[Pepper]
|
Zou mooi zijn als het ijs is gesmolten. Ben ondertussen wel toe aan de eerste 2011 sessie. Zaterdag gaat helaas niet lukken. Wordt trouwens onstuimig as weekend. Windfinder geeft voor zaterdag: 23 knopen met stoten van 42, das nie nix....
|
|
|
|
[Pepper]
|
@Tjokko: zaterdagavond naar Noorderslag in Groningen. Pakken een hotel want het hele kluppie wil (heel) (veel) bier drinken. Ben zondag pas in de loop van de middag terug. Weekend daarop voor een dikke week naar de sneeuw @Oostenrijk. Daarna z.s.m. maar eens afspreken om naar Mirns te gaan. Tegen die tijd zal je telefoon ook wel weer droog zijn....
|
|
|
KappuhH
|
@ Hendrik
ik haat die zeehondenshit..
Lekker zacht landen joh
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Zondag zoiezo kiten @Harlingen kan altijd, maar als het ijs weg is @mirns ben ik daar nartuurlijk te vinden Anders moeten we Wiebe ff bellen hoe het er voorstaat
|
|
|
VincentC
|
Hier in Almere ligt 't nog aardig dicht.. Kunnen we niet gewoon iemand het water insturen, iemand met een droogpak uiteraard , die als ijsbreker dient?
|
|
|
Idefixe
|
ik zit zaterdag op IJmuiden ( NKV vergadering )
|
|
|
Vinni
|
Mooi Tom, 04.00 uur verzamelen in dan om 9 uur het water op met z'n allen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hier in Almere ligt 't nog aardig dicht.. Kunnen we niet gewoon iemand het water insturen, iemand met een droogpak uiteraard , die als ijsbreker dient? Hoor ik daar iemand Tom roepen?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Toch raar Vincent want zoals gezegd is alles tussen Strand Horst t/m Muiderberg ijsvrij?
|
|
|
[Pepper]
|
Hoor ik daar iemand Tom roepen?
Lijkt me idd de aangewezen persoon. Hij heeft vorig jaar al eens de kite van El Doctoro (waar is die man eigenlijk, winterslaap??) doormidden geschreeuwd. Dat laagje ijs dat er nu nog ligt moet een peuleschil zijn! Tom: de microfoon is voor jou.....
|
|
|
VincentC
|
Het weerwater bij Lido Almere ligt nog helemaal dicht en bij het Almeerder strand in de luwte ligt ook nog ijs, dus denk dat met die zuiden wind er ook nog zeker wel ijs op Mirns ligt of niet dan?
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Niemand bij Mirns geweest die een update kan geven??
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
En het ligt idd ook iets meer naar het Noorden Dus misschien toch maar naar zee aankomende zaterdag en/of zondag. Ik had eigelijk best wel zin in een vlakwater sessien maar het is nog niet zo erg dat ik naar Horst ga :-)
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
ik bel vrijdagmiddag wel effe naar Wiebe om te vragen of er nog ijs ligt op Mirns. Laat het dan hier wel weten. Ben bang dat het er nog wel ligt. Ik kon nl gister nog gewoon op het ijs staan bij de plas achter mijn huis. Volgens TXT 725 ligt er nog veel ijs http://teletekst.nos.nl/?725-07.
|
|
|
Marko
|
Marcel gaan we dit weekend?? Ik wil wel
|
|
|
|
martimor
|
foto`s zijn van 4 jan. das 9 dagen geleden. maar denk ook dat het nog ff niets wordt zo.... zondag naar harlingen als alles meezit.
|
|
|
VincentC
|
Wijk maar doen dan? Twijfel nog even of ik wel moet varen, knie is weer pijnlijk -> toch even langs een orthopeed..
|
|
|
VincentC
|
Workum gister -> Mirns zal nog wel erger zijn dus dat wordt hem niet =P
|
|
|
Idefixe
|
workum heeft de afgelopen dagen veel sideshore wind gehad. Mirns veel onshore. Ben bang dat Mirns 'm niet gaat worden dit weekend.
|
|
|
Swiftenaar
|
IJmuiden tom! the place to be zaterdag! (en misschien zondag!)
|
|
|
Langbeest
|
ZW en IJmuiden not the place to be
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
ZW en IJmuiden not the place to be
Dat dacht ik ook maar afgelopen zondag werd ik daar ook niet echt gelukkig van. Door de stroming en de golven die dan precies haaks op de wind staan was het toch erg lastig om goed hoogte te houden. Ik had het idee dat de mannen in Ijmuiden toen net iets meer wind hadden met Z-W en iets beter uit de voeten kwamen met de golven.
|
|
|