Ocean rodeo riders?

Dylan

Geen avatar

Antwoord #25 Maart 09, 2007, 04:23:40
edit2Rapporteer  
Je noemt ze teamrider, geeft ze wat korting en ze zijn meteen koopgeil
Passie

Antwoord #26 Maart 09, 2007, 04:26:54
edit2Rapporteer  
Ik ben het wel een beetje eens met Tom ( 313).
Ik had me ook aangemeld.
En kreeg een email terug. En het bleek dat er nog 20 man ofzo dezelfde email terug hadden gehad. Dat de keyrider team al vol zat. Maar dat er nog wel wat van die mannen in Canada af te peuteren was ofzo... Ik denk dan. Laat dat beach ding zitten. En doe alleen maar key, desnoods met meeer %. En neem de mensen die het ook echt kunnen. Als iemand een backloop crasht. En zich zelf wel teamrider noemt van OR. Staat raar hoor geloof me,

Jongens (meisjes) die wedstrijden varen zijn veel effectiever om het merk te promoten dan beginners die allemaal op oostvoorne elkaar voor de voeten vliegen met OR kites. Er zijn genoeg mensen in Nederland die alle spots wel afstruinen, en wedstrijden ook. En die nog geen sponsoor hebben. Maar het nivo hoger hebben dan s-bend enzovoort.

Ik zeg het alleen maar voorderest ziet OR er goed uit:). en zou ik ze zeker een keer willen testen
Slis

Antwoord #27 Maart 09, 2007, 05:09:27
edit2Rapporteer  
noord aa als homespot,
die moeten we dan wel kennen buur
(ik kite overigens nooit meer op noord aa... listige spot
en vaak is de wind dan ook perfect voor op scheef)

iedereen gefeli die is geselecteerd  ThumpsUp
benjamin
Gast
Antwoord #28 Maart 09, 2007, 05:43:19
edit2Rapporteer  
slis top eindelijk een positieve reactie

ik vindt het top van ocean rodeo.
dat ze mensen die positief tegen de sport aankijken
een goede kans geven.  der is al genoeg negatief geburen
gewoon een leuke vernieuwende actie van or,
je gaat toch ook geen kite kopen omdat ruben of randy der zo goed
mee varen die gasten doen het nog goed met een komo zak.
der zijn dit jaar op  het nk ook mannen geweest die de 1 meter hoge branding
niet konden trotseren. maar het gaat er natuurlijk om dat je plezier heb en snel progressie boekt
dan is het toch mooi meegenomen dat OR je hier mee helpt
vindt je het niks doe je het niet.

barry
Darkwing
Gast
Antwoord #29 Maart 09, 2007, 05:59:17
edit2Rapporteer  
Zou ook nog wel leuk worden als iedereen op 08 kite overstapt volgend jaar, staan er in eens 100 diablo's te koop probeer te dan nog maar vanaf te komen.

Er staan toch ook altijd 100 raven's, 150 torches en 150 fuels aan het einde van het jaar te koop? Stel dat Ocean Rodeo wat 'beter' in de kite markt in Nederland komt, en geen B-merk meer is, krijg je die kites echt nog wel verkocht.

Ik vraag me af hoe veel van de mensen die gemailt hebben en een mailtje terug hebben gekregen, ook daadwerkelijk de Ocean Rodeo kite's (met korting) kopen. Volgens mij valt dat nog wel mee.
kitertjuh

Antwoord #30 Maart 09, 2007, 05:59:48
edit2Rapporteer  
Ik zeg niet dat ik het geen goede actie vind. Zelf ben ik er zo ook aan gekomen (grinnik_kitesmiley)

Maar wat 'eigenlijk' beter zou zijn is, een teamrider zoeken om hoe hij is. en door een mailtje te sturen weet je dat niet. Ik ken zat mensen die op hanglos, kitehigh hele goede kiters zijn maar in het echt loser.

Wat Catapult binnekort gaat doet(jaa die moet ook nog een 07 team beneluxe hebben Joepie) Wij organiseren een soort test dag. En iedereen die denkt in het team te komen kmt langs. test de kites en als ze er te vreden over zijn dan doen ze mee in de  'contest'. We laten die mensen dan (bijv) 15min varen met een kite naar keuze van catapult (Hawk,joker,katana) daarna gaan we een gesprek met ze voeren. En dan heb je een heel duidelijk beeld van die persoon. En dan kun je zeggen ik wil 5 mensen specefiek voor wedstrijden (dus niveau) en een paar mensen meer voor de promotie etc

Dit zelf vind ik een erg goede manier van 'teamrider' zoeken. Zo heb je ook mensen die een 'hart' voor het merk hebben en achter catapult staan en er niet alleen mee varen voor prijs en om te kunnen zeggen ik ben teamrider (grinnik_kitesmiley).

