KappuhH
|
Wat denken we van morgen? Wie gaat het er op wagen?
|
|
|
|
McBridges
|
We kijken het nog even aan, mocht je daar wel al zijn en het is toppie..................je hebt m'n nummer Ik hoop dus ...tot morgen!
|
|
|
KappuhH
|
We kijken het nog even aan, mocht je daar wel al zijn en het is toppie..................je hebt m'n nummer Ik hoop dus ...tot morgen! Prima! Zaterdag sowieso? Ik hoop er dan om 11u te zijn. Eerst even werken...
|
|
|
|
Idefixe
|
Morgenochtend / vanavond laat ff 707 afwachten. Met een beetje wind ben ik @ Mirns. Zaterdag wordt natuurlijk helemaal top. Ik stel voor zaterdagmorgen 09.00 koffie @ Wiebe? Wie doet er mee?
|
|
|
KappuhH
|
Oke, post je morgenvroeg dan even wat je doet?
|
|
|
Ricky
Geen avatar
|
he mannen... hoelaat zijn jullie zaterdag te vinden op de spot ?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
We kijken het nog even aan, mocht je daar wel al zijn en het is toppie..................je hebt m'n nummer Ik hoop dus ...tot morgen! Prima! Zaterdag sowieso? Ik hoop er dan om 11u te zijn. Eerst even werken... Zaterdag hoop ik , samen met de rest van Nederland, er ook te zijn. Jullie hebben me nr
|
|
|
Idefixe
|
WIND: Oost 5-10 kn, ruimend naar zuidoost en toenemend naar 10-15 kn. In de kustgebieden en op het IJsselmeer enkele kn meer. ga om 1100 wel ff kijken dan
|
|
|
Super Cooper
|
Zaterdag wordt vast een erg druk dagje vrees ik....
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Fock ik wil ook graag gaan maar dan moet ik alleen rijden, maar ik denk dat ik gewoon ga hoor.
Maar het is 1 uur en 3 kwartier rijden alleen en dat is klote alleen.
|
|
|
Surfrik
|
Wordt weer snel hoogtelopen en niet meer terug naar de kant. Levensgevaarlijk in de drukte. Maar wel lekker knallen met het zonnetje op de dakpan.
|
|
|
Jer
|
Morgen zijn wij ook aanwezig @ mirns hopelijk word het niet te druk...... see you al tomorow
|
|
|
Erikjee
Gast
|
Iemand die een goede wind website voor mij weet? Ik bekijk dagelijks Windfinder voor Mirns, maar daar klopt geen barst meer van. Het zou niet waaien, maar nu waait het super, dus daar baal ik van . Wie o wie kan mij blij maken met een betrouwbare wind zoeker bron?!
|
|
|
Surfrik
|
Er is niet één betrouwbare bron maar gemiddelde kloppen meestal. Ik gebruik Windfinder en kies dan stavoren Guru dan selecteer ik gewoon mirns Weeronline kies ik weer stavoren (ook voor actuele wind) www.knmi.nl geeft ook nog een indicatie. Ik bekijk ze allemaal en ga dan ongeveer van het gemiddelde uit en dat klopt meestal wel. Voor actuele wind gebruik ik, weeronline, Kitehigh en buienradar.
|
|
|
Ricky
Geen avatar
|
Morgen word mijn eerste dag op mirns ! ben echt benieuwd ! heb er zin in !!!!!!!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De laatste tijd laten de windmaters ons een beetje in de steek. Het zou vandaag niet waaien maar op Strand Horst zie ik de kites voorbij komen terwijl er 8 knp worden gegeven. Mirns zal vandaag ook wel lekker zijn terwijl de windsites 12 knp aangeven. Morgen toch maar gewoon die kant op.
|
|
|
LOEN
|
Volgens mij was mirns wel top vandaag, als ik hier de bomen al zie. Maareuh kites op horst? Z ZO is recht aflandig, hmmz....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Jip ze varen bij het testcentrum richting Harderwijk. Kunnen ze dus iets verder het water op gaan om wind te vangen.
|
|
|
|
Goonie
|
Tja wind of geen wind.. ik rij naar wijk aan zee workum of makkum... maar Mirns word morgen afgezet lees ik.. waarom??? Hierom http://www.baggerinformatie.nl/default.asp?ObjectID=12125Bagger is het . ja lettelijk en figuurlijk... Tis maar wat je leuk vind maar ik sta liever te kiten dan de hele dag naar baggeren te kiekeloeren.... whahaha
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Uh ik denk niet dat ze voor de kant komen, haha. Daar is het net wat ondiep denk je niet. Hahha.
|
|
|
Idefixe
|
Ze zijn op de kant anders flink aan het graven @ Mirns ! Was vandaag een TOPDAG. Was er al lekker vroeg en had in de morgen zo'n 20 knoopjes. In de middag kakte de wind ff in om vervolgens later weer lekker terug te komen. Nieuwe trick: pop / to-side / lekker de bocht in ragge en vlieger laten downloope / zodra je uit de bocht komt ff een backloop erachteraan. Leuke trick : kostte mij 2 lijnen Verder voor Mirns behoorlijk druk en veel gasten onbekend met de zone Dat gaat morgen een drama worden dus.................
|
|
|