|
Langbeest
|
@Goonie Goed nieuws dat je weer op het water hebt gestaan na al die ellende
|
|
|
vissie
|
@ Goonie
Zal rohan wel geweest zijn.. Maar top dat je het water weer op ging.. Was lekker vandaag goeie wind voor de 11..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Sietze... Top dat je vandaag het water op bent geweest.
Ik heb vandaag een middagje WIJK gedaan. Hij was lekker met de 12m2. Gaan er morgen nog mensen?
|
|
|
Idefixe
|
Was goed om je weer op het water te zien Sietse Vandaag was dus echt een ouderwetse Mirns TOP dag Super stabiel windje ( wat af en toe wel wat harder mocht zijn ) Vooral in de morgen veel zon. Mooie afsluiting van de herfstvakantie. Wel jammer dat m'n Mystic schoentjes in de nacht van zaterdag op zondag verdwenen zijn.
|
|
|
|
Sherida
|
Wat een onwijs top weekend was dit! Gister ERG rustig in de kitezone.. (in tegenstelling tot het natuurgebied) Vandaag ook weer heerlijk kunnen knallen! Dus we kunnen met een goed gevoel de winter/lente-stop in..
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hoe is het nu met het waterpeil gesteld? En zijn er morgen (maandag) nog gasten aanwezig
|
|
|
vissie
|
Waterpeil was wel te doen.. Wel ondiep voorkant maar verder was wel te doen!
|
|
|
nielsen
Geen avatar
|
Waterpeil bij mirns is een stuk beter dan bij workum, Bovendien kun je bij Mirns heel ver het water in gaan, terwijl het nog steeds ondiep is, dat wil zeggen heuphoogte.
Bij workum zijn veel zandbankjes die je net niet kan zien, en er zijn vreselijk veel schelpjes. Veel kiters klaagden over beschadigde boarden.
|
|
|
|
Idefixe
|
Wel jammer dat m'n Mystic schoentjes in de nacht van zaterdag op zondag verdwenen zijn.
@ Idefixe, You should take a look at the oase-forum. It seems like someone found your boots. http://surfforum.oase.com/showthread.php?t=82768hang loose Phil thnx, i hope that are my boots........
|
|
|
Sherida
|
Welke stop ? Nou liever ook niet.. Maarre in november operatie, en dan in juni als alles meezit weer het water op! Die kiter in het riet.. Alles voor de foto he, geen idee wie het wel was maar Rohan niet..
|
|
|
rohan
Geen avatar
|
@ Goonie Zal rohan wel geweest zijn.. Maar top dat je het water weer op ging.. Was lekker vandaag goeie wind voor de 11.. warom moet ik dat nou meteen geweest zijn dan ?
|
|
|
vissie
|
Omdat jij met antix was!:P En lekker aan het beulen was..dacht ik dat kan wel is rohan wel wezen!
|
|
|
naja
|
Ja was een prima dag,niet koud en een leuke wind voor mijn 14m. En als extra Sietse even het water op,helemaal goed!(up_kitesmiley)
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ja Rolf jij was met je 14m aan het knalle en ik met mijn 9m LF Hifi het verschil was wel groot ook kwa gewicht jij als veertje en ik rond 80 kilo Het was gewoon SUPER helemaal niet koud en het zonnetje erbij
|
|
|
Idefixe
|
als het goed is liggen m'n schoentjes nu bij Wiebe (thnx Phil ! ) Het ziet er voor zondag al weer redelijk "winderig" uit . Voor de zekerheid ook maar even de maandag vrij regelen dan. ( en als het meezit de dinsdag ook ) Dat wordt weer ragge , ramme en de rauze...............
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Tom heb er nu al zin in zondag lekker ramme en ragge En je schoentjes ook nog terug super dus
|
|
|
|
Marko
|
lekker filmpje hoor
|
|
|
Idefixe
|
Dit filmpje is dus op de rand van het kitesurfgebied opgenomen. De meeste kitesurfers die je op de achtergrond ziet varen zitten dus echt ALLEMAAL buiten de zone............
|
|
|
|