Marko
|
Haha ik ben er.. Maar het is nog pikke donker woehaha.. Nog even slapen. Er staat trouwens wind hiero
|
|
|
Idefixe
|
ik kom net m'n bed uit...... wind ziet er echt slecht uit voor Mirns. Misschien maar eens richting Kust dan..........
|
|
|
hoeksjuut
Geen avatar
|
Inderdaad... Wilde ook richting mirn's.... maar die voorspelling is wel afgenomen....
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Beetje laat van mij om te reageren, maar ik lees net in 'ons' topic van Noord-Holland dat de wind op Wijk ook niet veel is. Zonde van de tijd en de benzine om te gaan denk ik.
|
|
|
VincentC
|
Ik ben weer m'n bed ingedoken, stond om 8u klaar om weg te rijden uit Almere, maar voor 5,7 m/s en afnemend ga ik niet rijden naar Mirns...
|
|
|
Idefixe
|
Net terug van Mirns. Tegen beter weten in toch maar ff de auto in. De lichtgewichten konden met de grotere maatjes "varen"............. ff gezellig geouwehoerd en toen maar weer naar huis..
|
|
|
Marko
|
Ik kom ook net terug van Mirns. Was om 6 uur mijn bed uit gegaan, half 7 reed ik richtig mirns. In het donker omkleden, in het donker kite oppompen en ook nog net in het donker gevaren . Ik heb mij de eerste anderhalf uur goed vermaakt met zijn 3en op het water
|
|
|
der Torch
|
hij was vanochtend zeer fijn met 3 man!!!!!!!! zodra de wind weg was kwam de rest geghehgeh
|
|
|
Nazar
|
6 uur opgestaan? LEVENLOOS
|
|
|
Swiftenaar
|
Heb me heerlijk vermaakt vanaf 6 uur! in bed gelukkig as ik het zo lees!
Vincent, bedankt voor de waarschuwing! =D
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Fiew... Heb zo te horen niets gemist dit weekend. Kan namelijk fftjes een paar weekjes niet mee doen :S Volgens de fisio m'n miniscus een beetje gekneusd Loopen gaat alweer goed... dus over een paar weekjes lekker weer naar mirns !
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
In het donker je kite oppompen heeft wel wat, daarna droogpakkie aangetrokken en ff een lekker uurtje gevaren na 3 weken niet op het water gestaan te hebben geeft toch wel voldoening Rolf was er ook en heeft toch nog een redelijke sessie gemaakt Daarna was het kl@te en hebben Arnold Rolf en ik lekker zitten chillen bij Wiebe aan wat honger en dorst hahaha en dat was wel het leukste van de dag!!!!!! Ik zou zeggen op naar de volgende sessie met wat meer WOEI
|
|
|
Swiftenaar
|
@Marvin T3,
Van die landing op je boardje vorige week?
vrijdag was opzich wel lekker windje, erug aan-uit, maar toch wel ff lekker gevaren.. komende week/weekend moet t toch weer ff goed gaan waaien!
|
|
|
Vinni
|
Lekker met z'n 3 tjes! Altijd top zo vroeg, volgende keer ben ik er ook weer bij.
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
@swift (de vos van david de kabouter) Ja van die landing ! Kon 's avonds niet meer lopen echt uber stijf en wankel.... maar t gaat steeds beter! Grussen p.s. waneer begint de inschrijving van: ''KITECAMP V2.1''??? bij deze.... wil ik me aanmelden uuuuhhmmm.... auw... sorry: ons
|
|
|
Idefixe
|
Zo, even een paar dagen bijkomen. Dinsdag weer aan de vlieger
|
|
|
|
sjef
|
Jo was inderdaad vrij rustig in de ochtenddouw, hoe chill!!
Na het kiten spullen gedropt en op naar bottrop de sneeuw doen smelten, burnen als een malle! Nu helemaal leeg ondanks het laffe windje van gister!!!
|
|
|
Idefixe
|
Dinsdag ziet er lekker uit
|
|
|
|
Idefixe
|
woensdagmiddag wsch ook van de partij . Mot woensdagmorgen en donderdag ff werken
|
|
|
der Torch
|
werken jullie halve dagen ofzo???
|
|
|
Geelco
|
ja het viel mij ook al op hoe ziek vaak jullie kunnen varen:P Wat zijn de beroepen?
Heb trouwens morgen vrij 'geregeld' dus ik ga mooi naar Mirns:)
|
|
|
Idefixe
|
Ik werk in het speciaal onderwijs.
|
|
|