Super Cooper
|
Je boft maar met al die woei tijdens je vakantie.
|
|
|
|
terrorwally
Gast
|
ja dat doet ie in dat filmpje! heel snel en kort.
|
|
|
naja
|
Wat een superweekend!!1
|
|
|
|
Jordi_1990
|
inderdaad wat een weekend, moet alleen niet vergeten mn leash vast te doen als ik wat uitgehaakts doe.... sorry nogmaals voor de chaos en bedankt aan de hulptroepen vanaf het strand!
|
|
|
|
Goonie
|
Ben het hele weekend in de efteling geweest whahahahaha Geweldig... En vanmiddag ook nog even in de efteling geweest.. nou nou.. wat een vermaak zeg. heerlijk..
|
|
|
Idefixe
|
Ook vandaag was het weer super. Morgen gelukkig een dagje zonder woei zodat m'n arme lijf weer even kan bijkomen. Woensdag moeten we weer aan de bak. Behoorlijk afzien zo'n vakantie
|
|
|
|
peter.
|
wat een top dag zondag!! wie was er fotos aan het maken? zou de fotos graag willen zien, ik was met de New kite!
latttttters
|
|
|
|
Idefixe
|
De wind doet nu absoluut niet wat men voorspeld heeft Misschien vanmiddag nog wat en anders maar even aan de kust kijken dan...... Was een heerlijke middag @ Wijk Blauwe lucht met hier en daar een wolkje en een lekkere 16/18 knoop. Later in de middag kakte de boel stevig in. morgen schijnt het te gaan waaien Nog iemand naar Mirns?
|
|
|
Jordi_1990
|
wie vrijdag? ik ben er met yvette, patrick komt en mathijs ook.
|
|
|
|
Jordi_1990
|
om 8;00 vertrek uit groningen. 9m of 7m morgen... achja beide is leuk
|
|
|
Idefixe
|
Morgen aanwezig! Ga zo maar eens de auto inpakken dan
|
|
|
Jordi_1990
|
was even bang dat het leeg was op mirns... valt weer mee
|
|
|
|
|
|
|
job
Geen avatar
|
Wind was wel oke.... maar de temperatuur... ff omschakelen weer! Ben dr zaterdag ook bij!
|
|
|
Idefixe
|
Was na een "moeizaam begin" wel weer een topdagje dan. Even 2 dagen rust en dinsdag hopelijk weer wind dan
|
|
|