onderaqua
|
Leon sterkte man ziet er goed die rits op je hoofd wel makkelijk om er exstra geheugen bij te plaatsen. FF rits open en weer upgraden. Je had moeten vrageonden of er ook geen usb aansluiting bijgezet kon worden. Het mij ook overkomen ik kopte de tweede dag op onze nieuwe werkplek een themophene ruit aan gruzelementen. Veel bloed veel vrouwlijk aandacht ze vonden het allemaal zo zielig...... Hier op Edam kan overigens wel gevaren worden sideonshore wind.
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Hier op Edam kan overigens wel gevaren worden sideonshore wind. Wind is pal noord. Dat is toch oke voor Edam?
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Mag er op de Gouwzee trouwens ook gekite worden? Zie daar wel regelmatig windsmurfers nm.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga eerst even op Edam kijken maar volgens mij is het daar net niet goed de windrichting is teveel Noord .... Anders ga ik naar Andijk ...seeyou..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb weer eens geluk. Waren genoeg chauffeus om te rijden met de handbal dus ga ik zo naar Andijk Fijn dat je ook nog effe aan je zwagertje denkIk kom ook zo naar Andijk.
|
|
|
|
Teigetje
|
Doet je telefoon en internet het niet meer of durf je niet meer te bellen ??? Ik had je gebeld soepkip, maar je was al pleite, bedankt ouwe. Je staat op de grijze lijst Was weer heerlijk op Andijk, topwindje, en Hans en Nans een mooi campertje hoor...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik had je gebeld soepkip, maar je was al pleite, bedankt ouwe Je mot eens wat eerder uit je graf (mandje verrotting) komen i.p.v. de hele morgen liggen stinken in je bed dan had je gelijk kunnen bellen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey Zwagers ..doe is een beetje lief voor elkaar ... Het was weer lekker op Andijk ..niet echt mijn favoriete spot maar vandaag ging het er wel weer lekker ...het ging ook steeds harder waaien .. Ik verbaas me wel dat er steeds meer mensen op het kleine meertje varen ,het is wel lekker vlak ..maar met 10 man is het echt te druk (voor mij) . Hans ..je was al weer vroeg weg ,ik had graag je camper even komen bewonderen..
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Hey Zwagers ..doe is een beetje lief voor elkaar ... Het was weer lekker op Andijk ..niet echt mijn favoriete spot maar vandaag ging het er wel weer lekker ...het ging ook steeds harder waaien .. Ik verbaas me wel dat er steeds meer mensen op het kleine meertje varen ,het is wel lekker vlak ..maar met 10 man is het echt te druk (voor mij) . Hans ..je was al weer vroeg weg ,ik had graag je camper even komen bewonderen.. Inderdaad! Ik kon het vlakke water toch niet weerstaan en maakte daar een lekkere 360 en toen ik weer zicht had op de vaarrichting kwam ik eng dichtbij een stilstaande meid in het water. Ik schok me wezenloos. (down_kitesmiley)Het ging maar net goed. Vermoedelijk was ik gegrepen door een vlaag in de lucht, want toen ik afzette stond ze niet echt dichtbij. Nogmaals, als je dit leest, SORRY! Ik was er ook meteen klaar mee voor vandaag.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik voel met je mee. Ik heb afgelopen week 2x dezelfde ervaring gehad maar afgelopen donderdag had dat weer helemaal goed gemaakt.
|
|
|
dimoss
Gast
|
Dus iedereen naar Wijk Ijmuiden Edam of Muiderberg want Andijk is gewoon KL..TE om Te varen
en andijk is verboden om te kiten vandaar dat het er nooit echt druk is laatst nog bonnen geschreven door de mannen met de pet
|
|
|
|
Teigetje
|
[quotelaatst nog bonnen geschreven door de mannen met de pet ][/quote] Dan hadden ze vandaag een goeie dag gehad.
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was weer errugg lekker op Andijk vandaag, lekker met me 7m wit/roze Evo gevaren en een PR'tje hoogvliegen gemaakt (+- 6/7m schat ik) . S'middags was het idd veel te druk op het stinkplasje, pas eind v/d middag lekker kunnen varen tot begin avond nog met ze 3-en. Top dag na de buien !
|
|
|
Gerard
Gast
|
Kom er maar in met je commentaar Heimwee Harry AlWaysProblemsPIMP spagettie, geen wind, leading edge geknald, lunchen met vrienden, te laat op texel, etc etc etc etc Talkpoeder in je struts, downwinders vanaf de pier naar de bunker om vervolgens terug te moeten lopen, toezeggen dat je naar IJmuiden komt en stiekum naar Workum gaan etc etc etc etc Hebbie nog ff, dan ga ik nog door.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Maar ik vaar te minste en dat kan je van jouw niet zeggen, heb getuigen zat en jij geen eentje !!!!!
AlWaysProblemsPIMP
|
|
|
Teigetje
|
Het wordt tijd dat er een zooitje volk naar El Gouna gaat afreizen, kennen jullie daar lekker verder zeiken. En ja Pimp je heb gelijk, ik mag niet van me vrouw mee naar El Gouna. Maar goed ook want me geld is op, kan ik nog ergens wat lenen.
|
|
|
|