Nickje
|
Gisteravond heerlijk gevaren op Wijk met de 10m! Jammer van de twee kitesurfers die ik tegen kwam, die voelde zich namelijk erg belangrijk denk ik zomaar... Ach ja, sommige mensen... Al met al, een lekker dagje!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Jammer van de twee kitesurfers die ik tegen kwam, die voelde zich namelijk erg belangrijk denk ik zomaar Je bent niet echt duidelijk wat was het probleem ??? Boodschappies gedaan, dussssssssssssssssssssssssssssss ! Ga zo even naar schellie voor (waarschijnlijk) jan L....l
|
|
|
@LaurenS
|
Laat dat ''waarschijnlijk'' maar weg ,Je kan altijd gaan bijtinten ,en je ben er weer is uit .
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zo is het en beter een keer voor jan L dan een goeie sessie missen zegt onze goeroe Richard altijd.
|
|
|
Noldusz
|
Het zag er gisteravond goed uit vanuit het julianapark Hoorn terwijl ik aan het sporten was. Ik had weer eens verkeerd gegokt en baalde als een stekker. Wat mij opviel was dat er een aantal kiters bij het kleine baaitje vaarden bij het Julianapark. Ik vroeg me af of dit uberhaupt wel mag. Weet iemand dat?
|
|
|
cagiva
Logs: 0 | 80 uur
|
Weet niet of het mag, maar was afgelopen weekeinde ook.
Twijfel of het morgen tijd is voor een vrije dag, guru en windfinder geven voldoende wind in de ochtend op Schel, andere weerberichten spreken in de ochtend van zwak tot matig, lastig toch, keuzes,
|
|
|
@LaurenS
|
Surfabc spreekt ook van minder wind in de ochtend, na passage van een front rond 14:00 uur trekt de wind goed aan ... 25 knuts tegenover in de ochtend hooguit 15 knots. We gaan het zien!!!
|
|
|
PeeWee
|
Zooo, vandaag met de 9m, 12m en de 17m gevaren. Het zweet staat nog op mijn rug van het pompen . Tsjeesus, Jibe and Tack op mijn strapless boardje is moeiiiilijk en vermoeiend . See joes
|
|
|
Nickje
|
@haring hai Ik moest met mn kite teruglopen aangezien ik een stuk was afgedreven waardoor ik een klein stukje langs de oplaatplaats moest lopen. Normaal zou ik dit niet zo doen maar aangezien het super druk was had ik geen keuze... Verder geen gevaarlijke situatie ofzo alleen onhandig Ik bood netjes excuses aan maar deze gasten vonden het nodig om toch nog eventjes tegen elkaar te zeggen dat ik een mafkees was... Later kwam ik ze nog tegen toen ik op huis aanging, moesten ze weer even klieren vanuit hun autotje Ach ja, zulke mensen blijf je houden
|
|
|
Langbeest
|
Lekker laten blaten.
|
|
|
Haring High Richardt
|
@haring hai Ik moest met mn kite teruglopen aangezien ik een stuk was afgedreven waardoor ik een klein stukje langs de oplaatplaats moest lopen. Normaal zou ik dit niet zo doen maar aangezien het super druk was had ik geen keuze... Daar loop toch normaal gesproken ook iedereen ?? zie het probleem niet maar net als langbeest zei, laat maar blaten Laat dat ''waarschijnlijk'' maar weg ,Je kan altijd gaan bijtinten ,en je ben er weer is uit . Helaas niet voor Jan L...L gereden maar heer lijk gevaren met een 13 meter en de brunotti Mirror uit de vorige eeuw. Wat een topboardje is dat toch, zo worden ze echt niet meer gemaakt Topsessie en gelijk bijgetint. Hij ging weer lekkel Marco, knie is weer bijna genenzen
|
|
|
j666st
|
Was een goeie ochtend op Schell' dank Marco voor het finetunen Van me 15 meter. Vaart weer als een malle. Was trouwens een gezellig Flysurfer ochtendje, we stonden met zijn drieën op het water...;-))
|
|
|
Tim_GTS5
|
Pffoee wat een superavond gisteren op Wijk pier @Laurens dat was ik op de webcam ja Geen pauze kunnen maken haha van 17:30 tot 21:15 op het water geknalt !! Wat een geile golven van zeker 2m of hoger met mooie vlakke stukken ertussen, echt goed gepowerd met de 9m 22 tot 30 knopen wel wat vlagerig (door de pier ?). Toch wel erg gaaf hoor golven kapot rijden
|
|
|
Flyingtrunkie
|
zoooo... net terug van een heel erg rustig Schellie. 't moet vaker zo wezen D'r stond niet veul, maar genoeg om lekker te cruisen en af en toe een paar laffe sprongetjes, mooi zat voor het knietje nu... hij deed wat ie moest doen. @j666st: altijd goed, kleine moeite, groot plezier!
|
|
|
Langbeest
|
Marco, top dat het knietje weer begint te werken.
|
|
|
|
|
franco
|
o nee knie weer oke, dat betekend de gevaarlijke gek is weer teruch. grapje hoor marco, ben blij voor je dat je weer kan kite. groeten franco
|
|
|
TBK
|
Ik hoorde Marco vanmiddag klagen over spierpijn. Kan ook weer weken duren. Misschien moet ie ff met HH mee gaan naar een festivalletje: Zuipen tot je nek kraakt (schijnt te helpen volgens Haring Hai)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik hoorde Marco vanmiddag klagen over spierpijn. Kan ook weer weken duren. Misschien moet ie ff met HH mee gaan naar een festivalletje: Zuipen tot je nek kraakt (schijnt te helpen volgens Haring Hai) Das toevallig morgen gaan we naar Bad pop in Waaaaaaaaaarland met de Dijk http://www.badpop.nl/ zoooo... net terug van een heel erg rustig Schellie. 't moet vaker zo weze alleen te veel Flysurfers
|
|
|
PeeWee
|
Morgen Wijk aan Zee Zie dat hoogtij in de ochtend is, dus dan maar na 12en? Ik heb geen zin in een klotsbak. Welke zee-ganger heeft hier wijze woorden, ik ben maar een eenvoudige zoetwaterpiraat. See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Achter de pier in Wijk heb je weinig last van een eventuele klotsbak bij zw.... Wordt wel behoorlijk zzw morgen , vaak niet ideaal omdat de wind gedeeltelijk uit het land komt. Vlagerige aan/ uit wind....niet fijn!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Vrijdag pikt de wind al vroeg op, maar is eerst nog te veel ZZW. Dan kan er in N-H noord al wel goed gevaren worden met iets meer dan 20 knopen. Elders is het beter te wachten tot het regenfront doorzet dat rond 12:00 gaat overtrekken. De wind ruimt na de regenzone naar meer ZW en trekt geleidelijk aan tot 20-25 knopen met mogelijk uitschieters. Helemaal naar ZW of WZW wil de richting niet ruimen en dus is het uiterste zuidwesten iets minder gunstig. Eind vd middag al snel minder wind. Er op tijd bij zijn dus, niet te vroeg en niet te laat. www.surfabc.nl Zaterdag ook lekker windje in de middag, wie naar pier of schel ?
|
|
|
TBK
|
Ik ga morgen naar Schellie denk ik , heb al 14dgn een zoute bek gehad !
|
|
|