Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Oke dan had ik ook wel met mijn 14m kunnen knallen. Ben ook niet de lichtste...
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Zo te lezen was er bij jullie meer wind dan op Schellinkhout, Na 15.30 uur 't toch echt over.... Over de hele dag denk ik max 16-17 knots..
|
|
|
Idefixe
|
Ik stond met m'n 11m ( 95 kg) anders goed gepowered hoor.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
(95 kg) en ik was behoorlijk gepowerd met de 12m2 en had ook prima kunnen varen met de 9m2...
|
|
|
KiteOngoing
|
Re: Mirns, wie gaat er kiten « Antwoord #7168 Gepost op: Juli 31, 2010, 19:32:38 » Antwoord met citaat Inderdaad heelijk dagje met de 10m2 en super gezelli op de kant. Op het eind van de dag gezellig met 1 vrouw en 3 man mijn lijnen uit de knup gehaald. Was toch gezellig!. Heerlijke dijk wandeling van ongeveer 20 minuten. Mijn kite is gelukkig niet stuk gegaan. Inflate ventiel was er uitgeschoten. Kite staat nu opgepompt in de tuin te drogen , water is weer uit de leading edge en is weer klaar voor de volgende sessie.
|
|
|
martimor
|
scheelt weer een slok op een borrel. vond hem ook aardig snel leeg lopen, moest anders een flink gat zijn. maar gelukkig viel het mee dus als de voorspellingen zo blijven probeer ik woensdag even te snipperen, als dat kan ben ik weer van de partij
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik had er graag bij willen zijn had ik lekker met de 9m kunnen knallen maar mijn vrouw moest werken en kon geen oppas regelen dus Helaas pindakaas Knap kl@te dus Maar woensdag lijkt het aardig te worden hopen dat dat zo blijft en dan ben ik zeker van de partij
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Moet je er wel snel bij zijn want de wind gaat woesdag al weer snel liggen
|
|
|
Idefixe
|
ff afwachten............
|
|
|
martimor
|
ja, ziet er al weer stuk minder uit, en het is nog niet eens woensdag. we zien wel wat er over blijft. ik neem iig vrij. mocht het niets worden gaan we met de kleine naar oranjestad ofzo.
|
|
|
Gj
|
ah ik moet eerst werken tot 2 uur, daarna ff zien
trouwens iemand interesse in Naish Torch 2010? 10 + 7m.
|
|
|
Idefixe
|
zit al weer wat meer wind aan te komen voor woensdag .......... ( en ook een beste bak regen )
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Regen "no problemo" neem ik m'n duikbril en m'n snorkel mee.
Als er maar WIND is yeahhhhh...
|
|
|
|
|
|
martimor
|
jazeker.morgen rond een uur of 10.30 aanwezig. heb er weer zin in.
|
|
|
LF Ruud
|
Yep ziet er prima uit (wendy_kitesmiley)Maar zou het ook weer druk worden wat denken jullie. Want dan ben ik er vroeg bij
|
|
|
Idefixe
|
ik ben er zowiezo vroeg bij De wind ziet er in de morgen het beste uit
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Het wordt weer helemaal niks, nopes, nada whahahahaha...
Wordt het ook niet druk!
|
|
|
|
|
LF Ruud
|
Oké Arnold zal proberen er dan ook ongeveer rond die tijd te zijn heb er wel zin in (wendy_kitesmiley)We hebben misschien niet het mooiste weer er bij maar dat kan voor mij de pret niet drukken als de wind lekker aan is
|
|
|
Idefixe
|
By the way, ze gaan morgen toch baggeren @ Mirns?
|
|
|