Darkwing
Gast
|
Eddy Jansen (grinnik_kitesmiley)
Vertelde hij net, verder weet ik het niet...
|
|
|
Alferink
|
Thomas en Dennis ook geloof ik, k weet hun nick's ff niet. Verder zou ik beachrep kunnen worden.
|
|
|
DENNS
|
Thomas en Dennis ook geloof ik, k weet hun nick's ff niet. Verder zou ik beachrep kunnen worden. ja ik kreeg die key-rider positite aangeboden.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Sjaak Trekhaak- homespot Tjeuke meer. Gerrie Kopstoot- Homespot Noord Aa Bas v Toor- homespot Bouwputmeer.
|
|
|
lucash
|
k kan ook beachREP worden (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
DENNS
|
Sjaak Trekhaak- homespot Tjeuke meer. Gerrie Kopstoot- Homespot Noord Aa Bas v Toor- homespot Bouwputmeer.
..
|
|
|
JTP_Joost
|
deze waren enkele weken geleden benaderd door OR en varen inmiddels met de Diablo's als key-rider
Joost Pronk: Monster/Ter Heijde Rieuwert stolk: Slufter/brouwersdam
|
|
|
VincentC
|
Zo te lezen is half Nederland teamrider?
|
|
|
kitestertje
|
ik kon ook beach REP worden
|
|
|
TtHoM@s
|
ik kreeg de key-rider posietie aangeboden maar ben er nog even over aan het denken
|
|
|
Stanley
|
Is key-rider hetzelfde als beach REP?
|
|
|
kitestertje
|
nee, als key-rider krijg je meer kortign en zit je volgens mij echt in het ocean rodeo team ofzo.. er zijn er iig minder van
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Zo fout jongens.... denk is na!
|
|
|
Stanley
|
verklaar eens nader?
|
|
|
VincentC
|
verklaar eens nader? Dat spreekt voor zich
|
|
|
Buur
|
Wie is gerrie kopstoot dan hahaha als homespot het NoordAa... daar wordt je vrolijk van... haha zegt een ex-zoetermeerder, die daar is begonnen met kitesurfen
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Zeker een slimme zet van Ocean Rodeo om dit te doen, heel slim! ...
Maar kijk eens naar het niveau van de gemiddelde rider dan, de ene is met een backroll bezig en de andere kan net varen..
|
|
|
kitertjuh
|
het gaat hun meer om mee rkites in de lucht. Daarom is het niveau niet zo belangrijk. Kijk je naar SS dan moet je ECHT goed zijn wil je er in komen want daar zijn er toch al genoeg van.
|
|
|
plaaggeest
|
@ tom Is niet helemaal waar wat jij zegt..Degene die key riders zijn geworden. Zijn wel specifiek geselecteerd en zijn niet zomaar uitgekozen. Er zijn inderdd een aantal beach reps waarvan het niveau niet heel erg hoog is. Van hun word gewoon verwacht dat ze lekker positief met het merk aan de slag gaan. De beach reps zijn niet te vergelijke met de key riders. Bij deze hoop ik jullie wat meer duidelijkheid te geven!
|
|
|
Wouter
|
inderdaad. De KEYriders zijn over het algemeen riders die wel degelijk een goed niveau hebben. Er zit een enkele bij die misschien niet direct in wedstrijden mee doen maar die dan met een ander voorstel kwamen die ten goede zou komen aan de exposure. Het aantal KEYriders posities hebben inderdaad een limiet en zijn enkel vergeven aan die personen waarvan wij vonden dat zij een echt goede motivatie hadden. Niet iedereen hoeft de ene HP na de andere te paasen. Het gaat ons erom dat we gewoon een gezellige club riders bij elkaar brengen die goede exposure geven aan het merk zodat we kunnen gaan werken aan een marktaandeel die de producten verdienen. Ja we doen het misschien een tikkeltje anders dan wat we tot op heden hebben gezien maar is dit dan gelijk fout?
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Wat is er dan zo fout aan Tom? Als Ocean Rodeo en de 'teamriders' er tevreden mee zijn, zie ik het probleem niet.
Veel mensen die goedkoop hun kite's kunnen kopen en Ocean Rodeo ook ook tevreden omdat je die kite's binnenkort een stuk vaker gaat zien op het water.
Zijn er ook mensen in Nederland die 100% worden gesponsord door Ocean Rodeo?
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Het gaat meer om het feit, dat er ook mindere mensen zijn gesponsord die wat minder kunnen varen. Dit zijn dus wel de mensen die het aanspreek punt zijn voor Ocean Rodeo, dit kan wel tegen ze werken.
|
|
|
frederik
Geen avatar
|
313, heeft wel een punt. Als je op het strand komt en je ziet een paar gozertjes met de ocean rodeo varen, en zij worden gesponsoord maar kunnen nog maar net varen dan is dat natuurlijk niet echt aantrekkelijk om te kopen. Zou ook nog wel leuk worden als iedereen op 08 kite overstapt volgend jaar, staan er in eens 100 diablo's te koop probeer te dan nog maar vanaf te komen. Kan je toch veel beter gesponsoord worden door een groot merk die niet lutraak mensen gaat sponsoren
|
|
|
|