PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
ik heb net effe met een medewerker van Wiebe zijn eettent gesproken per telefoon. Er ligt nog veel ijs. Dus zaterdag gaat denk niet worden tenzij het vanmiddag en vannacht nog flink gaat dooien. Nu maar hopen dat die zooi zondag pleite is.
|
|
|
VincentC
|
Wat gaat hem morgen worden? Wijk?
|
|
|
|
|
Idefixe
|
Morgen ga ik zowiezo naar Wijk of IJmuiden ( ivm NKV gebeuren) Zondag Harlingen is voor mij ok
|
|
|
bigsteef
|
zijn er ook nog mensen die zondag naar mirns gaan??? of is het ijselmeer nog steeds niet te doen????? wou me eerste sessi van het jaar op het water ff boeken
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
@Bigsteef Op mirns zal niet gaan, ligt nog vol ijs Taco heeft gebeld met het personeel van het paviljoen zo misschien is dan Harlingen een optie
|
|
|
bigsteef
|
oke dan nou jah misch moet ik dan maar naar harlingen is ook nog wel te doen vanuit gorredijk wel ff gezellig denk ik misch tot zondag dan
|
|
|
Marko
|
zou schellingshout kunnen dan, denk het ook niet of wel??
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen gaat PeeWee even kijken op Schel. Zal morgen wel gepost worden in het Noord-Holland topic of we daar kunnen varen dit weekend.
|
|
|
Marko
|
MMmm oke we vertrekken morgen rond 11 uur ergens heen weten nog niet waar heen. Hehe zonder droogpak word lekker frisjes
|
|
|
VincentC
|
Hoelaat bij de bunker morgen? Lijkt alsof hij vanaf 11u het beste is? Maar om daar nou alleen te varen met die wind vind ik ook niet.. Dus wie is er morgen allemaal?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Zaterdagmiddag om 17:00uur nog effe met Wiebe zijn tent gebeld. De eerste 300-400 meter ligt nog vol met ijs. Dus zondag gaat denk ik ook niet worden.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hoelaat bij de bunker morgen? Lijkt alsof hij vanaf 11u het beste is? Maar om daar nou alleen te varen met die wind vind ik ook niet.. Dus wie is er morgen allemaal? Ga je naar de bunker of de pier? Het gaat morgen toch minder hard waaien?
|
|
|
Marko
|
Was lekker vandaag op wijk
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Grrrrr. wil morgen eigenlijk m'n eerste sessie boeken t'word weer tiet, heeft Vanessa namelijk ook zat whahahahaha
|
|
|
VincentC
|
't was freaking nice op Wijk! Bij de bunker gevaren met Guus en Peter, ruim 2u op het water gestaan denk ik en toen ik eraf kwam had ik het gewoon heet! Nu wel redelijk gesloopt..
|
|
|
Vinni
|
Wij hebben echt een top sessie op de Brouwersdam gehad! Van 10.00 tot 16.00 gevaren met maar 1 pauze van een 20 minuutjes! En lekker in wetsuit ook nog!
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Arnold en ik zijn @Harlingen rond een uurtje of 10 (wendy_kitesmiley)Ik wou nog langs mirns rijden maar Taco heeft al gebeld met Wiebe en het ligt nog dicht 300 a 400 meter dus gaat nog wel ff duren Dus morgen mijn 3e sessie boeken
|
|
|
Idefixe
|
Wij ( Nazar en ik) doe morgen IJmuiden. Is voor mij iets dichterbij dan Harlingen. Gezien wind verwachting gaan we vroeg rijden , iets van 09.00 aanwezig
|
|
|
Swiftenaar
|
o, dan word het voor ons naar schatting ook ijmuiden..
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
"damned" dat mirnsie nog niet ijsvrij is, 20 om 30 knoopjes morgen.
harlingen nog nooit geweest, en zuidje is morgen toch wel koud met steamertje aan je gaat daar gelijk koppie onder.
morgen maar even kijken wie wat weer is.
@pieno, vrouwtje weer bijna 100% dus ik kan weer loos yeah....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wij ( Nazar en ik) doe morgen IJmuiden. Is voor mij iets dichterbij dan Harlingen. Gezien wind verwachting gaan we vroeg rijden , iets van 09.00 aanwezig
Check.... maar waarom IJmuiden en niet bijv Bunker met die ZZW wind? IJmuiden/Wijk geeft ook 3 knp meer dan Harlingen dus langer kans op wind
|
|
|
VincentC
|
Als je met ZW bij Ijmuiden zit doe je iets fout..
|
|
|