Alferink
|
IJs?? Schaatsen?????
Ik zie schoenen, met iets eronder.
Hoe werkt dat?
|
|
|
Jolien.
|
my niet gezien.. 1x valle en je kan gelijk voor een kunstgebitje gaan. no way
|
|
|
martijn
|
is juist louw:)
|
|
|
Azrael
Gast
|
my niet gezien.. 1x valle en je kan gelijk voor een kunstgebitje gaan. no way
Seconded........lijkt me ook helemaal niks......veeeeeeel te hard.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Hoop het niet, laten de winters maar steeds warmer worden.
Moeten nog meer auto's op de weg krijgen, de Co2 uitstoot verhogen, overal drijfgas in doen, verplicht 6 kinderen per gezin zodat er in de toekomst meer vervuilt gaat worden en de winters warmer.
|
|
|
Morres
|
Ik ben gek op ijs, pistache, citroen ijs, heerlijk Dat schaatsen ken ik niet.....
|
|
|
martijn
|
sgaatsen is louw, en omdat gewoon is een x te doen lijkt mij wel wat:) en daarna gewoon weer warm 10 grade dat hard, je ben tog een kiter dus een bikkel, die kan wel tege un stootje;)
|
|
|
Simon 555
Gast
|
sgaatsen is louw, en omdat gewoon is een x te doen lijkt mij wel wat:) en daarna gewoon weer warm 10 grade dat hard, je ben tog een kiter dus een bikkel, die kan wel tege un stootje;) WTF???? Leer Nederlands!! Of zit je op de PABO?? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Azrael
Gast
|
'k Heb er ook wel eens wat van gezegd van dat taalgebruik. Het leest zo ontiegelijk traag omdat je steeds alles moet vertalen naar iets wat wel begrijpelijk is.
|
|
|
Simon 555
Gast
|
precies, storend! en als je dus niet eens k u t aan elkaar kan schrijven, zonder dat de site dit veranderd in NIKS?!?!?! (moet je maar eens proberen)dan kan dit hyperintelligente systeem ook wel een spellingscontrole eroverheen gooien,..?
Is dat echt zo? Da's niks!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Geen
|
dat ijs zal inderdaad nog wel evene wachten zijn jah:P ik was twe eweken geleden op wintersport toen ik aankwam d8 ik eerder aan mijn komende zomervakantie naar mexico, het was verd*mme 41 graden op de thermo meter. lekker mn zwembroek aangedaan en zitten verpieteren, overigens wel nog kunne boarden:P grtz.
|
|
|
|
martijn
|
okej dudes kzal de volgende keer, normaal nederlands typen
|
|
|
martijn
|
en trouwens geen pabo, Havo
|
|
|
Arnie26736
|
Ik hoop dat het nog een keer gaat gebeuren, net zoals snowkiten, wil ik ook nog wel proberen !
|
|
|
lennart
|
hahaha als je op je bek gaat en je kite blijft druk houden stop je niet eerder met glijden todat je aan het eind van het meer bent
|
|
|
Passie
|
Moeten nog meer auto's op de weg krijgen, de Co2 uitstoot verhogen, overal drijfgas in doen, verplicht 6 kinderen per gezin zodat er in de toekomst meer vervuilt gaat worden en de winters warmer.
jaa,, en dan allemaal 2 auto's per gezin weer. Hoppateee. tropisch nederland:) super idee
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
jaa,, en dan allemaal 2 auto's per gezin weer. Hoppateee. tropisch nederland:) super idee ja allemaal harstikke leuk voor ons natuurlijk, maar als ik later kinderen krijg, krijgen die kinderen wel problemen met de natuur en ademen enz. dat weer minder
|
|
|
Arnie26736
|
tegen die tijd is er wel weer wat op uitgevonde
|
|
|
Passie
|
ja hallo, dan ben jij 'r toch al nie tmeer. BOEIEND:)
|
|
|