KappuhH
|
Probeer morgen denk ik even Harlingen, meer kans op wind omdat het noordelijker ligt...
|
|
|
Gj
|
Weet niet wat te doen, de een zegt wel wind de ander zegt geen wind... zelf weet ik het ook niet meer is er kans op wind vandaag of niet?
|
|
|
Idefixe
|
Stavoren geeft nu 12 en houtribdijk 16 knp. 707 geeft aan de kust nog wat meer op. ( IJmuiden is nu ook 8 m/s - 16 knp) Beste kans maak je aan de Noordhollandse zeekust. Mirns zou in de middag ook nog goed kunnen komen. Met deze windrichting wordt de wind ( met dit wame weer) vaak @ Mirns een beetje harder in de middag.......
|
|
|
Idefixe
|
vanmiddag nog iemand naar Mirns?
|
|
|
|
[Pepper]
|
Voor wie vanmiddag gaat: hou de lucht een beetje in de gaten....
Zware onweersbuien op komst Vandaag is het half tot zwaar bewolkt en vooral vanmiddag en vanavond trekken er zware regen- en onweersbuien over ons land. Deze buien kunnen vergezeld gaan van hagel, overvloedige neerslag en (zeer) zware windstoten tot ca. 100 km/u.
|
|
|
Idefixe
|
heb wel weer zin om even te gaan knallen hoe laat ga je
even afwachten wat de wind doet. Als ik ga dan ben ik er iets van 1300. @ Brackenwood: Is inderdaad zo'n dag dat je vanuit je ooghoekende lucht goed in de gaten moet houden!
|
|
|
Idefixe
|
het weer loopt iets achter op de voorspelling: @ Mirns nog steeds veel noord nu. Had dus al naar het zuiden moeten ruimen. even in de gaten wat er gebeurd. Veel buien trekken altijd noord en zuid langs Mirns..........
|
|
|
Nazar
|
het weer loopt iets achter op de voorspelling: @ Mirns nog steeds veel noord nu. Had dus al naar het zuiden moeten ruimen. even in de gaten wat er gebeurd. Veel buien trekken altijd noord en zuid langs Mirns..........
tom, wil je me smsen waneer je richting mirns gaat? ik moet tot 5 uur werken, maar kan wel 4uur weg. Anders blijven we @lely? (checken we onze nieuwe plekkie)
|
|
|
Idefixe
|
Dat wordt lastig Nazar: Ik ben nu vrij en moet vanavond voor NKV zaken naar Nieuwe Gein.
|
|
|
Marko
|
Wat denken jullie dan met die onweer????
|
|
|
Nazar
|
Dat wordt lastig Nazar: Ik ben nu vrij en moet vanavond voor NKV zaken naar Nieuwe Gein.
jij met je nkv. stop er nou gewoon mee
|
|
|
Idefixe
|
PPPfff. Officieel heb ik nu al vakantie. Ben dus gewoon weer aan het werk gegaan. Ik neem die dagen wel op als het waait.......
|
|
|
Senna
Geen avatar
|
op donderdag word op dit moment nog wel mooie wind voorspelt! als er die dag mensen gaan, is er dan bij iemand nog een plaatsje vrij in de auto ?
|
|
|
Arnold
|
ik denk dat ik nog wel een plekkie over heb. weet alleen nog niet 100 % zeker als ik vrij kan krijgen. weet het morgen zeker.
|
|
|
|
Marko
|
Wat een wind gister .. Kwamen aan op mirns om 2 uur er stond geen zuchtje wind. Meer dan 2 uur gewacht toen 45minuten heerlijk gevaren totdat ik omweer zag.. iedereen van het water gehaald en zijn wat gaan eten.. Kei harde storm en onweer met dikke drubbels en harde windvlagen blijft er 1 zoon duitser met zijn 13m fuel gewoon op het water staan wat een idioot was dat . Na de omweer snel de kites omhoog en weer knalle voor 5 minuten.. het was weer 20minuten wachten en toen ging de wind echt aan.. Eerst anderhalf uur gevaren met me 10 meter.. 6 mensen op het water daarna ging hij echt lomp hard aan 7m op gepompt en gaaaaaan met zijn 3en op het water. Wat een heerlijke sessie !!!!!!!!
|
|
|
|
|
piede
|
Dat denk ik niet
|
|
|
Idefixe
|
zuidwest dikke 20 knts met pislauw water in de vakantie tijd. Nee, ik denk niet dat er iemand @ Mirns is morgen
|
|
|
Goonie
|
Das mooi dan kan ik morgen heeeelemaal alleen varen op mirns.. lijkt me een super strak plan...
|
|
|
Idefixe
|
Ik ga denk ik nu ff kijken. De eerste zware buien komen wrsch laat in de middag. Morgen ben ik zeker van de partij
|
|
|
|