|
prutmonster

|
stomme fotos trouwens  Laurens 
|
|
|
|
|
Langbeest

|
Nice peter, volgende keer ga ik mee
|
|
|
prutmonster

|
jahh als er wind is  ik vertrouw geen site meer na deze week
|
|
|
BdB

|
inderdaaf vertrouw het ook niet meer de sites geven meer wind op bij schellinkhout dan bij wijk aan zee, check het morgenochtend vroeg nog even. anders 10.00 aanwezig
|
|
|
|
prutmonster

|
10:00 pff dan word ik net wakker
|
|
|
BdB

|
10:00 pff dan word ik net wakker
Rond 11.00 gaat de woei volgens de geleerde aan, dus pocoloco. maarja moet een stukkie rijden he
|
|
|
ditispablo

|
goed hoor Peet en Kitty, tjonge zeg..top
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Ziet er lekker uit Peter, wat me wel verbaast is je activiteit hier, zeker tijd over omdat 't niet zoveel waait? 
|
|
|
|
|
BdB

|
is nog niet veel nee... zo maar weer is op de fiets een rondje doen
|
|
|
|
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
|
Is het mogelijk voor mij om een flyboarden in de winter trouwens  ? Of moet ik daar meer kitesurf ervaring voor hebben ?
|
|
|
prutmonster

|
Ik ga wel even een rondje op de racefiets ,,,,,als het zo moet  bleh
|
|
|
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
|
Ik ga wel even een rondje op de racefiets ,,,,,als het zo moet  bleh Ik ga even langs het gemeentehuis, rondje stad, lunchen in de stad en wat kleding kopen en naar de kapper denk ik...
|
|
|
jantjuuh

Logs: 0 | 586 uur
|
Is het mogelijk voor mij om een flyboarden in de winter trouwens  ? Of moet ik daar meer kitesurf ervaring voor hebben ? PB mij anders even! Ik flyboard naast het kitesurfen eigenlijk het hele jaar door. En je hebt er niet perse surfervaring voor nodig, wel vliegerervaring!
|
|
|
Haring High Richardt

|
Ziet te top uit Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  , maar wat een drukte op de spot Taiba ongelofelijk 
|
|
|
onderaqua

|
Peter en Kit veel plezier aldaar en wees voorzichtig met de struikrovers.
|
|
|
|
Giertje

|
Ja John ik weet het we zitten er allemaal doorheen hier in Noordholland met die windloze vooruitzichten, wat een rampen bestaan hier. En dan onze Peter die zit echt wel in het paradijs. kijk maar goed op die picas dan zie je Eva op het strand lopen met een groene nobile-board onder haar arm.
|
|
|