Kite gestolen te Workum > Help!

® € M © 0

Berichten: 406
Antwoord #25 Maart 12, 2007, 04:00:22
edit2Rapporteer  
ze kunnen gewoon niks zelf betalen
Emma

Berichten: 624
Antwoord #26 Maart 12, 2007, 04:27:25
edit2Rapporteer  
echt gewoon vies dat ze dat doen
Gj

Berichten: 1472
Antwoord #27 Maart 12, 2007, 04:28:24
edit2Rapporteer  
Ik weet dat je hier nu nix aan hebt want het is gewoon K.. dat je kite gejat is...

MAAR  loser wanneer de kite niet opgeblazen uit de vouwcaravan gejat is dan valt dat onder je inboedelverzekering en moet je dus ff aangifte doen van diefstal en kun je waarschijnlijk je gestolen kite (minus eigen risico) claimen bij de verzekering... Lees anders eerst ff je polisvoorwaarden goed door voordat je aangifte gaat doen want dan weet je gelijk wat de mogelijkheden zijn....
Succes  ThumpsUp

klopt dat doe ik ook maar het is gewoon erg debiel dat mensen zo iets doen? Maar daarvoor ook al incident met een duitser, die gast vliegt zo zijn kite terug waardoor mijn kite door zijn powerlijnen heen gaat, echt. wat een pechdag was dat. Maar die kite daar baal ik nog het meest van, gewoon uit de caravan gejat ze zouden zich moeten schamen.
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #28 Maart 12, 2007, 04:28:44
edit2Rapporteer  
balen man!
ik d8 dat workum nog wel veilig was maar daar kom je dan toch wel weer hard van terug!!!
khoop dat je m terug krijgt
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #29 Maart 12, 2007, 04:43:56
edit2Rapporteer  
Klote man!
Maar marktplaats enz komt hij waarschijnlijk toch niet op te staan( zo dom is de dief toch niet? (sealedlips_kitesmiley))
Hopen dat er met sticked niks gejat word... ThumpDown
royboy

Berichten: 182
Antwoord #30 Maart 12, 2007, 05:03:11
edit2Rapporteer  
wat een vuile flikkers
Azrael
Gast
Antwoord #31 Maart 12, 2007, 05:07:54
edit2Rapporteer  
Klote man!
Maar marktplaats enz komt hij waarschijnlijk toch niet op te staan( zo dom is de dief toch niet? (sealedlips_kitesmiley))
Hopen dat er met sticked niks gejat word... ThumpDown

Gebeurd vaak! Je zult je verbazen!
krullebol

Berichten: 305
Antwoord #32 Maart 12, 2007, 06:10:49
edit2Rapporteer  
Woo das piep hee :S :S hopen dat je hem heelhuids terugvind, is een mooie kite Wink
En mini-me heeft denk ik gelijk over die verzekering al heb ik er met mijn 16 jaar nog niet veel ervaring mee:P Maar waarschijnlijk moet je binnen 24 uur van diefstal aangifte gedaan hebben dus dat zou ik in ieder geval morgen om negen uur 's ochtenedns doen;)
Succes dermee...
kitesurfer2001
Gast
Antwoord #33 Maart 12, 2007, 07:30:32
edit2Rapporteer  
Hey GJ, was dat die duitser met z´n blauw-gele (merkloze) bow???
hOe hA HeNniE

Berichten: 824
Antwoord #34 Maart 12, 2007, 14:16:34
edit2Rapporteer  
Ik weet dat je hier nu nix aan hebt want het is gewoon K.. dat je kite gejat is...

MAAR  loser wanneer de kite niet opgeblazen uit de vouwcaravan gejat is dan valt dat onder je inboedelverzekering en moet je dus ff aangifte doen van diefstal en kun je waarschijnlijk je gestolen kite (minus eigen risico) claimen bij de verzekering... Lees anders eerst ff je polisvoorwaarden goed door voordat je aangifte gaat doen want dan weet je gelijk wat de mogelijkheden zijn....
Succes  ThumpsUp
gaat niet lukken (bij mijn weten);
werkt alleen bij diefstal uit AUTO MET SPOREN VAN BRAAK, en dan tot max eu250,-!!
tis maar dat je t weet..
hOe hA HeNniE

Berichten: 824
Antwoord #35 Maart 12, 2007, 14:18:38
edit2Rapporteer  
OF je moet de vouwcaravan verzekerd hebben, dan maak je mss een kans..maar of ze een kite als inventaris zien???? gewoon proberen.
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #36 Maart 12, 2007, 15:31:14
edit2Rapporteer  
Wat een kansloze actie zeg Sad

Hoop dat je hem terug krijgt !!
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #37 Maart 12, 2007, 17:27:32
edit2Rapporteer  
Ik dacht dat inboedel inderdaad alleen werkt als je aangifte hebt gedaan en er sporen van braak zijn?

