Idefixe
|
Topsessie gehad vandaag. Gezellie met skyhigh as... , wittie, ruud, arnold, guus, peter,vincent,alex en arnold heerlijk lopen ragge,ramme en de rauze @ Harlingen. Een pittig windje met af en toe wat vervelend druilerige regen. RB foto's was er ook nog ff dus de mannen waren weer extra flink aan het loopen. Absoluut niet koud en nu echt helemaal gesloopt. Nr3 staat voor 2011 weer bijgeschreven
|
|
|
skyhigh as a
|
was toffe dag man!! voor wittie en mij de eerste sessie vant jaar en direct ook een heerlijke ruige ragdag!
was weer genieten
|
|
|
VincentC
|
Was een ZIEKE dag! High-end van de 9m wel weer een beetje gevonden, wat een goed begin van 2011 =) Respect voor alle aanwezige kiters en de fotograaf die ondanks het schijtweer en de dikke wind nog foto's stond te schieten! Ben benieuwd naar het resultaat! =)
|
|
|
Vinni
|
Wijk... niks dit
|
|
|
|
VincentC
|
Toettoet! Ik boek hem vandaag met Alex naar Wijk
|
|
|
VincentC
|
Hoppa, zonnetje, vlak water en lekker windje voor de 11 op Wijk vandaag! Zo heb je een aantal weken niet gevaren en zo ineens weer 2x achter elkaar!
|
|
|
Idefixe
|
Ik had vandaag te weinig op Wijk. ( 14m thuisgelaten ,stom,stom,stom) zonder de stroming was het nog wel te doen geweest............. Deze 1e week van het nieuwe jaar dus nog maar 3 keer het water op geweest.... Als de rest van 2011 ook zo wordt Volgende week ziet er ook weer prima uit. Eerst dat K*T ijs bij Mirns weg. Lijkt me wel weer eens top om zaterdag een goede Mirns sessie te maken
|
|
|
|
Vinni
|
Ik heb echt heerlijk geflyboard op IJmuiden! Kon een hoop dat ik op het water kan ook op het land! Heerlijke vlieger ook die Peter Lynn Scorpion, wat een hangtime Dik tevreden over vandaag. Ik ga voorlopig onder de 10 graden het water niet meer in
|
|
|
|
Idefixe
|
het gaat in ieder geval de goede kant op:
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik had vandaag te weinig op Wijk. ( 14m thuisgelaten ,stom,stom,stom) zonder de stroming was het nog wel te doen geweest............. Deze 1e week van het nieuwe jaar dus nog maar 3 keer het water op geweest.... Als de rest van 2011 ook zo wordt Volgende week ziet er ook weer prima uit. Eerst dat K*T ijs bij Mirns weg. Lijkt me wel weer eens top om zaterdag een goede Mirns sessie te maken Zei ik toch :-) Ik vond het al wat dat ik nog met mijn 9m2 vooruit kwam. Door de Weste wind kwam je precies parallel te varen met de golven en door de deining van de golven en de stroming was het niet te doen om goed hoogte te houden.. Ijs is wel erg snel aan te weg gaan. Op Horst waren ze vandaag ook voor het eerst weer aan het kiten en Muiderberg was ook ijs vrij. Hoe is het nu @ Mirns? See you
|
|
|
isomis
|
het gaat in ieder geval de goede kant op:
matthijs haalt zijn shorty alvast uit de vet!
|
|
|
VincentC
|
Waar kunnen we de foto's bekijken Tom?
|
|
|
|
Idefixe
|
FF pesten dan maar : 't ziet er naar uit dat ik morgen weer naar Harlingen moet. Het leven is zwaar........ ( gelukkig zit er woensdagmiddag wat meer west in dan kan ik naar Wijk / iets minder ver rijden )
|
|
|
skyhigh as a
|
is de wind morgen niet te aflandig voor harlingen morgen?? wil eigelijk morgen en woensdag dan weer heen. lekkr gekite daaro de laatste tijd
|
|
|
VincentC
|
Weet jij of er ook actiefoto's komen..? =)
|
|
|
Arnold
|
Weet jij of er ook actiefoto's komen..? =) die staan er toch? je moet wel ff inloggen natuurlijk...
|
|
|
VincentC
|
Aaaah vandaar, dat had ik natuurlijk weer over 't hoofd gezien ^^
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wie gaat aankomende zaterdag weer richting Mirnd of toch nog een sessie @ zee?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Wie gaat aankomende zaterdag weer richting Mirnd of toch nog een sessie @ zee?
Als dat K ijs zaterdag pleite is dan ben ik zeker aanwezig op Mirns Maar als ik op NOS teletekst 725 kijk heb ik daar voorlopig mijn twijfels over. Windvoorspellingen zien er wel goed uit.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hier bij Strand Horst en Muiderberg was het ijs snel weg en we hebben nog dikke 3 dagen met 6+c te gaan dus ik heb goede hoop.
Sietze kom er maar in en geef ff een tussenstand?
|
|
|