Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

Gerard
Gast
Antwoord #11875 September 13, 2009, 11:15:08
edit2Rapporteer  
De windsnelheid 10m. op 13 september 2009, 11:00 uur is 9.2 m/s
De windstoot op 13 september 2009, 11:00 uur is 12.6 m/s


 ListenToMe WAKKER WORDEN!!!

Wijk of IJmuiden, ik weet het nog niet maar het wordt één van die twee.  Undecided ThumpsUp
Eerst ff helpen met stofzuigen enzo.  loser
onderaqua

Berichten: 540
Antwoord #11876 September 13, 2009, 11:28:10
edit2Rapporteer  
Leon sterkte man ziet er goed  die rits op je hoofd wel makkelijk om er exstra geheugen bij te plaatsen. FF rits open en weer upgraden. Je had moeten vrageonden  of er ook geen usb aansluiting bijgezet kon worden.

Het mij ook overkomen ik kopte de tweede dag op onze nieuwe werkplek een themophene ruit aan gruzelementen. Veel bloed veel vrouwlijk aandacht ze vonden het allemaal zo zielig......

Hier op Edam kan overigens wel gevaren worden sideonshore wind. schater
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #11877 September 13, 2009, 11:29:07
edit2Rapporteer  
Citaat
Citaat
Morgen is de windrichting Noord/Noordwest  een optie voor het binnenwater is Andijk ....


Niet met zo veeeeel mensen naar andijk    

Andijk is niet zo groot en als iedereen daar komt is er voor mij te weinig ruimte om te varen  

Verder krijg je in het kleine meertje last van oor en oogontsteking en is het een grote klotsbak, dus vermijdt Andijk vanmiddag zo dat ik een betje de ruimte heb.    
Ook is de windt nooit stabiel en is het gewoon kl..te om te varen    

Mot trouwens eerst met mijn dochter handballen in wognum, dus voor 14.00 uur mag je er nog wel varen        

Ga lekker naar muiderberg dat is een toplocatie met alle ruimte en super windt en geen klotsbak          
 

Heb weer eens geluk  ThumpsUp   ThumpsUp   ThumpsUp. Waren genoeg chauffeus om te rijden met de handbal dus ga ik zo naar Andijk  ThumpsUp Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie

Dus iedereen naar Wijk Ijmuiden Edam of Muiderberg want Andijk is gewoon KL..TE om Te varen  ThumpDown  ThumpDown   ThumpDown   ThumpDown  ThumpDown
Gerard
Gast
Antwoord #11878 September 13, 2009, 11:35:31
edit2Rapporteer  
Hier op Edam kan overigens wel gevaren worden sideonshore wind. schater

Wind is pal noord. Dat is toch oke voor Edam?
Vliegenaar

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #11879 September 13, 2009, 11:43:31
edit2Rapporteer  
Mag er op de Gouwzee trouwens ook gekite worden?
Zie daar wel regelmatig windsmurfers nm.
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #11880 September 13, 2009, 11:50:16
edit2Rapporteer  
Ik ga eerst even op Edam kijken maar volgens mij is het daar net niet goed de windrichting  is  teveel Noord .... Undecided
Anders ga ik naar Andijk ...seeyou.. Grin
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #11881 September 13, 2009, 12:07:48
edit2Rapporteer  
Citaat
Heb weer eens geluk. Waren genoeg chauffeus om te rijden met de handbal dus ga ik zo naar Andijk

Fijn dat je ook nog effe aan je zwagertje denk

Ik kom ook zo naar Andijk.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #11882 September 13, 2009, 18:13:19
edit2Rapporteer  
Citaat
Fijn dat je ook nog effe aan je zwagertje denk
Doet je telefoon en internet het niet meer of durf je niet meer te bellen ???

