Kiten zaterdag, waar??

Tweekske

Maart 08, 2007, 19:34:48
edit2Rapporteer  
He Mensen,

Ik wilde zaterdag gaan kiten maar heb op het moment nog geen vervoer. Is er misschien iemand die nog een plekje over heeft in de auto waar ik mee mee kan rijden? Een vergoeding voor de benzine is uiteraard geen probleem. Ik kan met de trein overal komen, dus als ik ergens op een station opgehaald zou kunnen worden is dat ideaal! Ik woon in Eindhoven, dus als het een beetje in het zuiden aan zee kan is dat handig.

Ik ben een beginnende kiter en wil een beetje op weg geholpen worden met het kiten. Ik heb wel al mijn eigen spullen, heb een 14 en een 10. De 10 is op het moment nog lek, maar probeer ik voor zaterdag wel gemaakt te hebben als ik met iemand mee kan. Aan de windverwachtingen te zien zou ik (80kg) met die kites zaterdag kunnen kiten volgens mij.

Ik heb afgelopen zomer 2 lessen gehad en verder redelijk wat vliegeruren gemaakt in de winter op een veldje. Verder heb ik nog niet op mijn board gestaan, dus wil nu zo veel mogelijk gaan oefenen om in de zomer lekker te kunnen knallen. Ik heb een 5mm pak, schoentjes en een cap, dus kou is niet erg.

Hoop dat ik zaterdag met iemand mee kan.

Groetjes,

Peter
Micky

Antwoord #1 Maart 08, 2007, 20:02:56
edit2Rapporteer  
Hee Peter,

wij gaan vaak naar Oostvoorne. Ik weet niet hoe de treinverbinding vanuit Eindhoven hier naar toe is maar oppikken van het station kan altijd.
Mark-Fizzer

Antwoord #2 Maart 10, 2007, 03:09:27
edit2Rapporteer  
Wat heb je toch een groot hart hè Micky... Fijne gozer.
LEAF

Antwoord #3 Maart 10, 2007, 04:02:46
edit2Rapporteer  
Het wordt weer Brouwersdam loser
Dre

Antwoord #4 Maart 10, 2007, 05:07:33
edit2Rapporteer  
Morgen ga ik naar de autoplaya. Het is voor mij weer 3 mnd geleden (huilen_kitesmiley)dus het zal wel weer een beginners waterstart worden schater.
Ik hoop dat er nog wel anderen gaan. Rond 12 ben ik er.
Later
Merc
Gast
Antwoord #5 Maart 10, 2007, 05:59:26
edit2Rapporteer  
same for me
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.