Geeft wel weer aan dat we met zn alleen gewoon moeten blijven opletten ook op de spullen van ons medekiters ...

en het strand moeten opruimen
Gj

Berichten: 1472
Antwoord #38 Maart 12, 2007, 18:22:38
edit2Rapporteer  
ja die duitser domme hond. Maar goed, ik ga het gewoon proberen zo aangifte doen, de rest regelt men oom dan wel. en hopen dat ik een beeeeetje geld terug krijg.
e_surf

Berichten: 611
Antwoord #39 Maart 12, 2007, 19:33:42
edit2Rapporteer  
Wanneer kwam je er achter, dat je kite verdwenen was?
Was je toen nog in Workum zelf?
Gj

Berichten: 1472
Antwoord #40 Maart 12, 2007, 20:05:50
edit2Rapporteer  
ja, de wind trok aan dus ik dacht mooi met mijn 13 van het water af pak ik mijn 9, ik loop daar heen pak een tas een 9m was die van Steven ik dacht huh waar is die van mij, ik zoeken zoeken. nergens te bekennen ik bel naar huis om te vragen of hij daar nog was was die niet, ik dacht njaa.. misschien hebben ze verkeerd gekeken, maar toch nog even over het starnd gelopen of ik een tas zag die op die van mij leek maar niets. eenmaal van het water nog een x rond gekeken nog steeds niets. Thuis aangekomen hele huis doorzocht ook niets. En de mensen die met ons mee reden hadden mij tas er ook niet uitgheaald. Maar de caravan was niet op slot we dacht ogh dat kan wel zo. Maar niet dus!
Xstream
Gast
Antwoord #41 Maart 12, 2007, 20:07:03
edit2Rapporteer  
Tis erg vervelend voor je maar je wilt niet weten hoe sommigen met hun spullen omgaan.

Als ik zo is op de slufter rondkijk zie je al te vaak kites compleet nog in de tas zitten EN JA ZE HOREN ERAF TE BLIJVEN, maar je vraagt erom.. heeft niets met buitenlanders te maken er zijn genoeg nederlandse stumpers die hun kans ook grijpen. Je moet gewoon ten allertijde op je zooi letten nogmaals de meeste leggen het zo neer dat het voor het oprapen ligt.

Ja ja voor de mensen die weer komen maar het word ook uit auto's gestolen en al die zooi ook daar ligt het vaak goed in het zicht een autoruitje is er zo uit samen met je kitespullen..

 ListenToMe KARMAAAAAA diegene vliegt dalijk gewoon met die kite ze dood tegemoet  loser
DaanD

Berichten: 602
Antwoord #42 Maart 12, 2007, 21:14:07
edit2Rapporteer  
"Hallo,
ich kann leider kein Holländisch.
Wenn ich aber das richtig mitbekommen habe, hast Du Deinen Slingshot Fuel verloren. Wir haben einen solchen am Samstag abend, als keiner mehr am Strand war, gefunden und sicherheitshalber mitgenommen. Hast Du irgendwelche Details von dem kite, welche diesen Kite als Deiner identifizieren können?
Du kannst mir auch per Email antworten: info@kitedealer.de
Wir können auch in Englisch sprechen, wenn Du kein Deutsch kannst.
Gruß
Bernd
www.kitedealer.de
www.china-kite.de
www.airbrushstyle.de"


Van Hanglos, zou top zijn als dit hem is dus ff contact opnemen!!
Gj

Berichten: 1472
Antwoord #43 Maart 12, 2007, 21:24:26
edit2Rapporteer  
heeeeeeeeeeeeeel apart kep hem namelijk niet uit de caravan gehaald.

direct geantwoord haha.
Tom Kite

Berichten: 480
Antwoord #44 Maart 12, 2007, 21:52:43
edit2Rapporteer  
Owké, daar is de "gestolen" kite dus  :Smiley

Nouja beter in ieder geval dat je hem weer terug krijgt  ThumpsUp van zo'n "domme duitse hond"
globe

Berichten: 1143
Antwoord #45 Maart 12, 2007, 21:56:34
edit2Rapporteer  
Citaat
Maar de caravan was niet op slot we dacht ogh dat kan wel zo. Maar niet dus!

dit vond ik al dom..

maar je kite gewoon op het strand laten liggen is natuurlijk veeeeeel dommer.
patricks

Berichten: 392
Antwoord #46 Maart 13, 2007, 00:11:32
edit2Rapporteer  
Citaat
Maar de caravan was niet op slot we dacht ogh dat kan wel zo. Maar niet dus!

dit vond ik al dom..

maar je kite gewoon op het strand laten liggen is natuurlijk veeeeeel dommer.

En van een ander spullen jatten is nog veeeeeeeeeeeeel dommer
Gj

Berichten: 1472
Antwoord #47 Maart 13, 2007, 00:17:03
edit2Rapporteer  
nou, ik hem hem niet uit de caravan gehaald dus ik heb hem niet op het strand laten liggen, misschien dat andere mensen van onze groep die hebben gepakt maar ik weet het zelf zeker van niet dus dont blame it on me. was gewoon erg pissed dat die weg was.
Tom Kite

Berichten: 480
Antwoord #48 Maart 13, 2007, 00:28:13
edit2Rapporteer  
nou, ik hem hem niet uit de caravan gehaald dus ik heb hem niet op het strand laten liggen, misschien dat andere mensen van onze groep die hebben gepakt maar ik weet het zelf zeker van niet dus dont blame it on me. was gewoon erg pissed dat die weg was.

snap ik, ben wel benieuwd hoe je kite dan op het strand terecht is gekomen, misschien een van je maten ofzo?

Heb je al bericht terug trouwens?
Gj

Berichten: 1472
Antwoord #49 Maart 13, 2007, 00:51:30
edit2Rapporteer  
ja, hij wil specifitcaties, ik heb dat gemailt nu ben ik aan het wachten.. duurt dat lang zeg.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.