kitertjuh
|
board van 128 is SUPER. ligt natuurlijk ook aan je gewicht. maar als je niet te zwaar bent is het een goede maat board. niet te klein en niet te groot. Kleiner zou ik niet nemen(of je moet heel licht zijn)
|
|
|
hifly
|
met een bow geen probleem ...
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
ik heb nog een mooie 128x38 2007 v een strakke prijs
|
|
|
#RemcO#
|
ik weeg 62 kilo.. kitertjuh, denk je dat dit board nog steeds geschikt voor mij is??
|
|
|
jeroen90
|
licht eraan hoe breed die is als die 37 38 breed is kan je er goed mee varen hoor
|
|
|
#RemcO#
|
ik zal is ff kijke
|
|
|
#RemcO#
|
hij is 128 lang en 36,5 breed? denk je dat dit geschikt is voor mij
|
|
|
|
Petteflat
|
Ja is ook het enige wat belangrijk is, de lengte en de breedte. Verder nergens naar kijken. Als lxb maar goed is ben je in no time een pro.
|
|
|
#RemcO#
|
oh en, bye the way, 't is een Brunotti X Pro!!
denken jullie nog steeds dat het een goede keus is????
|
|
|
|
Barrykite
|
ik vaar sinds kort op een pro x 128x38.5 en mij bevalt ie ook goed
|
|
|
wemto
Gast
|
Ik heb gehoord dat de brunotti goede eigenschappen heeft, maar dat sommige mensen hem wat zwaar vinden,
Zelf wil ik ook graag overstappen naar een brunotti pro-x, maar zou geen problemen willen ondervinden met springen, loopen enz.
|
|
|
Morres
|
ja, dat ding weegt een ton man :S
|
|
|
wouterb
|
Ik heb gehoord dat de brunotti goede eigenschappen heeft, maar dat sommige mensen hem wat zwaar vinden,
Zelf wil ik ook graag overstappen naar een brunotti pro-x, maar zou geen problemen willen ondervinden met springen, loopen enz.
Ene Ruben L te N schijnt niet echt nadeel te ondervinden van het gewicht.
|
|
|
M-dull
|
Ruben gebruikt een custom, en zal aangepast zijn, aan zijn condities en zal hoogst waarschijnlijk ook veel lichter zijn
|
|
|
jeroen90
|
maakt gewicht dan zoveel uit?
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
kan jij nog steeds hoog springen met twee emmers met cement rond je voeten?
;-)
|
|
|
hifly
|
2 emmers cement .. tjonge da's wel echt uit proportie getrokken ...
|
|
|
kootsie
|
een keertje goed poepen voor je varen gaat wil ook helpen
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Weet t exacte gewicht van die pro-x niet, maar wel dat ik liever een wat zwaarder board heb dat gegarandeert heel blijft dan een licht board wat je zo verrot springt zoals met die horizon nogal regelmatig gebeurde. 1kg meer of minder merk je echt niet, daar ben je zo aan gewend.
|
|
|
M-dull
|
ik heb gehoord van brunotti scheveningen, dat het gewicht ongveer rond de 3,5 kg lag
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Ik denk dat het board iets te groot is voor jouw gewicht, maar je zal er wel gewoon goed op kunnen varen.
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Ruben gebruikt een custom, en zal aangepast zijn, aan zijn condities en zal hoogst waarschijnlijk ook veel lichter zijn
Denk jij dat? Als je ruben ziet loopen zal hij toch wel een stevig boardje hebben wat ook iets weegt.
|
|
|