(kitehigh_kitesmiley)Dus mensen binnen kort meer info about Catapult benelux team Joepie
benjamin
Gast
Antwoord #31 Maart 09, 2007, 06:16:00
edit2Rapporteer  
dit heeft ocean rodeo ook gedaan met hun keyriders, en promotie is een stuk meer dan wedstrijden varen wat je zegt hart voor het merk
daar draait het om.
ieder zijn ding
en het woord teamrider is misschien niet in alle gevallen op zijn plek

suc6 met het zoeken van jullie teamrider

tom_beul
Gast
Antwoord #32 Maart 09, 2007, 14:28:24
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik zeg niet dat ik het geen goede actie vind. Zelf ben ik er zo ook aan gekomen

Citaat
Wat Catapult binnekort gaat doet(jaa die moet ook nog een 07 team beneluxe hebben ) Wij organiseren een soort test dag. En iedereen die denkt in het team te komen kmt langs. test de kites en als ze er te vreden over zijn dan doen ze mee in de  'contest'. We laten die mensen dan (bijv) 15min varen met een kite naar keuze van catapult (Hawk,joker,katana) daarna gaan we een gesprek met ze voeren. En dan heb je een heel duidelijk beeld van die persoon. En dan kun je zeggen ik wil 5 mensen specefiek voor wedstrijden (dus niveau) en een paar mensen meer voor de promotie etc

Wat ben je nou, Catapult of Ocean Rodeo..

Nou jongens ik heb het beste met jullie voor en gefeliciteerd! Mag het een grove kite seizoen worden!

P.S

Citaat
Je noemt ze teamrider, geeft ze wat korting en ze zijn meteen koopgeil

Grove gezegd heeft hij gelijk  (sealedlips_kitesmiley)
Marten

Antwoord #33 Maart 09, 2007, 15:51:54
edit2Rapporteer  
net als wat passie zegt, ik heb ook gewoon maar een mailtje gstuurd om te kijken wat de deal inhield.

krijg je een mailtje trug dat de key riders al vol zaten en dat voor mij wel een uitzondering gemaakt kon worden. hoorde een uurtje later dat bijna iedereen zo'n mailtje heeft gekregen.

zowieso vond ik de deal toch niet aantrekkelijk, maar volgens mij kijken sommge knullen met ronde ogen naar dat ze voor hem een uitzondering willen maken.....

Wouter

Antwoord #34 Maart 09, 2007, 16:17:24
edit2Rapporteer  
Er is in eerste instantie geselecteerd wie naar aanleiding van zijn/haar voorstel in aanmerking zou komen voor een KEYrider positie. Ja uit zoveel mail is de eerste mail die jullie van mij terug hebben gehad grotendeels een standaardmail. Het kost me inmiddels al 3 dagen 16 uur per dag om iedereen persoonlijk te woord te staan.

Er staat geen onzin in want inmiddels zitten die KEYrider posities ook echt vol. We hebben een leuke enthousiaste groep mensen die wel degelijk een goed rider niveau hebben en een goede bijdrage kunnen leveren aan de exposure van het merk.

Ik respecteer Tom om zijn mening. Hij heeft geen belangen hierbij en ik vind dat hij over het algemeen een leuke en waardevolle bijdrage levert aan het forum. Marr....Ik snap echt niet wat sommige van jullie bezielt. Enkele van jullie hebben naar mijn mening een hele mooie en vrijblijvende aanbieding gehad. Als je hier niet op in wil gaan dan heb ik hier het grootste respect voor. Als de aanbieding je niet past en je gaat vervolgens zitten zaniken dan nodig ik je uit om bij mij thuis eens even dat te komen bespreken waar je nou zo’n probleem mee hebt.  Krijg je er zelfs een biertje bij.
D.D

Antwoord #35 Maart 09, 2007, 17:04:38
edit2Rapporteer  
Ik had ook gemaild, maar het is alsnog te duur voor me.
Voor het geld dat je daarvoor betaald kun je ook een hele mooie 2e hands kite kopen.
Maarja veel plezier en suc6 met het OR team Joepie
Coen2000

Antwoord #36 Maart 09, 2007, 17:34:06
edit2Rapporteer  
of een nieuwe in duitsland haha , maar wouter, je hoeft je niet verder te verantwoorden hier hoor Wink
Emiel

