kiteboy
Gast
|
Wrm duurt langer dan?
|
|
|
robin..
|
Ik ben vandaag 2 euro verloren
|
|
|
Joosdo
|
Wil je niet nog meer depri maken, maar op kiteforum waren er al wel wat mensen met two pump problemen... Kinderziektes? Zou lullig zijn. Misschien moet je je ook maar eens achter de naaimachine wagen OZ, als je dat op de zelfde manier op pakt als je boards Mzzl Joost
|
|
|
Shadowstorm
|
Hé OZ, wat zeur je nou je hebt helemaal geen tijd meer om te kiten met al dat vrouwelijks schoon thuis!
|
|
|
hendrik@zwin
|
shit dan komt de mijne ook later binnen
|
|
|
Shadowstorm
|
Nee Oz vind het balen voor je zker nu je weer lekker kan varen met je knie, misschien tijdelijk een demo vragen aan de shop
|
|
|
vottens
Geen avatar
|
Ik krijg ze ook pas de 3e week van maart binnen :< Maar dat maakt het weer des te leuker wanneer ze er zijn
|
|
|
drifter
|
zondag eentje gezien op de slufter, een 10m
|
|
|
-Cedric-
|
Misschien beter zo, misschien zijn ze al die defecten aan de 2-pump aant aanpakken bij North zodat jij geen problemen krijgt. Hoop ik voor jou iig. Ze komen wel.
|
|
|
|
oz
|
Kijk! daar word ik toch weer vrolijk van!! Kreeg net een mailtje van 1 van de mannen van Kubus, het schijnt zo te zijn dat de lading Rhinos de 13e van deze maand in Rotterdam aankomt...dan nog ff door de douane, en dan liggen ze hopelijk de week er na in de shops Thx voor de link met de reviews..die had ik zelf nog niet gevonden! Goede reviews van de R7...ik heb een ook een klein trosje onderweg, 14-10-7m besteld Kan niet wachten......
|
|
|
dimmie
|
he gasten welke maat kite's hebben jullie besteld en wat wegen jullie?????? ga binnekort ook bestellen vandaar de intresse dimmie
|
|
|
oz
|
FF zitten googlen...engeland. duitsland en frankrijk hebben ze al in stock...alleen in het kikkerlandje waar het meest gekite wordt niet???????
OZ
|
|
|
hendrik@zwin
|
@ dimmie 12 meter R7 en 63 kg heb ook nog een ss fuel 7 uit 04 liggen @OZ niet zagen he in belgie liggen ze ook nog niet
|
|
|
drifter
|
komt misschien omdat die duitsers meer afzet hebben omdat iedereen ze spullen daar haalt
|
|
|
vottens
Geen avatar
|
@dimmie Ik weeg 75 kilo heb een nobile 666 126. Kheb een 12 en een 9 R7 besteld. Moet ik vanaf een knoopje of 12-13 kunnen varen.
grz Vincent
|
|
|
globe
|
nee, dat komt omdat North zelf de distributie doet in Duitsland... En dus zichzelf voorrang geven?
|
|
|
RH
|
12-13 knopen moet zeker goed kunnen met de 12. Ik vaar met 12 knopen ook al met een Rebel 12 en weeg zo'n 82 kg en ik weet uit ervaring dat de R7 10 ongeveer even hard trekt als de Rebel 12.
Ik zie ook dat iemand een 14 heeft besteld. Wat voor een olifant ben jij?? Waarom zou je in godsnaam een R7 14 willen hebben? Kan nooit lekker varen. Waarschijnlijk vergelijkbaar met een 18 of 20 meter C kite. Gelukkig heb je de 10 ook nog..
|
|
|
Powered_by_north
|
Kijk! daar word ik toch weer vrolijk van!! Kreeg net een mailtje van 1 van de mannen van Kubus, het schijnt zo te zijn dat de lading Rhinos de 13e van deze maand in Rotterdam aankomt...dan nog ff door de douane, en dan liggen ze hopelijk de week er na in de shops Thx voor de link met de reviews..die had ik zelf nog niet gevonden! Goede reviews van de R7...ik heb een ook een klein trosje onderweg, 14-10-7m besteld Kan niet wachten...... Mooi zo. Daar zitten die van mij ook bij dan (14-10)! Alleen hoop ik wel dat die boot de haven in komt met al die stakingen van die Smit sleepdienst...
|
|
|
|
hendrik@zwin
|
nu de 13e kwamen ze binnen we zijn vandaag de 14e liggen ze al in enkele shop's ? let me know
|
|
|
oz
|
Inderdaad mannen, als het goed is zijn ze vandaag in Rotterdam aangekomen. Nu nog ff door de douane, naar Kubus...en dan naar de shops. Reken er dus maar niet op dat het deze week nog gaat gebeuren...ik hoop eind volgende week! Grtz Ozzie.
|
|
|
Powered_by_north
|
Heb je dat bevestigd gekregen dat ze nu zijn aangekomen? Mijn shop wist nog van niets en bij Kubus wilde ze niets zeggen. Keep us posted please!
|
|
|
dimmie
|
allemachtig wat duur het lang voordat ze in de winkels liggen heb iemand al info of ze er zijn of zelfs al nieuwe rhino's hebben wordt nu echt tijd kan niet meer wachten
|
|
|