On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Moet eerlijk zeggen PeeWee heb ook de hele dag al rode ogen. Nee jongens, niet van de drank. Kan ook door de zon komen van gisteren...maar heb normaal niet echt last van Meer mensen last van rode ogen na een schel sessie
|
|
|
raf
Geen avatar
|
Ik heb trouwens ook nog een beetje last van mijn ogen (iets mis gegaan met mijn contact lenzen?) en dan is zout water ook niet al te fijn.
ben vandaag en gister geweest, gister had ik er wel last van maar vandaag niet. eens kijken hoe het morgen aaf is
|
|
|
Langbeest
|
Jullie worden allemaal een beetje emotionele oude mannen
|
|
|
Flyingtrunkie
|
nou... ik heb ook best rode oogjes hoor!
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgenochtend rond 09.30 uur ben ik op Schellie
Alweer?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Kijk goed naar het tijdstip van mijn post Peter. Maar je hebt wel een beetje gelijk hoor. Is dubbelop. Morgen ben ik er rond 8 uur, nu ben ik onderweg.
|
|
|
cagiva
Logs: 0 | 80 uur
|
Vertrek ook zo uit A'dam, wind beetje magertjes op Schel, maar moet richting 11 uur aantrekken, tot zo
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
ik vertrek zo richting schell.
ook ik heb last van rode ogen nadat ik in schellinkhout was geweest. ik dacht eigelijk dat het door de zon kwam. een maatje van me had er ook last van.
|
|
|
ditispablo
|
ist wat op schel? of toch maar naar zee ??
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zal zo us koiken of ik me zoon uit zijn nest kan krijgen, denk dat het wel een lekker daggie wordt om een beetje te klooien op het water. Oh hij is wakker maar neemt een rustdag, dus kom ik alleeen naar Swoody
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
ik heb wel ff lekker gevaren ging rond 13uur naar huis.. is het allemaal goed gegaan tijdens die buien ?
|
|
|
Bandietje
Geen avatar
|
Is het nu nog de moeite om naar schell te rijden, volgens windfinder neemt het af maar zou graag nog een paar uurtjes kiten
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ouwe L ....... Hij was lekkel op schell van 10 tot enen en gezellig offcourse, vele bekenden op de spot
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wind kakt nu in, morgen nog even naar v/d berg en kijken op schel of het wat is en anders ga ik richting wijk pier.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nog een uurtje meegepikt maar daarna was het over enuit met de wind. Morgen wordt weer een daggie op zee dacht ik.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vanmiddag (16.00 uur) was het niets op Schell ...hopelijk is morgen ochtend nog wat .. Ik zie het nu opeens wel weer hard waaien ...misschien toch iets te vroeg weggegaan ..
|
|
|
PeeWee
|
Spulletjes liggen nog in de auto. Lekker even een dutje gedaan en gegeten. Ik denk dat ik er maar een avondsessie tegen aan gooi See joes.
|
|
|
Langbeest
|
Nee hoor is niets meer geworden op schell Hier bij de kust lijkt het wel weer te gaan waaien
|
|
|
Tim_GTS5
|
Erwin heb jou dit jaar nog niet zien varen met je nieuwe evo's , waar ga je morgen heen of zit je aan de ketting ?
|
|
|
Langbeest
|
Ik ben overal maar op de verkeerde momenten..... Ga nu naa wijk je je weet het nooit
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Was vandaag lekker van 10 tot 13 uur op Schellie. Gezellie met alle leute. Morgen maar weer als er wind is.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Was vandaag @ wijk was redelijk, na de laatste bui (2) idd zw maar hield niet over voor de bui wel vaarbaar daarna matig. Beetje aan uit door langstrekkende buien. Kijk morgen wel weer ff zit meer west in in de middag zie ik... kijk wel ABC zegt: Zaterdag wil de richting wel naar helemaal ZW gaan, omdat de kern van het lagedrukgebied op de Noordzee zelf komt te liggen. Alle fronten en troggen zijn dan gepasseerd en qua weer zou het alleen om een enkele bui gaan. Er is wel een behoorlijke kans op felle windstoten in de richting van 25-30 knopen. Nog niet zodanig om bij het water vandaan te blijven. Helemaal niet in het binnenland, daar gaat de wind zelfs tegenvallen dit weekend. Zondag is de wind zeer teleurstellend met nog maar 3 bft uit westelijke richting. Daarna is het een tijdje gedaan met de mooie zuidwester en verblijven we in een vrij rustig gebied qua wind. Dus morgen voorlopig laatste kans... pakken!!!
|
|
|