Antwoord #37 Maart 09, 2007, 17:34:59
edit2Rapporteer  
ik vind het zeker een goeie en slimme aktie. Wat namelijk vaak zo is is dat mensen die op zoek zijn naar een sponsor en niet kunne vinden de motivatie verliezen. Als je ze dan korting geeft zodat ze die nieuwe kites kunnen kopen en dus gesponsort zijn gaat de motivatie vaak met een enorme sprong vooruit en dus de prestaties van de rider ook. Je zult zien dat deze gasten aan het eind van dit seizoen enorm vooruit zijn gegaan, dankzij OR. DIKKE TOP GASTEN!!
Emiel

Antwoord #38 Maart 09, 2007, 17:35:49
edit2Rapporteer  
@maarten maar die kan je niet 3e hands verkopen voor de prijs die je voor die OR nog zou krijgen, beetje vooruit denken kan geen kwaad Wink
Wouter

Antwoord #39 Maart 09, 2007, 17:58:01
edit2Rapporteer  
@GK je hebt gelijk. Het is per slot van rekening mijn bedrijf... Het is meer een beetje zo dat je hier je stinkende best zit te doen voor iedereen en dan van een enkeling gezeik als dank terug krijgt. Daar komen bij mij wel wat emoties bij los. Ik ben ook maar mens.

@ Emiel. Bedankt voor de hart onder de riem. Jij snapt tenminste de insteek. Heel veel succes met trainen. we hopen nog veel van je te zien!

Over en Uit

Wouter
Marten

Antwoord #40 Maart 09, 2007, 20:49:16
edit2Rapporteer  
@ wouter, ik kan best begrijpen dat je een standaard mail maakt voor degene die in aanmerking komt voor keyriders positie.
maar zou jij het zo gaaf vinden als je een mail krijgt waarin wordt gezegt dat 5 tal key riders vol zitten en dat er speciaaalll voor JOUW een uitzondering gemaakt kan worden...

ik zat eerst te glunderen van oh wat gaaf speciaal voor mij!!! (ook overdreven)
slimme zet hoor.
later kreeg ik dus te horen dat iedereen zo'n mail kreeg.

misschien is dit dan gezeik.  je had het iig anders kunnen oplossen in je mail...

oke  genoeg gezeik van mij.  :Smiley
ik wens je verder succes met het OR team. ThumpsUp
Coen2000

Antwoord #41 Maart 09, 2007, 20:55:33
edit2Rapporteer  
@ wouter, ik kan best begrijpen dat je een standaard mail maakt voor degene die in aanmerking komt voor keyriders positie.
maar zou jij het zo gaaf vinden als je een mail krijgt waarin wordt gezegt dat 5 tal key riders vol zitten en dat er speciaaalll voor JOUW een uitzondering gemaakt kan worden...

slimme zet hoor.

ThumpsUp

niet zo zeuren..als je een beetje reeel nadenkt had je dat zelf ook wel kunnen bedenken, wouter stuurt gewoon een algemene mail met een "persoonlijke"tintje, bij wijze van spreke.

dus topic kan beter gesloten worden, want veel meer positieve reacties lijken er toch niet meer te komen.
Idefixe

Antwoord #42 Maart 09, 2007, 21:41:45
edit2Rapporteer  

slimme zet hoor.

ThumpsUp

niet zo zeuren..als je een beetje reeel nadenkt had je dat zelf ook wel kunnen bedenken, wouter stuurt gewoon een algemene mail met een "persoonlijke"tintje, bij wijze van spreke.

dus topic kan beter gesloten worden, want veel meer positieve reacties lijken er toch niet meer te komen.
Onzin om nu maar het topic dicht te gooien. De actie van OR op zich is natuurlijk best wel goed. Een aantal mensen krijgt gewoon de kans om tegen een behoorlijke korting met OR te gaan varen. Je mag daartegenover best wel kritisch zijn als er ( onterecht) de indruk wordt gewekt dat het gaat om "uitzonderingen" . Het is dan alleen maar een goede zaak dat mensen hier met een beetje "tegengas"reageren.
KITE ANGEL

Antwoord #43 Maart 10, 2007, 00:01:32
edit2Rapporteer  
Hee hallo daar allereerst Wouter Superbedankt voor de keyrider positie ik ben er echt
superblij mee dat wordt weer lekker knallen dit jaar met een nieuwe set Ocean Rodeo
Diablo's  ThumpsUp  ThumpsUp . Maar eerst maar die aviator aanpassen  (grinnik_kitesmiley)
Voor iedereen die bij Ocean Rodeo een positie heeft gekregen gefeliciteerd !!!
En checken mekaar zekers op of boven het water  (grinnik_kitesmiley)
En Martijn en Emiel ik check jullie zondag dudes

HAHAHA KNALZE

GGRRTTZZ Eddy
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.