Nazar
|
@kappuhn en arnold ik wil morgen ook ff snowkiten! Hoelaat zijn jullie @lelystad? dan kunnen we samen naartoe of anders een andere weiland opzoeken.
|
|
|
KappuhH
|
Ik overleg het vanavond nog even met Arnold. Laat het dan nog wel even weten.
|
|
|
Arnold
|
Nazar, PM me je nummer ff dan bel ik je morgen wel
|
|
|
Nazar
|
ga ik nu doen! maar niet te laat bellen hee! want wil op tijd weg ! Er zijn iig genoeg weilanden hier...dus het komt wel goed
|
|
|
|
Nazar
|
bovenwater is niet goed!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
He mannen.....wat mij betreft heeft Nazar de foto prijs gewonnen.
Rest volgt nog !!!
|
|
|
Nazar
|
hij is mooi geworden HJ! Het was echt leuk om te snowkiten, bedankt allemaal!
|
|
|
|
|
Arnold
|
ja was een lekker dagje, jammer dat er geen foto is van nazzar die op de weg lande sneeuw is nu overal weg geblazen, vanmiddag hier in de buurt nog geprobeerd, maar de meeste sneeuw was weg geblazen.
|
|
|
|
Arnold
|
thanks HJ, die is echt gruwelijk. je zag nazzar gewoon schrikken tijdens zijn sprong .
|
|
|
|
Idefixe
|
Voor morgen wordt er weer een beetje sneeuw voorspeld. Met een beetje mazzel nog ff het snowboardje op
|
|
|
KappuhH
|
Op speciaal verzoek....
Briljant!!
|
|
|
Nazar
|
Voor morgen wordt er weer een beetje sneeuw voorspeld. Met een beetje mazzel nog ff het snowboardje op Keep me in touch, want leren ga ik toch niet doen....zoals altijd!
|
|
|
|
|
naja
|
Was tweede kerstdag nog even op Mirns,zag er fraai uit dus even een flinke wandeling over het ijs gemaakt. Ga toch liever weer snel over water,maar als je dit zo ziet gaat dit helaas nog wel even duren jongens. Beetje balen deze periode niet kiten en niet vissen,valt niet mee.
Tot spoedig.
|
|
|
Idefixe
|
zondag gewoon het water op hoor.
|
|
|
|
|
Nazar
|
Heren, mag ik dan met iemand mee rijden? want heb niet echt zin om zelf te rijden
|
|
|