VincentC
|
Zooooo dat was awesome net! Met 4 man op Mirns, was lekker warm, wind was hard, heel hard en vlagerig. Water is best goed diep, cm of 60/70 zit je nu wel aan denk ik met die harde wind!
Topsessie!!! =D
|
|
|
Idefixe
|
PPfffffff, heb er 2 keer een half uurtje op gestaan. Helemaal gesloopt..... Met name door de knalharde vlagen was het ( voor mij) niet echt relaxed varen. Behoorlijke chop maakte het al extra lastig om op snelheid je rail te kunnen houden.. Morgen maar weer eens
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
morge tussen 9 en 10 bij jou dus tom? Sms je adres fftjes door... anders kan ik rondjes door lelystad heen blijven rijden.
Tot morgen allemaal!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik kom morgen ook naar Mirns! Ik heb er super veel zin in. Hoelaat zijn de eerste kiters er ongeveer? Ik wil namelijk zoveel morgelijk varen morgen. Hopelijk kan ik mijn loops verder oefenen.
|
|
|
Idefixe
|
Marvin je hebt een pb'tje . @ Marc : het waait morgen nog steeds behoorlijk stevig hoor
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Wij...johan en taco zijn morgen tegen half elf aanwezig op mirns..lammert hoe laat ben jij er...
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Marvin je hebt een pb'tje . @ Marc : het waait morgen nog steeds behoorlijk stevig hoor Ja maar niet als vandaag, misschien anders maar andere dingen gaan oefenen.
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
nu wat beelden van vandaag aan het importeren in de mac... kijken of ik er snel even een indruk van de afgelopen dag mee kan maken!
morgen rond 11 uur weer aanwezig op het vertrouwde sompige mirns
|
|
|
|
Goonie
|
Kunnen jullie niet smsen met elkaar want nu ik dit lees word ik vuurrood van jaloezie... grrrr En ik maar werken hier in mofrika...
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
Nee sorry dat gaat niet.. :-) Was idd vlagerig, op tijd weg voor afzwemmen C van de kids en dacht dan morgen een beter windje te kunnen pakken .. Verjaardags feestje van mijn zoon vergeten.. 8-{ Tot 11.30 kan ik .. Anyone present at 10?
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik gaat zo rijden, ik hoop er rond half 11 te zijn. Hopelijk blijven de vlagen een beetje normaal.
|
|
|
|
|
Swiftenaar
|
Rohan en ik komen zo ook die kant uit!
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Zo een kwartiertje geleden thuis aangekomen. Ik heb vandaag heerlijk gekite op Mirns. Echt lekker een hoop uren gemaakt. Het was ook erg gezellig naast de kant en bij Wiebe aan het einde.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Hehe de eerste sessie van dit jaar staat erop.lekker gevaren met de 7. Gezellig op de kant en totaal niet koud gehad. Vraagje wie was dat in dat rode droogpak die foto's stond te maken. Zet je ze nog online?
|
|
|
Nazar
|
Zo wat een dagje.....het begon goed en t eindigde ook goed! LEKKKEhr
@pieno, het was HJ en je ziet de foto's wel verschijnen!
En nu ga ik slapen, trusten allemaal!
|
|
|
|
Idefixe
|
Heerlijk gevaren maar moet dus duidelijk wat aan conditie gaan doen. Met een hele club Mirnslocals was het weer eens een ouderwets echt Mirnsdagje. helemaal gesloopt nu.......
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ja jongens het was geweldig vandaag @mirns mijn eerste sessie van het jaar daar en mijn nieuwe speeltje ff uitgelaten 7m LF Hifi comp dus helemaal TOP Alleen ik kon mijn afzet niet echt lekker vinden door die chop dus waren de loops die ik maakte ook niet vlekkenloos Maar kortom met stip de boeken in hoor deze 1e mirns sessie
|
|
|
Vinni
|
Topdag mannen! Hopelijk kan ik morgen m'n bed uitkomen
|
|
|