KappuhH
|
Heb helaas weer last van mn rug dus gaat hem niet worden...
|
|
|
[Pepper]
|
Hmmmm, dit jaar nog niet een keer het water op geweest. Wordt echt wel weer eens tijd. Donderdagmiddag komt me qua werk het beste uit maar dan laat de wind het weer afweten.....
@Taco: laten we de voorspellingen voor het weekend maar even goed in de gaten houden.
|
|
|
Nazar
|
vanmiddag geen vergadering! Maar eens ff @ Mirns kijken dan Tom ik wil wel mee rijden als t kan?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Tering... zaterdag stoten van 56 knots. Dat is dus windkracht 11. Je hoeft dan niet eens je kite op te pompen. Als je alleen je bar vast pakt kom je al vooruit.. Zondag is trouwens bijna windstil geworden. @ Johan, We kieken wel effe. Gaat vast goed komen.
|
|
|
Marko
|
Het is 1cm kout.. Met ijs maar we gaan varen! Nu omkleden.!
|
|
|
VincentC
|
Dit weekend nog waaghalzen?
|
|
|
PieNO
|
Alleen als de wind niet boven de 36,3 knots komt..
|
|
|
|
Kitesufferd
|
Morgen rond 11 @ Mirns
Vrees dat de wind het laat afweten....
|
|
|
Goonie
|
11 uur is wel vroeg maar ben er ook bij tegen 12 uur.. en jaaaaaaaaa ik heb er zin in....
|
|
|
Idefixe
|
Vandaag viel Mirns een beetje tegen. Dezelfde grauwe lucht als gisteren, nog steeds f*cking koud. Gisteren nauwelijks ijs en vandaag moest je door het riet lopen om fatsoenlijk het water in te komen. Overal aan de kant een meter of 10 aaneen geplakte ijsbrokken. De wind viel zwaar tegen Met de 11m met m'n grote boardje net aan hoogte kunnen pakken. Heen en weer cruizen met af en toe een slap sprongetje is met de temp. van vandaag nou ook niet "je van het" .............. Sessie 8 van dit jaar is met een mager streepje bijgeschreven. Dit weekend maar weer ff deftig RAGGE
|
|
|
Marko
|
Vandaag ook even gevaren op Mirns, was gezellig jongens maar wat was het KOUD!!! helemaal het omkleden vanuit je wetsuit...
Zondag even kijken!
|
|
|
Idefixe
|
zaterdag..........
|
|
|
Nazar
|
zaterdag.......... Vrijdag........
|
|
|
|
naja
|
Alleen als de wind niet boven de 36,3 knots komt.. ha ha dat vindt ik een sterke, 36.3 kn.
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Nondeju!
Ik hoop dat het aantrekt voor zondag zeg.... gewoon een knoopje of 18 de hele dag constant zou niet verkeerd zijn..... wil m'n eerste sessie van het jaar nu toch wel gaan maken!
|
|
|
VincentC
|
Zaterdag: Hoelaat spreken we af en waar? Het gaat hard waaien, dus sta liever met 6 man op 't water dan met z'n 2en.. Nazar -> Looptime? =P
|
|
|
Idefixe
|
Nazar moet zaterdag werken Gezien de windverwachting en de hoge temp zullen er @ Mirns wel meer dan 10 kiters zijn......
|
|
|
Nazar
|
Ja helaaaaas wel ((((( Maar papa gaat morgen @ijmuiden knallen Dat is dus looptime jaaaa!
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
kom je zondag toch Nazar! Met een beetje geluk gaat het dan gewoon normaal waaien a.s. jaar weer fijn chillen voor de camper hé nazar
|
|
|
mart
|
Zaterdag present lekker loopen als de wind het toelaat. MaartenR
|
|
|
Idefixe
|
dit soort plaatjes zijn echt helemaal geweldig
|
|
|
PieNO
|
Fok..dik 50 knopen in de vlagen. Dat ga ik niet houden met mijn 7. Hoop dat het 10 knoopjes zachter gaat waaien en zondag 10 knoopjes meer.
|
|
|