Marko
|
Ik hoop dat ik zondag van de partij kan zijn. Heb echt mega zin in knallen op het water.
|
|
|
|
|
Idefixe
|
Ik heb op het Duitse forum ff een topic geplaatst dat we die mafketels die vandaag aan het lessen waren liever niet meer @ Mirns zien. hier vind je het topic. Het kan geen kwaad om daar als local ook even te reageren........
|
|
|
beachboy28
|
morgen vroeg vertrek ik ook naar mirns wou vandaag al heel graag maar goed is er niet van gekomen hopelijk morgen ook een harde wind
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik heb op het Duitse forum ff een topic geplaatst dat we die mafketels die vandaag aan het lessen waren liever niet meer @ Mirns zien. hier vind je het topic. Het kan geen kwaad om daar als local ook even te reageren........ Hey Tom om te reageren moet ik me zeker ff registreren ,maar ik krijg het niet voor mekaar wat doe ik fout
|
|
|
Idefixe
|
Ik spreek je morgen Ruud. Er zit naar verwachting niet teveel noord in: teletekst *************************************** WIND: Verder landinwaarts ZW 8-13 kn, geleidelijk W 12-16 kn en in de avond afnemend naar 7-10 kn. In de kustprovincies meest W 13-18 kn, in de avond afnemend naar 8-13 kn. Aan zee en boven het IJsselmeer WNW 18-26 kn en in het Waddengebied eerst nog 26-32 kn. Uitschieters overal ongeveer 10 kn sterker.
|
|
|
Vinni
|
Ziet er goed uit voor vandaag! Ik vertrek om 900 uur!
|
|
|
Idefixe
|
even de honden uitlaten en gaan met die banaan
|
|
|
|
Marko
|
Was echt geweldig vandaag wat een kei harde wind. Wel iets vlagerig maar wat ging het hoooog . Ik zag dat er fotos werden genomen zowel in het water als op de dijk worden die michien nog gepost?
|
|
|
|
Marko
|
Ik hoop dat ik er weer bij kan zijn ben helemaal in een kite humeur
|
|
|
Gj
|
Zaterdag was wel schier.
|
|
|
|
Goonie
|
als dat zo blijft dan kom ik zeker even een bakkie doen op het mega terras van wiebe... gezelliiig
|
|
|
Langbeest
|
We hebben ze allemaal voor je bewaard kerel
|
|
|
Idefixe
|
als dat zo blijft dan kom ik zeker even een bakkie doen op het mega terras van wiebe... gezelliiig
Bijna vergeten te zeggen ( shame on me ) Je moest de groeten hebben van Wiebe en veel sterkte. Bij deze dus. Doe rustig aan, we gaan je zien gozer
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Zondag aanstaande zal de wind goed wezen (up_kitesmiley)Op de knmi site en dan de 10 daagse ensamble verwachting loopt de wind meter op naar de 10m/s (wendy_kitesmiley)Ik hoop dat dat zo blijft mannen @Goonie ja we huren het terras helemaal voor je af dat zal Wiebe niet erg vinden
|
|
|
Marko
|
Ik hoop dat het zondag zo blijft
|
|
|
vissie
|
zaterdag trekt tie ook al awt aan!! Wordt weer wat! Laat het een windje worden voor de 7
|
|
|
Baksteen
|
Laat het een windje worden voor de 7
Neeee! Voor mij onder de 22 knp. zodat ik met de 9 meter weer kan!
|
|
|
Marko
|
Het maakt mij niet uit of het de 7 of de 9 word. Voor mij de 8 of de 10 als het maar hard gaat maar natuurlijk zo knein mogelijke maat
|
|
|
vissie
|
Hij lijkt zaterdag ingekakt te zijn.. Al zegt super forecast dat het nog wat wordt..<
|
|
|