|
Nazar
|
had vandaag wel wat meer wind en minder regen verwacht....
|
|
|
Idefixe
|
stiekum gaat hier een daar de wind een beetje aan. FF de boel in de gaten houden en vanmiddag misschien eventjes een lowend sessie @ Mirns : Stavoren is nu 14 knoop ( beetje warm draaien voor de rest vd week dan )
|
|
|
vissie
|
12 uur zijn wij onderweg!
|
|
|
Idefixe
|
Ga wel ff kijken @ Mirns dan Latersssss
|
|
|
vissie
|
Ziet er goed uit opzich!! Ik vertrek nu dan maar!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Heerlijk dagje mannen. Wat een mooie spot is dat Mirns Idd, erg gezellig en leuk om Kappuhh en 360 eindelijk eens in het echt te ontmoeten Ondanks dat ik de wind op zijn zachtst gezegd "vaag" vond wel een lekkere sessie. Dat deed mij de file van 2:15u bij A'dam op de terugweg snel vergeten
|
|
|
vissie
|
Wat een dag!!!
Super vlak water..Omdat er nagenoeg geen wind stond.. Jammer... Maar toch wel gezellig!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Heerlijk dagje mannen. Wat een mooie spot is dat Mirns Idd, erg gezellig en leuk om Kappuhh en 360 eindelijk eens in het echt te ontmoeten Ondanks dat ik de wind op zijn zachtst gezegd "vaag" vond wel een lekkere sessie. Dat deed mij de file van 2:15u bij A'dam op de terugweg snel vergeten Hier zijn de foto's van die dag. Met Michiel in de hoofdrol http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=36927.msg489951;boardseen#new
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
@Henk-Jan ben je er morgen weer bij je maakt TOP Pica's Thx... Ik ben er idd morgen weer bij maar het wordt waarschijnlijk waardeloos weer voor het maken van foto's
|
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Hou maar weer op.... Hele week al dikke wind maar nog geen minuut kunnen kiten...
Griepje langsgekomen met een mexicaans accent.... halverwege volgende week als er nog woei is maar weer het water op...als jullie niet alle woei hebben opgemaakt.....
|
|
|
Kevin
|
Ik ben der morgen ook gezellig bij
|
|
|
Idefixe
|
KNMI Luchtvaart
*************************************** WIND: Zuidelijk 12-17 kn. Langs de kust en boven het IJsselmeer 18-27 kn. Geleidelijk overal 3-6 kn toenemend. Uitschieters tot rond 10 kn boven de gemiddelde wind.
Met een uitschieter je vlieger ff flink de andere kant op ragge dan
|
|
|
vissie
|
Nou tom het was gezellig.maar toch liever wat woei gehad..Morgen moet ik helaas overslaan..Vriendin wil weer tijd van mij.. Wens ieder veel plezier en hopelijk snel weer ragge!
|
|
|
Goonie
|
ja ja ik ben erbij morgen.. gaaat helemaal goed komen en aangezien mijn plank nog in tsjechie ligt heb ik maar besloten de strijk plank te slopen met een paar fietsbanden er op gespijkerd (ze strijkt toch nooit ) dus dat gaat ze niet missen. haha en de camera gaat mee want ik heb gehoord dat daar in de bossen vreeeemde dingen gebeuren op mirns.. haha tot morgen jongens...
|
|
|
Vinni
|
Tot morgen vroeg mannen!
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wolkendek met regen en onweer lijkt precies over Wijk en Mirns te gaan Uitkijken dus !!!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag heb ik ivm het weer overgeslagen maar morgen, maandag, kan ik ook het water op. Wie-o-wie kan morgen ook?
|
|
|
|
Idefixe
|
Ik ga morgen ook het water op HJ ( hele week vrij en het schijnt te waaien )
|
|
|
|