Hij was weer lekkel op Andijk vanmiddag  ThumpsUp ThumpsUp  ThumpsUp

Kwam voormalig meervoudig Nederlands windsurflkampioen Ron Ruiter tegen.
Was gestopt met windsurfen omdat hij wandelen in de duinen net zo spannend vond als formula race windsurfing.
Is dus begonnen vandaag met kiten  ThumpsUp  ThumpsUp
Had een kite les gehad en wilde vandaag zelfstandig alleen het water op. Hoorde later dat zijn arm uit de kom was geraakt en dat hij naar het ziekenhuis is gebracht.  ThumpDown   ThumpDown  ThumpDown

Ron van deze kant sterkte en alle begin is moeilijk  ThumpsUp

Mooi campertje Hans   ThumpsUp   ThumpsUp en vooral de fricandellen en kibbeling waren heeeeeerlijk vanmiddag  ThumpsUp    ThumpsUp   ThumpsUp, jammer dat de kibbeling saus  op was  ThumpDown
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #11883 September 13, 2009, 18:19:42
edit2Rapporteer  
Citaat
Doet je telefoon en internet het niet meer of durf je niet meer te bellen ???

Ik had je gebeld soepkip, maar je was al pleite, bedankt ouwe. ThumpDown

Je staat op de grijze lijst  Grin

Was weer heerlijk op Andijk, topwindje, en Hans en Nans een mooi campertje hoor... ThumpsUp
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #11884 September 13, 2009, 18:22:36
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik had je gebeld soepkip, maar je was al pleite, bedankt ouwe
Je mot eens wat eerder uit je graf (mandje verrotting) komen i.p.v. de hele morgen liggen stinken in je bed dan had je gelijk kunnen bellen  ListenToMe  Grin
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #11885 September 13, 2009, 18:48:36
edit2Rapporteer  
Hey Zwagers ..doe is een beetje lief voor elkaar ... Grin Grin Grin
Het was weer lekker op Andijk ..niet echt mijn favoriete spot maar vandaag ging het er wel weer lekker ...het ging ook steeds harder waaien .. Joepie
Ik verbaas me wel dat er steeds meer mensen op het kleine meertje varen ,het is wel lekker vlak ..maar met 10 man is het echt te druk (voor mij) .

Hans ..je was al weer vroeg weg ,ik had graag je camper even komen bewonderen.. Grin
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #11886 September 13, 2009, 19:03:50
edit2Rapporteer  
Hey Zwagers ..doe is een beetje lief voor elkaar ... Grin Grin Grin
Het was weer lekker op Andijk ..niet echt mijn favoriete spot maar vandaag ging het er wel weer lekker ...het ging ook steeds harder waaien .. Joepie
Ik verbaas me wel dat er steeds meer mensen op het kleine meertje varen ,het is wel lekker vlak ..maar met 10 man is het echt te druk (voor mij) .

Hans ..je was al weer vroeg weg ,ik had graag je camper even komen bewonderen.. Grin
Inderdaad! Ik kon het vlakke water toch niet weerstaan en maakte daar een lekkere 360 en toen ik weer zicht had op de vaarrichting  kwam ik eng dichtbij een stilstaande meid in het water. Ik schok me wezenloos. (down_kitesmiley)Het ging maar net goed. Vermoedelijk was ik gegrepen door een vlaag in de lucht, want toen ik afzette stond ze niet echt dichtbij. Nogmaals, als je dit leest, SORRY!
Ik was er ook meteen klaar mee voor vandaag.
Gerard
Gast
Antwoord #11887 September 13, 2009, 20:45:35
edit2Rapporteer  
Mag ik ff vloeken?  Angry

*!/.@*!!! 

Was helemaal vergeten dat we vanmiddag zouden gaan lunchen bij vrienden. Kon dus pas om 17.00 uur in de auto stappen.  ThumpDown Wind op Wijk was op dat moment super (ca 25 knopen). Ook bij aankomst waaide het strak maar op het moment dat m'n kite omhoog werd gegooid leek het wel of de wind heel abrupt wegzakte. Toch het water op gegaan maar na twee moeizame rakjes voor de wind was het bekeken.   Cry ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Netto resultaat: totaal 2 uur in de auto, spullen onder het zand en geen moer kunnen varen.  loser ThumpDown

