PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Hoelaat ga je? Ik eind vd ochtend/begin vd middag.
Bedoel je mij Hendrik?.... Ik heb oproepdienst op de telefoon. Kan wel kiten maar moet in nood wel beschikbaar zijn per telefoon. Ik denk/hoop dat ik tegen 9:00 uur kan wegrijden. Maar meerijden kan je niet want er is een heeeeeel klein kansje dat ik toch later moet gaan of eerder terug moet als ik het per telefoon niet kan oplossen. Denk niet dat je daar dan blij mee bent als je net je dubbele kiteloop inzet. Hoop wel dat ik er zaterdag 4 vaaruren bij kan zetten.
|
|
|
Kevin
|
Ben er zaterdag met vinni bij en denk zondag ook wel ligt beetje aan de kou
|
|
|
Idefixe
|
Het ziet er ( afgezien van de temp) weer lekker uit dit weekend
|
|
|
|
KappuhH
|
Hoelaat ga je? Ik eind vd ochtend/begin vd middag.
Bedoel je mij Hendrik?.... Ik heb oproepdienst op de telefoon. Kan wel kiten maar moet in nood wel beschikbaar zijn per telefoon. Ik denk/hoop dat ik tegen 9:00 uur kan wegrijden. Maar meerijden kan je niet want er is een heeeeeel klein kansje dat ik toch later moet gaan of eerder terug moet als ik het per telefoon niet kan oplossen. Denk niet dat je daar dan blij mee bent als je net je dubbele kiteloop inzet. Hoop wel dat ik er zaterdag 4 vaaruren bij kan zetten. Ok!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zou het morgen echt rond de 17-20 knopen worden? De KNMI zegt namelijk windkracht 4 en meer niet. En dat is 16 knopen.
|
|
|
Idefixe
|
KNMI geeft altijd globale weersverwachting voor een globaal gebied........ Zo zal het morgen in Mirns zelf wel zo'n 4 Bft waaien maar heb je op open water al snel meer. Bij 16 knp in Mirns zelf heb je op het IJsselmeer al snel iets van 18 tot 20 knp staan. Ik heb er wel vertrouwen in
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Dan ben ik morgen aanwezig. En ik neem nog extra lijnen mee en mijn skimboard.
|
|
|
Idefixe
|
skimboard heb je morgen echt niet nodig. Als er al een probleem zou zijn dan is het voor morgen de temp. FACKING KOUD
|
|
|
Vinni
|
Word een mooi weekendje.
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
ach ach ach... wat nou koud?
Watjes!
Lekker in de shorty! Vaatwashandschoenen aan. en juh
|
|
|
|
[Pepper]
|
Ik heb oproepdienst op de telefoon. Kan wel kiten maar moet in nood wel beschikbaar zijn per telefoon.
In nood? Met problemen op je werk als: het printerpapier is op???
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik heb oproepdienst op de telefoon. Kan wel kiten maar moet in nood wel beschikbaar zijn per telefoon.
In nood? Met problemen op je werk als: het printerpapier is op??? Kan ik je camper niet lenen. Rij ik vanavond.er al naartoe. En dan kunnen we hem morgen als schaftkeet gebruiken.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Morgen kan ik helaas niet met mijn dochter naar zwemles, maar zondag ben ik wel van de partij
|
|
|
Vinni
|
Morgen kan ik helaas niet met mijn dochter naar zwemles, maar zondag ben ik wel van de partij Ooh, maar als je zaterdag niet met je dochter naar zwemles gaat kan je toch mooi komen surfen?
|
|
|
martimor
|
haha, hij is die komma met opzet vergeten
|
|
|
|
|
|
|
Gj
|
weeeeeer een heerlijke dag in tarifa xx
|
|
|
|
Idefixe
|
temp is nu nog onder nul. Ik doe dus maar ff rustig aan.
|
|
|