Idefixe
|
GGrrrrrrr 1 woensdagmiddag in de maand heb ik dus een vergadering.( dat is dus nu a.s. woensdag ) Stonden er vorig jaar omstreeks deze tijd zo'n dikke 16 sessies op de teller, kom ik dus nu niet verder dan 5 magere sessies.............
|
|
|
RRA
Logs: 0 | 2 uur
|
He leuk ...... Dat ben ik , leuk was idd een absoluut topdaggie. Zag je al staan met je camera , thnx
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
He leuk ...... Dat ben ik , leuk was idd een absoluut topdaggie. Zag je al staan met je camera , thnx Oke omdat je het zo leuk vind
|
|
|
Goonie
|
eeeuh hj.. ik mis eigenlijk een importend pica.. the board switch from builder to owner pica..
|
|
|
Idefixe
|
HJ wel ff ophouden met die (grijze) randjes om al je pic's ! Lijkt wel een rouwadvertentie
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
HJ wel ff ophouden met die (grijze) randjes om al je pic's ! Lijkt wel een rouwadvertentie Ik zit in een oefenfase
|
|
|
naja
|
GGrrrrrrr 1 woensdagmiddag in de maand heb ik dus een vergadering.( dat is dus nu a.s. woensdag ) Stonden er vorig jaar omstreeks deze tijd zo'n dikke 16 sessies op de teller, kom ik dus nu niet verder dan 5 magere sessies.............Tom we houden di.middag nog even in de gaten oke?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
eeeuh hj.. ik mis eigenlijk een importend pica.. the board switch from builder to owner pica..
Hier is die dan... Sietze...Wat kijk je verliefd
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vette pica's HJ! De resultaten zijn subliem, en ik kan wel janken om mijn droogpak :'( :'( :'(
|
|
|
Goonie
|
haha en bedankt hj... maar wel een mooie pica. thnx dude...
|
|
|
Joosdo
|
Lekkere koppies! Tijd dat het weer zomer word en gebruinde koppen boven shorty's uitsteken
|
|
|
Idefixe
|
GGrrrrrrr 1 woensdagmiddag in de maand heb ik dus een vergadering.( dat is dus nu a.s. woensdag ) Stonden er vorig jaar omstreeks deze tijd zo'n dikke 16 sessies op de teller, kom ik dus nu niet verder dan 5 magere sessies.............Tom we houden di.middag nog even in de gaten oke? Naja ben jij vrijdag nog vrij? Ikkie dus wel: Noord met een beetje oost erin is helemaal super voor Andijk
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vette pica's HJ! De resultaten zijn subliem, en ik kan wel janken om mijn droogpak :'( :'( :'( Thx maar niet te vroeg janken Michiel.... Ik wil die 1ste kitefoto's afkomstig van jou lens wel eens zien. Die gaan zeker super worden
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
[Thx maar niet te vroeg janken Michiel.... Ik wil die 1ste kitefoto's afkomstig van jou lens wel eens zien. Die gaan zeker super worden Als je de factor "user-error" uitsluit zullen de foto's super zijn, maar dan nog heb ik geen droogpak
|
|
|
Idefixe
|
Hoezo droogpak? Temperaturen gaan alweer aardig omhoog . En de wind gaat er voor deze week ook steeds beter uit zien.
|
|
|
|
Marko
|
Toevallig ben ik woensdag ook vrij. Ik ben aanwezig
|
|
|
|
KappuhH
|
Woensdag ook present. En dinsdagmiddag nog iemand? 19 knoopjes zijn ook lekker...
|
|
|