Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Dan kom ik ook gewoon die kant op. Ik ben er rond 11 uur dan. Als ik vandaag maar een paar uurtjes vaar is het prima.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ah mensen ik ga vandaag toch niet. De temperatuur komt niet veel boven nul uit en mijn cap zit veel te strak. Ik ga vandaag een cap regelen en dan ga ik morgen wel.
Veel plezier voor de gene die gaan.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ben er nu. Zijn nu 3 man. Wind is goed. Wel erg ondiep en brrrrrrrrrr
|
|
|
Idefixe
|
ik blijf vandaag thuis. Koud / veel NKV werk waarmee ik dik achterloop. Morgen ben ik erbij.
|
|
|
PieNO
|
Net weer thuis. Wat een dag heerlijk.perfecte wind voor de 10. Maar wat heb ik koude vingers gehad.was nog best wat volk op het water nl 17 man. Wel erg ondiep.nummer 3 dit jaar staat erop. Dit jaar alle sessies top gehad. Hoop dat dit een voorbode voor het komende jaar is.Morgen ga ik niet.Misschien vrijdag weer.
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Ja het was echt heerlijk vandaag! Alleen jammer van de koude vingers. Mn 2e van het jaar is n feit! En vinni.... Volgende keer willen we wel weer een showtje hè
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Jow mannen morgen richting Mirns maar ik weet nog niet hoelaat hangt ff af van de tempratuur dus ik kijk het morgen vroeg ff aan hoe laat ik vertrek.
|
|
|
PieNO
|
Jow mannen morgen richting Mirns maar ik weet nog niet hoelaat hangt ff af van de tempratuur dus ik kijk het morgen vroeg ff aan hoe laat ik vertrek. Doe maar een extra wollen onderbroek aan Ruud want het was vandaag tering koud
|
|
|
LF Ruud
|
Ja dat ga ik zeker doen maar ik denk dat ik 3 korte sessie ga maken van een uur en dan snel weer naar huis onder de warme stortdouche
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Was een lekker dagje, mijn eerst sessie van 2011. Heb alleen nog wat tintelende vingertopjes.. Met 17 man op het water, kunnen we dat niet het hele jaar zo houden?? Volgens mij had Vinnie nog pech... 5e lijn gebroken? Hoop voor je dat je nog hebt kunnen varen
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ja het was echt heerlijk vandaag! Alleen jammer van de koude vingers. Mn 2e van het jaar is n feit! En vinni.... Volgende keer willen we wel weer een showtje hè Je hebt toch ook gewoon in het wetsuit gevaren Marvin of niet? Was het goed te doen of viel het tegen qau kou?
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Was super. Heb m'n spray suit voor t eerst getest. Echt heerlijk. Geen seconde koud gehad! Alleen voor m'n handen moet ik iets beters verzinnen. Dan ben k klaar voor de volgende winter! Ik post nog wel n link met waar het te krijgen is!
|
|
|
|
LF Ruud
|
Ik kijk vanmiddag nog wel ff aan het is nu nog -2 @mirns dan is de chill -8.9 dus KOUD
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik ga zoiezo niet, ik kijk net onder mijn auto en er liggen een paar druppels olie onder. Het zal wel niet erg zijn en ik kan eventueel ook de auto van mijn ouders pakken maar ik sla toch mooi over met de temperatuur.
Ga ik vandaag maar voor school aan de gang en dan offer ik van de week wel een dag op. Het eind van de week is het ook wat warmer als het goed is.
|
|
|
VincentC
|
Kkkoooouud! Vanaf volgende week kunnen we weer knallen met normale temperaturen.. Ik heb vanachter zelfs gedroomd dat ik aan het kiten was zonder schoentjes en handschoenen aan.. Dan weet je dat t tijd wordt voor een goede sessie
|
|
|
PieNO
|
HAHA..Na die mooie kitesessie van gisteren dacht ik vanmorgen effe mijn schoentjes buiten te zetten om te drogen. 2 uur later kwam ik erachter dat het vroor. Direct mijn schoentjes maar weer binnen gezet. Het waren net klompen. Keihard van het ijs. Wel handig om brutale duitsers tegen de schenen te trappen.
|
|
|
LF Ruud
|
Ik ga vandaag maar niet ik heb er trouwens wel zin in als ik nu buiten kijk met het zonnetje maar de tempratuur is Kl@te volgende week maar weer
|
|
|
|
VincentC
|
Manmanman, krijg het serieuswaar al koud als ik ernaar zit te kijken haha
|
|
|
Idefixe
|
Eind volgende week weer zuidwest / west windje met temp in de buurt van de 10 Gr. Da's het betere werk
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Wordt er morgen nog gevaren?
|
|
|
|