naja
|
't lijkt nergens meer op Ga toch nog voor de vr.middag Tom
|
|
|
|
Idefixe
|
ik hoop het ..............
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zondag gaat de wind draaien naar het Noorden... Toch?
|
|
|
[Pepper]
|
Was ook de bedoeling maar ze waren bij het KNMI zo aardig om dat naar de nacht van zondag op maandag te verplaatsen!
|
|
|
vissie
|
Wordt zondag wel een mooi dagje denk ik zo!
|
|
|
|
Gj
|
ja kakzooi alleen 's avonds wind. En dan moet ik werken.
|
|
|
vissie
|
Volgens mij wordt het wat onstuimig weer
|
|
|
isomis
|
windfinder en watersportweer zijn wel positief over zuid-holland
|
|
|
Henning
|
Zondag vanaf 14.00 lijkt er gewoon een bak wind te staan,...
|
|
|
vissie
|
Inderdaad morgen gewoon varen.. Zoals de voorspellingen nu zijn dan..Wel beetje wisselvallig!
|
|
|
Idefixe
|
Ik denk dat ik iets van de kust ga doen. Zeeland is goeie wind maar weer zo'n takke eind rijden. Misschien dat het vanmiddag bij Wijk nog wat wordt . Morgen even afwachten, bij teveel noord in de west ookmaar weer de kust dan. Daarbij is het zeewater ook nog lekker warm.
|
|
|
isomis
|
wel vreemd dat de wind in zeeland gewoon 17 knopen is, maar knmi zegt hele westkust.
|
|
|
Idefixe
|
teletekst 707: WIND: Oostelijk 5-10 kn, Z van de frontale zone geleidelijk westelijk 5-10 kn. Aan de kust en boven het IJsselmeer 12-20 kn.
Even wachten wat er na die frontale zone gebeurd...............
|
|
|
vissie
|
hij lijkt gewoon zw-w te worden tom? Dus gewoon mirns?
Boven de Wadden wordt de wind zwak en veranderlijk, maar langs de westkust neemt de wind in de middag toe tot (vrij) krachtig, 5 a 6.
|
|
|
naja
|
Gister nog gevaren op Mirns,frisjes en helaas gaat het waterpeil fors omlaag!!!!!!!
|
|
|
Idefixe
|
Ijmuiden: De windsnelheid 10m. op 10 oktober 2009, 11:30 uur is 7.7 m/s De windstoot op 10 oktober 2009, 11:30 uur is 9.8 m/s
even afwachten dus.....
|
|
|
vissie
|
Hier ook afwachten
|
|
|
Tobias
Geen avatar
|
ik wil bij vrouwenpolder gaan, maar is mijn eerste keer en moet waarschijnlijk me kite in me 1tje naar de grond brengen.
|
|
|
martijnc
|
Windguru pro mirns zondag
gaat iemand die richting op en heeft nog een plekie over pb even asjeblieft
|
|
|
Idefixe
|
IJmuiden: De windsnelheid 10m. op 10 oktober 2009, 11:50 uur is 8.9 m/s De windstoot op 10 oktober 2009, 11:50 uur is 10.9 m/s nog iemand naar Wijk vandaag?
|
|
|
martijnc
|
Zou wel wille maar geen vervoer boehoee
|
|
|
Idefixe
|
De windsnelheid 10m. op 10 oktober 2009, 12:00 uur is 9.4 m/s De windstoot op 10 oktober 2009, 12:00 uur is 11.6 m/s
ik ga nu m'n spullen in de auto gooien. Meerijders vanaf Lelystad richting Wijk geef maar een brul ( ik rijd over 20 min weg)
|
|
|