sjef
|
Dikke bak woensdag, Vinni Bent u dan daar?
Deze jongen wel!!!!
|
|
|
Senna
Geen avatar
|
hey, hoe laat gaat iedereen op woensdag? ik kom ook denk ik tenminste als het niet TE hard gaat. Zo lang kite ik nog niet en kheb alleen me 7 m
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@ Brackie.
De wind van vrijdag is verkocht. En ik heb geen 17 meter dus vrijdag gaat niet worden voor mij. Wo en Do zijn nog wel oke. Wo is die zuid dus wel heel mooi @ Mirns. Ik heur ut wel.
|
|
|
Idefixe
|
woensdagmiddag maar eens de 9m uitlaten
|
|
|
Vinni
|
Woensdag word ziek!! Ik heb ff vrij geregeld van school, vanaf een uur of 12.00. Dat wil zeggen dat ik naar de fysiotherapeut ben Tom, woensdag wilde je dan naar Lelystad gaan? Hoe is daar de ruimte enzo, het gaat namelijk zo mega hard waaien dat ik een beetje ruimte wel fijn vind
|
|
|
Idefixe
|
woensdagmiddag wordt zoals het er nu uitziet geen lelystad ( kan alleen maar met echt noordwest) ik ga zoals het er nu uitziet richting Mirns. Moeders de vrouw gaat waarschijnlijk mee om te filmen
|
|
|
|
Vinni
|
Perfect! Word echt een toppertje
|
|
|
KappuhH
|
Moet nog even vervoer regelen... iemand die uit Groningen/Meppel gaat?
|
|
|
Senna
Geen avatar
|
helaas, heb zelf ook nog geen vervoer. Als je vanuit meppel komt mag je wel op mijn ov pas meerijden, Heb je zowieso 40% korting. (ik kom uit zwolle)
|
|
|
KappuhH
|
helaas, heb zelf ook nog geen vervoer. Als je vanuit meppel komt mag je wel op mijn ov pas meerijden, Heb je zowieso 40% korting. (ik kom uit zwolle)
Heb zelf ook wel OV Donderdag kan ik misschien wel een auto meekrijgen. Ga dan ook vanuit Meppel dus kun je dan wel meerijden...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Waarschijnlijk ben ik donderdag van de partij
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ga woensdag ook naar Mirns dan, ik komt uit Ochten. Dat is bij Tiel in de buurt, ik kan hier vandaan nog wel 2 mensen meenemen. Of onder weg op pikken.
|
|
|
Marko
|
Is er iemand die met een naish torch 2009 vaart die ik een keer mag testen??
|
|
|
Kevin
|
damnnn morgen wordt effe vrij regelen voor woensdag om effe te stormchasen op mirns denk ik 5.5 ligt al een tijdje klaar om uitgelaten te worden...
|
|
|
Vinni
|
Haha mijn bar met 20m lijnen komt morgen binnen dus ik kan helemaal los met de 7
|
|
|
jappie-joo
|
Hoe laat zijn jullie op mirns? Allemaal in de ochtend of eind van de middag avond.
heb woensdag ook wel zin in een sessie maar dan moeten er wel wat mensen zijn.
|
|
|
KappuhH
|
Hoe laat zijn jullie op mirns? Allemaal in de ochtend of eind van de middag avond.
Er zullen de hele dag wel mensen zijn...
|
|
|
|
Vinni
|
Rond half 3 of met geluk iets eerder.
|
|
|
Kevin
|
Ik schat dat ik er rond 11 uur ben als ik vrij krijg
|
|
|
jappie-joo
|
kijk sounds nice!!
Helemaal goed word een mooie dag voor de kleine maatjes....hehe
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
Er zullen de hele dag wel mensen zijn... check wel ff de pro guru ! woensdag rond 15:00 uur 10bft 33-45 knopen !!!!!
|
|
|
Vinni
|
Mooizo
|
|
|