martijnc
|
utrecht/maarssen kan jou kant opkomen met OV maar helemaal naar kust is te ver met OV
|
|
|
Idefixe
|
Lelystad / weesp / adam - wijk ik ben nu ff 10 min auto inladen
|
|
|
martijnc
|
hoop dat simple minds dichtbij woont, ken ik nog ff knalle
|
|
|
Tobias
Geen avatar
|
hoop dat simple minds dichtbij woont, ken ik nog ff knalle
Zwijndrecht, en ik was van plan om naar vrouwenpolder te gaan.
|
|
|
martijnc
|
Dan kom je denk ik niet langs mij?
|
|
|
Tobias
Geen avatar
|
nee inderdaad en met de trein duur het ook meer dan een uur voor jou, de kans is groot dat ik volgende week gaat, dan heb ik denk ik wel een plekje over. moet je maar even contact opnemen
|
|
|
martijnc
|
aah helaas , spijtig. dan gaan we morgen maar
|
|
|
|
martijnc
|
haal me ff op vission :P
|
|
|
Marko
|
Yaay morgen is er weer lekker wind gaan we weer kallen. Ik moet naar workum zou liever naar mirns gaan. Maar workum kan toch ook met deze windrichting?
|
|
|
|
vissie
|
Was ook lekker bij kijkduin..Tot dat een gast met een helm door me lijnen heen jaagt..Lijn gebroken bij het begin van de sleef..
|
|
|
martijnc
|
aah vission dat meen je niet, dat verpest ff je weekend
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wat gaan jullie morgen doen? Wijk of Mirns?
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik ga Mirns doen om een uur of 1300 aanwezig (wendy_kitesmiley)Ze zeggen dat de woei om 1400 aan gaat
|
|
|
Vinni
|
Vandaag naar Slufter geweest, man wat een toppertje! Echt super wind (20-25) met de 11m² en tot het echt helemaal donker was op het water gestaan. Wel een sterke stroming vandaag. Toen het vloed was stonden er echt giga mooie golven, hoog, perfect rollen en geweldig vlak ertussen. Morgen workum
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik twijfel nog... De wind komt morgen vanuit het Westen en dan is die bij Workum aanlandig.
Dat is dus moeilijk weg komen met al die gasten (volgens mij heeft Duitsland vakantie dus zullen ook veel gasten van de camping op de spot aanwezig zijn) Mirns is oke met West maar als die iets naar noord gaat draaien dan zit je een beetje in de luwte. Ik bekijk het morgen ochtend nog ff maar misschien moet ik maar uit gaan wijken naar Wijk aan Zee.
|
|
|
vissie
|
Ik ga mirns!
|
|
|
vissie
|
aah vission dat meen je niet, dat verpest ff je weekend Dat meen ik wel..Ik heb respect voor beginners..Maar hij had geen les een helm en een evo die hij wel 4 keer loopend op de kant crasht en later dus door mijn lijnen en dan tegen mij zeggen. Ja je had je kite te hoog. terwijl ik liep naar de kant.. Mijn kite loopen safety maar 1 lijn gebroken. Helaas..Dus even voor elkaar laten maken want.. Erg jammer dat er gasten zijn die gewoon denken te kunnen en dat ook zeggen
|
|
|
Marko
|
Jongen jongens als je zo iets overkomt dat kan gebeuren dat je door iemand zijn lijnen vliegt. (als je een lekker wijfie ziet lopen op de kant anders ben je gewoon dom) maar bied dan je excusses als eerste aan en geef niet de ander de schuld. Heb je je lijn al weer laten maken of een nieuwe erop?? succes Trouwens vandaag workum rond 1 uur aanwezig wind gaat om 2 uur aan :D
|
|
|
vissie
|
@ marko.. Ja kan gebeuren..Maarja als die gast niet weet hoe je safety werkt kun je er beter niet wezen. Safety trekken en gwoon je bar vast houden. Maaide bijna 2 strandlopers om ver.. Stuur me bar even op.. En denk dus 2 nieuwe stuurlijnen er op!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Het is IJmuiden geworden en heb een TOP dag gehad. 19-24 knoop af en toe beetje regen en ook zon. Kon een mooie downwinder maken richting Zandvoort. Het was gezellig druk maar hadden alle ruimte.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik was mooi op tijd op mirns kon mijn pak rustig aan trekken en mijn 9m oppompen toen ff wachten intussen gezellig met de locals lol trappen Toen ging de woei aan ik heb echt een SUPER,TOP Sessie gehad, uitgehaakte raily's, kiteloops en wel een paar hele mooie kiteloops gedaan En het was bij ons op mirns ook druk maar net zo gezellig Ik kijk nu al weer uit naar de volgende TOP sessie
|
|
|