depower koord beschermen!

100%-DINGES-®!!!!!!!!

Maart 09, 2007, 02:50:49
edit2Rapporteer  
ik wil ter bescherming 'n stukje krimpkous over m'n depower en 5th heen doen!
ik zat bij www.conrad.nl tekijken,
maar welke maat moet ik hebben???
iemand enig idee???
gaat om 'n shift bar(van naish)
of kan ik beter iets anders gebruiken en waar kan ik dat dan halen???
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Maart 09, 2007, 02:54:37
edit2Rapporteer  
Gewoon je depowerkoord in gesmolten kaarsvet dopen. Zit nu al tegen de 30x gebruik aan en heb nog geen zware slijtage aan mn depowerkoord. Het beste is wel om dit gelijk de 1e keer doen ipv achteraf.
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #2 Maart 09, 2007, 03:00:39
edit2Rapporteer  
Gewoon je depowerkoord in gesmolten kaarsvet dopen. Zit nu al tegen de 30x gebruik aan en heb nog geen zware slijtage aan mn depowerkoord. Het beste is wel om dit gelijk de 1e keer doen ipv achteraf.
hoe heb je dat gedaan dan???
met 'n brandende kaars er boven???
Evan
Administrator

Antwoord #3 Maart 09, 2007, 03:03:00
edit2Rapporteer  
Pannetje met water vullen, daarin een blikje met kaarsvet doen en smelten maar> als t gesmolten is kun je gewoon je koord erin dopen zonder bang te zijn dat ie smelt (kaarsvet is dan maar maximaal 100gr)
globe

Antwoord #4 Maart 09, 2007, 03:04:12
edit2Rapporteer  
NIET gaan kloten aan je bar. Als je krimpkous, rubber slang of weet ik veel om je depowerkoord gaat doen werkt het geheel niet meer. Sturen en depoweren is dan in één keer een hele lastige combi.

Ga even naar een surfwinkel (golfsurf) en scoor daar surfwax. Neem wel 'warm' anders smelt de boel en krijg je 1 grote plakbende als je bar in de zon ligt.

Verder slijt een naishtouwtje niet echt snel hoor.
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #5 Maart 09, 2007, 03:06:48
edit2Rapporteer  
NIET gaan kloten aan je bar. Als je krimpkous, rubber slang of weet ik veel om je depowerkoord gaat doen werkt het geheel niet meer. Sturen en depoweren is dan in één keer een hele lastige combi.

Ga even naar een surfwinkel (golfsurf) en scoor daar surfwax. Neem wel 'warm' anders smelt de boel en krijg je 1 grote plakbende als je bar in de zon ligt.

die van me tykoon was zo door!!
Wouter

Antwoord #6 Maart 09, 2007, 03:16:26
edit2Rapporteer  
Melvin, Krimpkous is niet sterk genoeg. binnen een uur kapot en dan heb je 1 grote zooi. Of sleeven met goede tube of lekker waxen met bijvoorbeeld kaarsvet.

Grtz,

Wouter
NIELZZZZ

Antwoord #7 Maart 09, 2007, 03:33:53
edit2Rapporteer  
je moet gewoon zorgen at als je water ingaat m even in water doopt ik vaar gewoon een jaar met e depowerkoord  ThumpsUp
Evan
Administrator

Antwoord #8 Maart 09, 2007, 03:40:40
edit2Rapporteer  
je moet gewoon zorgen at als je water ingaat m even in water doopt ik vaar gewoon een jaar met e depowerkoord ThumpsUp

Een jaar zegt helemaal niks, de een vaart 10x in een jaar en krijgt hem natuurlijk niet kapot terwijl de ander 100x gaat en hem meerdere keren moet vervangen.
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #9 Maart 09, 2007, 03:43:30
edit2Rapporteer  
je moet gewoon zorgen at als je water ingaat m even in water doopt ik vaar gewoon een jaar met e depowerkoord ThumpsUp

Een jaar zegt helemaal niks, de een vaart 10x in een jaar en krijgt hem natuurlijk niet kapot terwijl de ander 100x gaat en hem meerdere keren moet vervangen.
psies!!!
ik ben duidelijk van het laatste soort!!!
en vind het bovendien erg lastig als ik aan het water ben om dan m'n spullen niet voor elkaar te hebben!
Gwensio

Antwoord #10 Maart 09, 2007, 03:43:59
edit2Rapporteer  

uhm f-one heeft ut standaard;)

maar ik zou ook een krimpkous doen want dan blijf je aan de gang ik zou eerder een hard slangetje gebruiken

100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #11 Maart 09, 2007, 03:48:18
edit2Rapporteer  

uhm f-one heeft ut standaard;)

maar ik zou ook een krimpkous doen want dan blijf je aan de gang ik zou eerder een hard slangetje gebruiken

en waar kan ik dat(liefst online)kopen en welke maat moet ik hebben??
Gwensio

Antwoord #12 Maart 09, 2007, 03:58:32
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=6324.0

hier staat ook nog wat nutige info

waar je kan halen...

hmmm weet ik zoo niet

maar het moet in ieder geval een beetje een harde buitenkant hebben als je gewoon zo tuin/luchtslang doe heb je heel veel weerstand!
yum
Gast
Antwoord #13 Maart 09, 2007, 16:03:50
edit2Rapporteer  
We hebben bij de bar van Fone 2006 impact een stuk coaxiale kabel erom heen gedaan en werkt perfect ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.