Baksteen
|
Morgen Mirns mogelijk of wachten tot zondag?
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Is Mirns te doen of zit er teveel noord in de wind? Gaan er nog meer?
|
|
|
Idefixe
|
Ik denk dat Mirns 'm morgen niet gaat worden. Zondag ziet er prima uit. Vanavond laat / morgenochtend maar ff 707 sjekke. Ik denk dat ik de kust in Noordholland maar eens opzoek.
|
|
|
Idefixe
|
Ik weet dat er @ Mirns nog iemand op zoek was naar een Fuel 11m uit het goede jaar ( 2007) Ik weet alleen niet meer wie. d'r staat er dus nu eentje bij 2e hands. ( nee, is niet mijn kite en nee, ik ken de verkoper niet )
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Als ik zondag weer uit de lappenmand ben ben ik @ mirns. Nu nog overal spirpijn van mijn kite ongeluk.
|
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
PieNO neemt het stokje van me over, kon het vandaag al gelijk vernemen niets kapot
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als ik zondag weer uit de lappenmand ben ben ik @ mirns. Nu nog overal spirpijn van mijn kite ongeluk.
En Egypte dan............ga je nog wel mee of zit je echt in de lappenmand
|
|
|
PieNO
|
Nee ik ga lekker mee naar el gouna. Ongelukje gehad lees topic over engeltjes maar.
|
|
|
|
PieNO
|
Ja zie jullie wel in kamelencountry. Vadaag in el gouna 6-7 bft. Heb er zin in met 35 graden. Enige nadeel wij vliegen pas om 19.05 uur. Hoop dat we geen verrtraging hebben anders Zijn we pas diep in de nacht in het hotel
|
|
|
Baksteen
|
Morgen toch nog Mirns of toch niet door het tikkeltje Noord? Windfinder lijkt bij te zijn gedraaid!
|
|
|
|
spijker
|
Dan zou je beter naar Workum of naar Wijk/IJmuiden kunnen gaan. Ik kan helaasniet want moet werken. Have fun !!!
Vandaag toch maar naar Wijk gereden, wat ga je dan kapot zeg als je vlak water gewend bent. Maar et was top! En je oude boardje doet ook goed dienst op zee, echt een top board, een hoop plezier van!
|
|
|
Idefixe
|
707: WIND: In het binnenland aanvankelijk ZW-lijk 5-8 kn,in de ochtend geleidelijk toenemend naar W-lijk 7-12 kn. Tegen het einde van de middag neemt de wind in het binnenland weer af naar ZW-lijk 4-8 kn Langs de kust en boven het IJsselmeer W-lijk 8-12 kn,toenemend naar 12-15 kn. In het Waddengebied WNW 15-20 kn. Bij buien en in het NW-lijk kustgebied uitschieters tot ca. 10 kn boven de gemiddelde wind.
Ik denk dat ik iets aan de kust in Noordholland ga doen. Zondag overduidelijk Mirns!
laatste verandering : Workum ziet er voor morgen nu beter uit dan de kust..............
|
|
|
Marko
|
Zondag weer van de partij @ mirns vandaag uitpuffen
|
|
|
Arnold
|
gister middag nog ff lekker kunnen knallen @ mirns. dat ging weer goed hoog vond het gisteren trouwens al aardig koud worden, vooral toen het lekkere zonnetje weg was. morgen weer aanwezig
|
|
|
|
PieNO
|
Yeaaaa ik ga op je rug springen Ruud whahahahaha als je maar bij mij uit de buurt blijft. Kan net weer een beetje lopen. Dus morgen maar eens proberen op mirns zonder springen en andere rare dingen.
|
|
|
Wimt
|
Morgen ik ook, als het nog mag.
|
|
|
Baksteen
|
Wind is kei dik ingekakt op windfinder..:s
|
|
|
Wimt
|
Klopt, langs de kust 5 knoopjes meer, en da's veel bij weinig wind
|
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Inderdaad wordt zondag zo te zien voor mij niks grootste maat momenteel 9m2 13m2 in reparatie dus wordt snipperdag morgen voor mij
|
|
|