Kom er maar in met je commentaar Heimwee Harry.  ListenToMe Kiss
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #11888 September 13, 2009, 20:51:11
edit2Rapporteer  
Ik voel met je mee.
Ik heb afgelopen week 2x dezelfde ervaring gehad maar afgelopen donderdag had dat weer helemaal goed gemaakt.
dimoss
Gast
Antwoord #11889 September 13, 2009, 20:54:23
edit2Rapporteer  
Dus iedereen naar Wijk Ijmuiden Edam of Muiderberg want Andijk is gewoon KL..TE om Te varen

en andijk is verboden om te kiten vandaar dat het er nooit echt druk is laatst nog bonnen geschreven door de mannen met de pet   
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #11890 September 13, 2009, 20:58:38
edit2Rapporteer  
geloof dat we jou maar
NOWINDPIMPIE GAAN NOEMEN gerard  schater schater schater schater schater schater
volgens mij  heeft richard de vloek op jou met voodoo gezet  schater schater schater schater schater
hier op andijk was er genoeg wind
p.s nooit met vrienden op het weekend afspreken behalve dan als het donker is  Grin
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #11891 September 13, 2009, 21:00:05
edit2Rapporteer  
[quotelaatst nog bonnen geschreven door de mannen met de pet   ][/quote]

Dan hadden ze vandaag een goeie dag gehad.  Grin
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #11892 September 13, 2009, 21:01:43
edit2Rapporteer  
Nu ik er over nadenk, kan die Pimp wel kite  Huh ik heb hem nog nooit zien varen  schater
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #11893 September 13, 2009, 21:05:47
edit2Rapporteer  
Citaat
Kom er maar in met je commentaar Heimwee Harry
AlWaysProblemsPIMP   spagettie, geen wind, leading edge geknald, lunchen met vrienden, te laat op texel, etc etc  etc etc

Ben het niet vaak met mijn zwager teigertje eens maar ik heb je inderdaad nog nooit zien varen alleen maar problems ????????????

Grote mond op kite high maar varen ho maar   ThumpDown  ThumpDown  ThumpDown  ThumpDown  ThumpDown  ThumpDown
Gerard
Gast
Antwoord #11894 September 13, 2009, 21:07:22
edit2Rapporteer  
Nu ik er over nadenk, kan die Pimp wel kite  Huh ik heb hem nog nooit zien varen  schater

Dat zal je straks op El Gouna wel zien. Oh nee, da's waar ook, je zit onder de plak en mag niet mee.   loser schater ThumpsUp
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #11895 September 13, 2009, 21:08:13
edit2Rapporteer  
Was weer errugg lekker op Andijk vandaag, lekker met me 7m wit/roze Evo gevaren en een PR'tje hoogvliegen gemaakt (+- 6/7m schat ik) Joepie .

S'middags was het idd veel te druk op het stinkplasje, pas eind v/d middag lekker kunnen varen tot begin avond nog met ze 3-en. Top dag na de buien !
Gerard
Gast
Antwoord #11896 September 13, 2009, 21:11:23
edit2Rapporteer  
Citaat
Kom er maar in met je commentaar Heimwee Harry
AlWaysProblemsPIMP   spagettie, geen wind, leading edge geknald, lunchen met vrienden, te laat op texel, etc etc  etc etc

Talkpoeder in je struts, downwinders vanaf de pier naar de bunker om vervolgens terug te moeten lopen, toezeggen dat je naar IJmuiden komt en stiekum naar Workum gaan etc etc etc etc  loser

Hebbie nog ff, dan ga ik nog door.  schater schater
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #11897 September 13, 2009, 21:15:05
edit2Rapporteer  
Maar ik vaar te minste en dat kan je van jouw niet zeggen, heb getuigen zat en jij geen eentje  !!!!!

AlWaysProblemsPIMP

Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #11898 September 13, 2009, 21:18:22
edit2Rapporteer  
Het wordt tijd dat er een zooitje volk naar El Gouna gaat afreizen, kennen jullie daar lekker verder zeiken. Grin

En ja Pimp je heb gelijk, ik mag niet van me vrouw mee naar El Gouna.

Maar goed ook want me geld is op, kan ik nog ergens wat lenen. Cool
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #11899 September 13, 2009, 21:19:24
edit2Rapporteer  
Ik kap er mee, ga effe naar me collega's kijken op RTL(7)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.